Neriel Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Deus poprosil o opinie graczy w sprawie nowego wzoru na niszczenie oraz moona. UWAGA: Jeśli nie masz ochoty czytać, to na dole jest screen, w którym widać to i owo oraz link do symulatora w Excelu, ale za ocenianie wzoru niech biorą się osoby, które przeczytały w jakim celu go zrobiłem. Zmiany: 1. Teraz wiekszy moon cos znaczy, bo nie da sie osiagnac 100% szansy na jego zniszczenie, i niemal zawsze bedzie kilka % szansy na utrate . Mala ilosc ma male szanse na zniszczenie najwiekszego moona, ale zawsze sa.. (mala znaczy sie taka, ktora bierze sie z dziennego wydobycia). 2. Wieksza ilosc , tj. 5kk daje wieksze szanse i gwarancje zniszczenia najmniejszych moonow 3. Duze ilosci - 20kk nie robia wiekszych roznic. Zmniejszaja szanse utraty o 4% i 10% na zniszczenie moona 4. Do 100% szansy na zniszczenie max moona potrzebne jest powyzej 1 bln , a wiec nieosiagalne, jednak 610 kk pozwala na 88% probe, bez ryzyka utraty . Cele: 1. Teraz zniszczenie moona to nie kwestia ryzyka i szansy, tylko policzenia kalkulatorkiem ile potrzeba, a przewaznie sa to zalosne 200-500k, lub w wiekszych moonach 1kk... To sie musi zmienic. 2. Obecnie szansa na utrate spada do zera natychmiast po przekroczeniu jakiejs konkretnej liczby - bezsens.. albo jest 0 albo 50%. Nowy wzor daje male szanse ale prawie zawsze jakies beda i co najwazniejsze beda zalezec od wielkosci moona, co dotychczas nie mialo wiekszego znaczenia, bo moon byl albo duzy albo maly.. Tutaj juz 7.000 jest jednym z trudniejszych do zniszczenia moonow. 3. Nowi gracze najczęściej nie maja żadnych szans uratować floty, bo jakiś bardziej obcykany gracz ot tak zniszczył komuś moona i ją załatwił. Tutaj większy moon oznacza większe bezpieczeństwo floty. 4. Jest na moonie mozliwosc budowania obrony, ale po grzyba, skoro wszyscy zaczeli budowac , bo sa najlepsze (tym tez sie zajmiemy ), wiec jesli ktos chce zniszczyc moona, to wysle cala flote razem z i nie ma jak sie bronic przed silniejszym, bo nie ma on zadnego ryzyka. Z nowym wzorem policzy z 10 razy zanim zdecyduje ile najlepiej wyslac , a obrona sie bardziej oplaci, bo raczej malo kto bedzie ryzykowal 10% szansy na utrate calej floty, wiec musi juz wyslac mniej, ale mniej juz moze nie starczyc przy wiekszym bunkrze :] 5. Byl jakis pomysl, aby z moonow bylo PZ. Nie bylo to mozliwe, bo wszyscy by tracili moony, ale tutaj ew. mozna to dodac, bo ryzyko utraty moze jednak wieksze moony ochronic (moony 3.000-4.000 padaja bez problemu - 0% na utrate ) Symulator w Excelu Dla graczy nie posiadajacych Excela screen z roznymi ilosciami Screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosna666 Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Proponuje zmniejszenie troche szansy zniszczenia moona wielkosci 3k przez 1kk GS o jakies 1 % - 2 %... A pozatym jak obliczyc jakie szanse ma 2kk GS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 2 kk --> Link Co do moona 3k, 1-2% to jest tyle co nic przy tych kilkudziesieciu %, a poza tym to nie jest tak po prostu napisane, ze mozna zmienic ot tak.. wzor jest cholernie skomplikowany, wiec jesli chce zmniejszyc gdzies % to albo zmniejsze go wszedzie, albo napisze zupelnie inny wzor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosna666 Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Nie usuwaj tych linkow przydadza mi sie jak tylko to zostanie wprowadzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Po pierwsze nie wiem komu to sie przysluzy. Jak mam mozliwosc stracic 5KK to podziekuje. Na uni 3 nie ma juz na kogo latac a jak to wprowadzicie to zdecydowanie mozecie wszystkim wlaczyc urlopy bo to bedzie to samo. Nikt na nikogo latal nie bedzie bo kazdy bedzie sie bal na wiekszy leciec. Strata 5KK przy probie zdjecia moona to jest chore. Nawet nie wiecie ile trzeba czasu z eko by to wybudowac - sorki ze to powiem ale moze wy tylko za dodatki kupujecie to moze i nie wiecie - albo ile trzeba sfarmic ile czasu poswiecic by to wybudowac. Jak chcecie chronic slabszych graczy to dajcie im 2 tygodniowa ochrone ale bez mozliwosci atakowania silniejszych. Tak naprawde to nie wiem komu to ma sie przysluzyc bo na pewno nie aktywnym graczom. jest nas paru na uni i my je nakrecamy. Wiecie co rozsmieszyl mnie wynik napadu 37KK na 9800 5% ze je strace. Wiecie ile trzeba by zrobic ksiezyc okolo 150KK metalu i 50KK krysztalu. A moze i mniej bo i tak moony sa losowe, a ile by zrobic 37KK - 185KKKK metalu i 148KKKK krysztalu oraz 37KKKK deuteru. Nikt takiego moona nie zaatakuje. Proste wyliczenie. Teraz nastepna sprawa. . Mowiles cos ze zajmiecie sie moca . To ja wnosze ze jesli zmniejszycie moc tych statkow to ja bede chcial sprzedac te statki i chce dostac 100% zwrotow za nie. Czemu ja mam na tym tracic bo ktos sie chce pobawic? Podejrzewam ze wiekszosc flotowcow bedzie tego samego zdania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 kanah, wydaje sie ze, czytasz mi w myslach Chcialem napisac cos o tym samym sensie tylko troche krocej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Trzeba rozwinac swoje mysli by nie bylo niedomowien. Po prostu chcialem byc dostatecznie zrozumiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Nawet nie wiecie ile trzeba czasu z eko by to wybudowac Wiem doskonale - ok. tydzien i nikt nie kaze wysylac 5kk, wolisz mniej? Wyslij tak zebys mial male straty. Poza tym, nie ma napisanego, ze wyslesz i stracisz na 100%.Ktos moze miec flote warta 1kkkkk na moonie i tez powie, ze 100% na zniszczenie moona to co to za gra, jak mu na 100% flote dorwa, za cene 500k ? Wiecie ile trzeba by zrobic ksiezyc okolo 150KK metalu i 50KK krysztalu. A moze i mniej bo i tak moony sa losowe, a ile by zrobic 37KK - 185KKKK metalu i 148KKKK krysztalu oraz 37KKKK deuteru. Nikt takiego moona nie zaatakuje. Proste wyliczenie. Proste, i tu jest problem.. zbyt prosto myslisz... NIKT nie zaatakuje tego moona i o to chodzi! Zaatakuje go ten, kto chce dorwac flote warta 10x wiecej, a nie niszczyc zeby kogos po wnerwiac :]I ponownie - mozna wyslac mniej kilka razy. Co do , to chyba oczywiste, ze wyczailiscie blad (1 czy ile tam LM i nie padaja w 1 rundzie) wiec teraz kazdy ma i nikt nie chce ich oslabienia, ale gra na zasadzie vs to totalny bezsens.Moze od razu zrobimy tylko bez zadnych SD ? Kto wie, moze deus odda 100% wartosci .. to nie jest jeszcze postanowione, a jedynie zauwazone, ze wszyscy lataja ze wzgledu na ten blad.. PS: SD weszly i co doslownie WSZYSCY maja powiedziec.., bo przeciez bez SD najlepsze byly OW + LM. Nikt nic nie marudzil i nie bylo zadnych zwrotow, bo kregi teraz LM kosza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 to ja bym nie latal gdyby nie palilo tak malo przy innych statkach. Tak to jak zrobie 1kk zamiast cholernie duzel liczby LM to mam taniutkiego FS i loty. Gdyby spalanie w innych statkach spadlo to bym sie z checia sie z tych gwiazd przerzucil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bluelord Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Jak chcecie zmieny tego wzoru to ja bym to zrobil troche inaczej Wiec zacznijmy od tego ze nie bylo by 0% szans na zniszczenie moona po prostu najlepiej wprowadzic zawsze jakies szanse na zniszczenie GS tak jak na ogame. I zalezalo by to zawsze od wielkosci moona. Nastepnie ustawic jakas proporcje ze np. przy moonie 4k trzeba poslac 100 GS by byl 1% a aby miec 100% na zniszczenie moona trzeba tylke razy pomnozyc te 100 czyli na moon 4k wypadaloby 10k GS ale zawsze jest iles% na zniszczenie GS. a powiedzmy na moon 7k trzeba by poslac 1500 GS by miec 1 % na zniszczenie moona ale takze wzrasta ryzyko zniszczenie GS jezeli powiedzmy przy moonie 4k bylo ryzyko 30% to przy moonie 7k byloby ryzyko 60% lub mniej zalezy bo np. na moon 9k musialo by bycwtedy 2500 GS na 1 % zniszczenia a szanse na zniszczenie gs byly by 90% ale ja bym zwiekszal szanse na zniszczenie GS o 10 % czyli wygladalo by to tak Srednica moona Ilosc GS aby miec 1% szans na zniszczenie GS Szanse zniszczenia GS4000 100 30%5500 500 40%6000 1000 50%7000 1500 60 % 8000 2000 70%9000 2500 80% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 bluelord, ale tak wlasnie jest tutaj Z tym, ze czasami musi byc te 0%, zeby byly okazje do dorwania tej floty.Gdyby ZAWSZE bylo ryzyko, to jak juz mowi kanah, nie oplaca sie latac, bo az strach Wracajac do kanha.. zauwaz, ze podawales przyklad na najwiekszym mozliwym moonie, ktorego widze moze raz na 15 ukladow, a te mniejsze moony sa w kazdym ukladzie. Wyslij 5 fal po 1 kk i stracisz MAX 1 fale (10% to bedzie raz na 10 atakow), a moon padnie na 5 x 20%, wiec prawie 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 5 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Wiem doskonale - ok. tydzien Tak. Nie wiem na ktorym uni latasz oraz jakie masz eko lecz by zebrac krysztal na to potrzebuje z eko 3 tygodnie. Na kazdej planecie mam kopalnie krysztalu na 53 poziomie i planet 20 nikt nie kaze wysylac 5kk To mniejszymi ilosciami to moge sobie latac do us...nej smierci. Nariel naprawde nikt nie bedzie ryzykowal az tyle za niewiadoma. Niszczac moona nie wiesz czy znajdziesz pod nim flote. Ktos moze miec flote warta 1kkkkk na moonie i tez powie, ze 100% na zniszczenie moona to co to za gra, jak mu na 100% flote dorwa, za cene 500k ? Ktos kto ma taka flotke wie jak latac by jej nie stracic - skoro ja zachowal i sie takiej dorobil. Widocznie jej pilnuje i odbiera na czas. Nawet jak mi moona sciagna to i tak niewiele beda mogli zrobic jak dopilnuje dolotu. NIKT nie zaatakuje tego moona i o to chodzi! Zaatakuje go ten, kto chce dorwac flote warta 10x wiecej, a nie niszczyc zeby kogos po wnerwiac Nigdy nie niszczylem moona jesli nie szukalem floty. To tylko lamusy tak postepuja ale i na to jest sposob. Co do , to chyba oczywiste, ze wyczailiscie blad (1 czy ile tam LM i nie padaja w 1 rundzie) wiec teraz kazdy ma i nikt nie chce ich oslabienia, ale gra na zasadzie vs to totalny bezsens. Nie widze twoich RW. Moze nie stac Cie na a boisz sie ich wiec najlepiej zmniejszyc ich skutecznosc. W obecnej chwili nie latam z 1 lm bo i tak mi to nic nie da. Latam z obstawa po 100 lub 1000 kazdego innego statku bo jak wlatuje w duzy bunkier to 1 lm na nic sie nie przyda. I to nie jest blad gry tylko uwarunkowanie pierwszego uderzenia. Wyslij taki zestaw i dodaj UT to wpierw stracisz UT nastepnie LM i dopiero . A teraz napisze ci cos co przemawia - od strony slabszych graczy - za pozostawieniem tak jak jest. A zatem jesli ktos potrzebuje 200K do 100% zdjecia moona to wysyla tyle by nie stracic za duzo gdyby sie nie udalo. Slabszy gracz ktory w banku ma troche surowca jest w stanie przeciwdzialac i np. zrobic na dana chwile 400K i odeprzec atak. Z chwila gdy mocniejsi gracze beda zmuszeni do wysylania po 5 lub wiecej KK to slabszy gracz juz z tym nic nie zrobi tylko bedzie sie modlil aby moon nie padl. Na nic innego nie bedzie mial wplywu. Wystarczy dac po 1000 na moona i jak gosc bedzie atakowal z misja niszcz To sie moze zdziwic. Ja sie tak zdziwilem kiedys jak mialem na ponad 100% a zostaly zniszczone. Niby obrona i statki padly w pierwszej rundzie ale na tyle skutecznie powstrzymaly niszczenie ze padly. Wiec nie trzeba robic az takich zmian by ratowac moony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bluelord Napisano 6 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Neriel ale zauwaz ze wtedy mozesz stracic max 200k GS jesli chcesz miec 100 % na zniszczenie moona a kt oci kaze miec 100% a w twoim przypadku idzie to troche nie fajnie bo z mojaflota ja nic nie zdzialam jak bys to wprowadzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Ok zobacze jakby tu zmniejszyc nieco ilosc potrzebnych [ Dodano: Pia 06 Sie, 2010 ]Teraz szanse w co niektorych przypadkach sa niemal podwojone. Cechy wzoru:NIGDY nie osiagniecie 100% szansy na najwiekszych moonach (po to sa najwieksze moony ) ......[nie dotyczy bugerow ] Wieksza ilosc nie oznacza, ze od razu 0% szansy na utrate - oznacza zmniejszenie szansy, a do uzyskania 0%.. trzeba juz miec sporo zeby zaraz taki kanah nie marudzil, ze nadal jest 6% przy 37 kk , wyjasniam, ze na duze moony nie oplaca sie wysylac zbyt wiele , bo jest to cecha duzych moonow, tak jak cecha krazownikow jest to, ze wysylanie na nie LMow to glupota. Symulator dostepny --> Tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Ehh symulator w excelu...Nie mozesz podac wzoru na obliczenie ? @EditNeriel dzieki za wzor.Co do szans to dla mnie bedzie za ciezko.Ale pisze bo po testowaniach wzorow zauwazylem blad w dzialaniu wzoru na niszczenie gwiazd.Jezeli wyslesz ich rowno 10.000 to bedzie blad dzielenia przez zero.A z tego by wychodzilo ze, jak sie ich wysle 10k nawet na ksiezyc o wielkosci 1 to zawsze gwiazdy zostana zniszczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gercio Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Moim zdaniem pomysl bardzo dobry Trzeba to wprowadzic jak najszybciej by ukrocic troche stracanie kulek unijnym kozaczkom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Trzeba to wprowadzic jak najszybciej by ukrocic troche stracanie kulek unijnym kozaczkom Wiesz co w sumie dla mnie to pryszcz. I tak kazdy moon sciagne z moja flota a przynajmniej bede spokojny ze moich moonow nikt nie sciagnie. Tak naprawde to krzywde tym byscie zrobili slabszym graczom bo ja kazdy - regulaminowy - sciagne a slaby gracz zapomniec moze o tym. Tylko wiecie co bedzie jak przestaniemy atakowac i latac po uni? Stagnacja. Forum wymrze naturalna smiercia bo nikt RW nie wklei. Bedzie aktywny tylko dzial z bledami. I tak jest nie za wesolo bo mase graczy nie jest zarejestrowanych na forum. Ja naprawde chce dobrze dla tej gry i nie tylko swoje tu bronie ale tak sie sklada ze interes uni idzie w parze z interesem - w tym wypadku - z moim ale rowniez jak pisalem wyzej z interesem slabszych graczy. Nie wierze ze ktos kto ma taka flotke jak ja pojedzie na aktywnego goscia z pozycji 300 we flotach bo po prostu nie ma tam czego szukac. Ja patrze na pozycje od 70 wzwyz bo nizsze nie maja floty. Wiec grecio zastanow sie czy tym sobie bys krzywdy nie zrobil. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Wiesz kanah przy tym wzorze to nie wiem czy bys chcial na kazdego leciec...Nawet wysylajac 200kk gwiazd na duzego moona 9k to masz 2% szansy na strate floty a moona na 88 zdejmiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 No i widzisz ja ze swoja mam szanse by to stracic a co powie slabszy gracz? O tym pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Skuzi, czlowiek liczac to moze sie pomylic.. mi tez wychodzi 0, ale Excel wyraznie pokazuje.. ze jednak nie ma bledu Rozlozylem wzor na czesci i wychodzi, ze w momencie dzielenia pierwiastka z pierwiastka z 10.000 przez pierwiastek z 10.000 / 10 jakies nawiasy, ktorych jest tam...... jak pociskow w dobrej strzelaninie po prostu sprawiaja, ze nie wychodzi tak jak mi czy tobie 1-(10-10), a 1-(1/10)Tak mi sie wydaje ^^ sciagnij Excela i sam zobacz, ze nie ma problemow.. Przyznaje, ze wzor jest niepotrzebnie kosmicznie skomplikowany, ale kombinowanie nowego jest zbedne, bo pytalem deusa i stwierdzil, ze jemu to nie robi roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 7 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Neriel, ja tego nie liczylem recznie tylko programowo. Dzieki twoim wzorom napisalem wlasny symulator. Po twojej wypowiedzi sprawdzilem zgodnosc wzorow i jest wszystko identycznie jak mi podales. Mysle ze, excel sie szybciej pomyli niz profesjonalny i rozbudowany kompilator ktory nie ma zadnych problemow z operacjami na liczbach. Jak sam napisales tobie recznie tez wyszlo 0. Musiales cos w excelu spiepszyc poprostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 @EDIT A jednak masz racje Dzieki za sprawdzenie Jutro albo i zaraz.. zrobie inny wzor :] [ Dodano: Nie 08 Sie, 2010 ]Dobra no wiec nowy wzor na niszczenie Dla wiary bez Excela:1. Do 0 % na MAX moona potrzeba 604.700.000 (malo kogo bedzie stac )2. Osiagalne 25 kk daje 0% dla moonow ponizej 7.100 srednicy3. 5kk starczy jedynie na male moony, powyzej 7.000 5-11%4. 2 kk jedynie dla 3.000 srednicy ma 0%, reszta 1-14%5. 1 kk zadnych 0%, ogolnie 1-16%6. 200k 8-20% Symulator w ExceluLink Skuzi, tego wzoru testowac nie musisz, bo nie zastosowalem w nim dzielenia przez zmiennie (tzn. zastosowalem, ale nie ma mozliwosci wyslania 0 , wiec to nie problem), ale jak chcesz to zapodam :spoko2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 8 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 Ten wzor jest troche lepszym rozwiazaniem dla flociarzy. Ale zauwazylem cos dziwnego.Wysylajac gwiazdy z przedzialu 1-10305 (Przedzial jest dokladny co do 1 gwiazdy) na moona o wielkosci z przedzialu 1-10000 zawsze bedzie 0% na zniszczenie gwiazd i 0% na zniszczenie ksiezyca.Wysylajac 10306 gwiazd na ksiezyc o wielkosci 1 masz 1% szansy na zniszczenie ksiezyca i 0% na gwiazd, na wiekszy od 2-1000000 (Wieksze ilosci ksiezyca nie sprawdzalem) jest jak w tamtym przedziale po 0% dla wszystkiego. Mysle ze, wszyscy co to przeczytali uwazaja to za dziwne. Mysle ze, przy takich malych ilosciach gwiazd powinno sie zwiekszyc szanse na ich strate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 Zauwazylem to oczywiscie ale nie przejalem sie tym z oczywistych powodow. Wysylajac tak mala ilosc na moona tak czy inaczej moona nie zniszczysz, a wiec moga sobie przetrwac, bo nie stanowia zagrozenia (nie ma zadnych korzysci z wysylania takich ilosci na Niszcz) Potem juz jest szansa na ich utrate, bo wieksza ilosc (37.000) stanowi juz jakies zagrozenie - ma juz 1% na zniszczenie moona. Nie ma co zwracac uwagi na ta luke miedzy 10.000 - 37.000, bo to sa ilosci wydobywane z eko w przeciagu godziny.. Problemu z tym nie bedzie, wiec nie ma co sie martwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 8 Sierpnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 Nie chodzilo mi o zmiane wzoru lecz jezeli mialoby to wejsc w zycie, to proponuje dodanie jednej instrukcji warunkowej. Nie wiem czy dobrze w skladni napisalem ale nic nie umiem w php. If ($IloscWyslanychGwiazd>37000) { NowyWzor; } else { StaryWzor; } I jeszcze jedno. Jaki jest najwiekszy "legalny" moon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi