Jump to content

Urlopowi Idlerzy.


Kapi44
 Share

Recommended Posts

A wiec, nie wiem czy jakiis temat czy pomysl juz byl, ktory dotyczyl tego zagadnienia.

Dlatego pisze.

 

Sami doskonale wiecie, ze po galaktyce "wala" sie wiele kont porzuconych.

Lecz sa tez takie ktore sa porzucone ale maja "U" (urlop) i sa nie naruszalne. :)

 

A moj pomysl dotyczy tego aby po pewnym czasie z konta automatycznie zostala sciagniety "U".

 

Juz pisze jak ja bym to widzial.

 

A mianowicie: teraz sa 2 oznaczeni i -nieaktywny 7dni I - nieaktywny 28dni.

Wprowadzic trzecie "X" ( X do wpisania ) oznaczalo by przygotowanie do zdiecia "U" lub juz bez tego oznaczenia

 

ale,Zapewne ktos powie, ale ja chce wziac "U" dlugo terminowy.

 

Na to tez jest rozwiazanie. Po uplywie 28dni od czasu ostatniej aktywnosci wlasciciel konta dostawal by meil z Wiadomoscia ze jego konto jest przeznaczone do zdjecia urlopu.

I aby tego uniknac proszony jest o zalogowanie czy cos.

 

 

Co wy na to ? ]:>

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie nawet okres 28 dni jest wystarczajacym. Ale wiadomo wakacje i dwa miesiace mozna byc poza domkiem wiec proponowalbym okres 60 dni choc jak pisalem 28 powinno wystarczyc. Sa kawiarnie internetowe gdzie na moment mozna sie zalogowac a nawet z telefonu kom ktory raczej kazdy z nas posiada.

 

No i od czego ma sie kumpli.. 1 SMS i kolega tez moze urlop zalaczyc :P

 

Dokladnie tak :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.