Jump to content

Dzwieki przy misji Atakuj


Ordyl2201
 Share

Recommended Posts

Witam :):)

 

Chcialbym wam zaproponowac nowy pomysl ktory nazwalem "Dzwiek przy misji Atakuj"

Polegalo by to na tym gdy mamy wlaczony Ogam, a na innej karcie ogladamy cos innego, w czasie atakowania wydobywa nam sie jakis dzwiek co nam bedzie o tym mowil :)

 

Wymyslilem ten pomysl z jednego powodu, floty niektorych graczy lataja nawet 27 sek, wiec trudno uciec gdy sie nie oglada ogam, a ten dzwiek by nam pomagal :>

Link to comment
Share on other sites

dam glosniki na full to i z kibla przylece :D

Ta a gacie przy kostkach ]:>

 

 

W sumie pomysl Ciekawy.

Lecz to jest troche lipa. Ktos zostawi kompa na noc i nie pusci FS, poniewaz ustawi sobie glosnik i sie obudzi.

 

Jak rowniez ktos sie zamysli i zacznie robic cos innego, to jest szansa na zlom. A jednak nie, bo zacznie mu grac muzyczka ;P

Link to comment
Share on other sites

dam glosniki na full to i z kibla przylece :D

Ta a gacie przy kostkach ]:>

 

 

W sumie pomysl Ciekawy.

Lecz to jest troche lipa. Ktos zostawi kompa na noc i nie pusci FS, poniewaz ustawi sobie glosnik i sie obudzi.

 

Jak rowniez ktos sie zamysli i zacznie robic cos innego, to jest szansa na zlom. A jednak nie, bo zacznie mu grac muzyczka ;P

 

Ktos z podstawowa wiedza javascript i wtyczne FF moze sobie taki skrypt sam zrobic.

Wiec ten argument nie ma wiekszego znaczenia. Tak samo SMS na telefon, na OGam zdarzaly sie przypadki, i jest to NIE DO WYKRYCIA :) Nie widze, co u siebie w komputerze robisz. [takie osoby nazywa sie "skrypterami" :D]

 

 

 

Co do odswiezania, mozna zrobic diva w ajax, ktory bedzie sprawdzal co pare sek czy leci na nas flota i dzieje sie to calkowicie w tle (my tego nie widzimy, ale sie odswieza).

 

Opcja mogla by byc ew na wlacz, wylacz.

 

Chyba wszystkie watpliwosci rozwiklalem, tylko czy to potrzebne ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nie czytam postow tylko od razu powiem swoje zdanie. ( wiec jak ktos juz to pisal to sorki za prawa autorskie ;D )

 

 

Nie wiem jak ty Ordyl ale ja czesto gram na efekt zaskoczenia gracza gdy jest na koncie...

 

Robisz kolonie obok planety z flota ( nie jest na fs bo gracz jest i nawet skany oddaje ) wysylam flote i po 35 sek jest moj ( udaje sie to w 6 przypadkach na 10 ) . Robie tak ja i pewnie 70 % osob ktore ma pojecie o tej grze ( czyt. top 1 - 60 [ na uni 4 ] top 1 - 110 ). Wiec dzwiek marnuje nasze szanse na to... jestes na koncie to puszczaj fs'y na 10 min moon-planeta na stacjonuj... a jak trzeba flote to ladujesz i atak. A jak nie to FS i elo.

 

Z dzwiekiem udawalo by sie to gdy gracz idzie do WC na chwile czyli jakies 1 na 60 przypadkow ataku :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.