Jump to content

Uniwersum PRIVO - Kolonizacja planet ale z potencjałem :) ZAJRZYJ :)


vantage

Recommended Posts

WITAJCIE,

DO ADMINISTRACJI - NA CZYM W PIGÓŁCE POLEGAŁABY ZMIANA?

 

Jakie zmiany należałoby nanieść w grze? Tylko trzy.

1. Dodanie większej, lecz losowej ilości surowców na nowo skolonizowanej planecie, opcjonalnie dodatkowo losową ilość statków.

2. Gdy planeta zostanie porzucona to te pole powinno zostać przez jakiś czas zablokowane.

3. Dodać opcje umożliwiające wykorzystanie, zakupionych astatów.

 

SŁOWEM WSTĘPU:

Admin Kiros wyjaśnił nam, że powiększanie magazynów surowców to droga donikąd. Ma chłop racje. Ale do rzeczy:

Potrzebujemy w tej grze 'wędki' a nie 'ryby'. Jako, że gram na uni Privo zastanawiałem się co można by zrobić aby gracze odważyli się w końcu budować floty (inaczej mówiąc, zdrowo rywalizując). Myślałem myślałem i nie było łatwo ponieważ kryterium jakie należy wziąć pod uwagę to:

1) Możliwie proste do wprowadzenia w system gry;

2) Nie skarcić top graczy;

3) Pomóc pozostałym (w tym nowym) graczom;

4) Znaleźć miejsce na korzystanie z astatów.

 

WTRĄTKA :)

Fajnie Kiros, że dałeś promocję na astaty. Kupiłem kilka na próbę by zobaczyć czy faktycznie promocja już działa - polecam, wszystko git ?. Kupiłem, jednak nie wiem co mam z nimi zrobić - nie ma na co ich wydawać. Planety nawet po maksymalnym ochłodzeniu nie wyrobią nawet W SNACH by gonić topkę graczy. Fuzja uniwersum przyniosła zabawę na chwile. Fajnie też, że gracze mogli przenieść swoje osiągnięcia na nowy serwer, za to duży +. ALEI teraz sedno - wypadałoby to jakoś uczciwie wyrównać :)

 

Więc myślałem i myślałem dalej...  Poniżej zamieszczam propozycję: 

 

POMYSŁ: A i B

Kolonizując nową planetę pojawia się na niej losowa (ale nie mała) ilość surowców na start. - ''OPCJONALNIE MOŻE ZAWIERAĆ TEŻ STATKI''

Przykład: Pomysł A

Kolonizujemy pole 1:1:1 i po dotarciu kolonizatora, dana planeta ma jakąś losową liczbę zasobów na start, na przykład: 3.000.000.000.000 metalu ; 7.200.000.000 kryształu ; 4.500.000.000.000 i 2100 Trytu. - Gracz może te zasoby 'przelać' do banku i porzucić planetę celu poszukiwania kolejnej. Dla równowagi czasami jej zasoby wyglądałby by mniej więcej tak: 100.000 metalu ; 122.000.000 kryształu ; 1.000.000.000 deuteru i 250 trytu. Po porzuceniu planety powinien obowiązywać jakiś okres karencji na dane koordynaty np. 24h aby zablokować możliwość kolonizowania falami jednego pola.

 

Przykład: Pomysł B

Wszystko co w pomyśle A plus dodatkowo mogłyby występować losowe ilości różnych statków. Jeżeli gracz chciałby je dołączyć do swojej floty, to musi je przetransportować w bezpieczniejsze miejsce bo mogą zostać narażone na atak innych graczy. Jeśli nie czuje się na siłach upilnować nowoodkrytej floty, może sobie ją zdemontować korzystając z Demontowni - czyli 50% wartości. W przypadku pojawienia się statku, który nie jest jeszcze odkryty technologicznie przez gracza, może on go używać ale puki nie odkryje go technologicznie to nie może takowych samemu budować - czyli bez zmian. LUB jeżeli się to kłuci z 'kodem gry', to podnieść wymagania technologiczne dla Statku Kolonizacyjnego na takie jakie ma obecnie 'najdroższy' statek. Tak, żeby były dostępne wszystkie inne statki zanim odblokujemy Statek Kolonizacyjny. 

 

Fajnie gdyby była szansa, załóżmy 1 do 1.000 na znalezienia naprawdę dużych pokładów surowców i statków (opcja B) na nowo skolonizowanej planecie np. M 100.000.000.000.000; K 250.000.000.000.000; 150.000.000.000.000; T 50.000; Statki +/- 10.000.000.000. Myślę, że dzięki tej zmianie, gdy gracz dostanie złoma > nie oznacza to automatycznego końca gry, polata trochę po galach i się odbije. Uważam tak, ponieważ dziś wszyscy farmią wszystko i nawet, gdy gracz zdecyduje się na odbudowę, to trwa 'wieki' ... A to zniechęca i kończy się jak zawsze. 'To' + Fragmentum zrobi robotę.

Pomysł przy okazji wprowadza taką niewielką nutkę ''szczęscia'' / ''farta'' w grze. Dzięki temu jest też mniej przewidywalna. A o to też w niej chodzi, by 'sąsiedzi' nie wiedzieli co mamy w 'skarbcu' na czarną godzinę.

 

PO CO? ORAZ, CO TO DAJE?

Gracz będzie mógł zdecydować jaki charakter gry obierze. Czy postawi na dłuższy proces rozwoju konkretnych planet - co da mu profity jakie już znamy (stały dochód, wysokie technologie, miejsce na rozwijanie księżyca, realizację zadań itp.) czy też postawi na ciągłą eksploracje 'kosmosu' w poszukiwaniu szybkiego zysku. To również urozmaicenie, gdy po kilkudziesięciu skanach nie ma kogo atakować. W przypadku, gdy dwóch różnych graczy wyśle kolonizator na te same koordynaty >obowiązuje stara zasada> kto pierwszy, ten kolonizuje :).

 

PROPOZYCJE STRATEGII NA GRĘ:

  • DEFINICJE: 
  • stała kolonizacja - gracz kolonizuje komplet planet (25-26) by rozwinąć w nich kopalnie, oraz rozwinąć wysokie technologie.
  • zamienna kolonizacja - gracz kolonizuje tylko kilka planet w celu rozwoju, zaś pozostałe kolonizuje - wybiera z niej co najlepsze i porzuca w celu kolonizacji następnej  - i tak ile mu tylko się chce.

*Gracz, który wybierze stałą kolonizacje będzie mógł rozwijać technologie na wyższe poziomy (dzięki MSBN) i cieszył się mniejszym, ale stałą produkcją kopalni z planet, które zamiast porzucać - rozwija. Obowiązuje tu zasada: Rolnik śpi a mu rośnie :)

 

*Gracz, który wybierze zmienną kolonizację, szybko urośnie w siłę ALE da rade rozwinąć technologie tylko na podstawowe poziomy (niski poziom MSBN, czas badań zbyt długi). Gracz nie będzie narzekał na brak surowców. Więc być może będzie je wydawał na flotę/obronę lub zbierał do banku a z czasem zainwestuje w stały dochód tym samym odcinając się od łatwego zysku i rozwinie technologie by jego statek bojowy był w miarę równy graczowi z wysokimi technologiami. Więc mimo przewagi liczebnej we flocie technologia będzie dużo bardziej istotna niż obecnie. Nie obowiązuje tu zasada: Rolnik śpi a mu rośnie, nie kolonizuje - nie zyskuje.

 

*Jest też miejsce dla graczy, którzy zdecydują się na 50/50 lub inne proporcje - to już naprawdę zależy od Gracza z jakiej strategii gry skorzysta.

 

KORZYŚCI I WADY:

Dla słabszych graczy to:

-możliwie szybkie, lecz nie darmowe wzbogacenie się (wymaga to jednak sporej ilości szukania/klikania);

-przy dużej intensywności kolonizowania sensowny przyrost surowców przy prawie zerowym inwestowaniu (koszt statku kolonizującego + deu za przelot);

-surowce możemy pozyskać z nowego źródła (do tej pory: RW, złom , zakup z pln.,tryt,  ekspedycja, handel a teraz dodatkowo z przeszukiwania galaktyk);

-na początku nowy gracz ma aż 25 slotów na nowe planety do poszukiwań;

-będzie z czego budować flotę mogącą w rozsądnym czasie zmierzyć się ze starymi graczami.

 

Dla mocniejszych graczy to:

-jak pokazał czas... rozwój potrzebnej konkurencji;

-pojawi się dylemat czy osiedlać na stałe i budować 'imperium', które pozwoli na objecie strategiczne wszystkich 11 galaktyk z księżycami w tym budowa MSBN, wykorzystać potencjał geologa, resortów i innych technologii;

-sami mogą kolonizować w celu poszukiwania surowców jakąś część z wolnych slotów na planety. Każdy szanujące się imperium ma chociaż jedną 'lotną' planetę - teraz jeśli gracz uzna, że 'gra' warta 'zachodu' to może poszukać co nieco :);


OFICER  FRAGMENTUM - ASTATY:

Inspiracja: Gra za bardzo karze graczy w momencie złomowania.

 

Trzeba przyznać, że wiele dobrego w tej grze robi Budynek Fragmentum (super pomysł), ponieważ pozwala on odbudować flotę, to w efekcie zwiększa on szanse na pozostanie gracza w grze w razie zezłomowania.

Przykład konta typowo flotowego:

Całkowita wartość : 100.000.000.000 pkt. z czego 20.000.000.000 pkt. to wartość obiektów i technologii a 80.000.000.000 pkt. to flota.

Po zniszczeniu floty dzięki Fragmentum na 80lvl jest w stanie odbudować utracone 30% - to dodaje sił graczom na pozostanie ale nie koniecznie zmotywuje do odrobienie strat i tutaj 'wchodzi cały na biało' Oficer za astaty, który pozwala uzyskać dodatkowe 25% siły fragmentum, dając łącznie 55% przy 80lvl.

Czyli po złomie wartość floty do odbudowania wyglądałoby tak:

 

Planeta - Fragmentum lvl 0 bez oficera 0% odbudowy - 0 pkt.

Planeta - Fragmentum lvl 0 z oficerem 25% odbudowy - 20 000 000 000 pkt.

Planeta - Fragmentum lvl 80 bez oficera 30% odbudowy - 24 000 000 000 pkt.

Planeta - Fragmentum lvl 80 z oficerem 55% odbudowy - 44 000 000 000 pkt.

 

Było by to coś na zasadzie ubezpieczenia Auto Casco lub OC jak kto woli :)

 

Pytania i odpowiedzi:

Dlaczego 25%? a nie 20%?

Gracz który zbudował dużą flotę, na pewno rozwija też Fragmentum, ponieważ chce być zabezpieczony w razie zniszczenia. Gracz który będzie miał możliwość odbudowy więcej niż psychologiczne 50% swojej floty, zapewniam - nie porzuci gry od tak. Na pewno odbuduje te 55% floty, a jeśli uda mu się skubnąć coś z powstałego złomu lub wykorzysta surowce zmagazynowane w banku, to może odzyskać do 60% wartości utraconej floty. Chodzi o to aby po zezłomowaniu, całkowicie NIE ZNIECHĘCIĆ gracza posługującego się głównie flotą.  Aby zniechęcić, trzeba by mu zrobić porządne 'kuku' więcej niż 1 raz w ciągu jego 'kariery' w grze. Więc gra przewróci ale nie powali gracza całkowicie.

 

Proponuję Wprowadzić OFICERA od OC AC (nazwa do ustalenia) - wzmacniającego odbudowę statków/obrony o 25%.

- Każdy gracz posiadający flotę, chętnie kupi

- Zrobić chociaż dwa różne pakiety - półroczny i roczny

 

Oficer tego typu nie jest wymyślony przypadkowo, lecz współgra i wspiera założenia tej zmiany.

Edited by vantage
Gramatyka, Uproszczenie w celu lepszego zrozumienia
Link to comment
Share on other sites

Czasami tylko poszczypie (necro) leszczy co nie maja więcej niż 2% jego punktacji ;-).

Kula u nogi gry są badania tak jak w zamierzchłej przeszłości była prędkość...

Technologie powinny mieć tak samo jak budowle maja roboty i nanity swój odpowiednik MSBN i to drugie coś co wykładniczo przyspieszało by badania.

Każde uniwersum w możliwościach zakupu ma błąd polegający na braku zakupu technologii Jonowej

Technologia plazmowa
+ 1 poziom

Maksymalnie 3 poziomy.
To tak na szybko...
10 astatów
 

 

No i nie wiem czemu resorty nie mozna kontynuować do przodu i jak przenoszą nas to zaczynanmy od nowa. robie je 3 raz... samouczek i badanie także... no to chociaz tutaj zarabiamy...

 

Link to comment
Share on other sites

Pomysł ciekawy, zastanowię się nad tym, jak mogę go wprowadzić w życie. To rzecz, która zajęłaby trochę czasu, ponieważ muszę przekształcić kod w grze i wyprodukować kilka nowych plików. Moją myślą jest również wprowadzenie blokady, a raczej ograniczeń, aby silniejsi gracze nie mieli tak łatwo atakować słabszych. Zamiast tego musieliby dostosować część swojej floty do tego, co ma obrońca. Dajcie znać, co sądzicie na ten temat, a w razie czego założymy nowy temat.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Patrząc na to w jeden dwa dni można obskoczyć wszystkie układy i się wzbogacić nie robiąc nic prócz kolonizowaniem planet co zajmuje mało czasu. Po co dawać planety z surowcami lepiej dać farmy które będzie warto okradać. W ogam są 2 typy graczy, Ci co grają kasą i kupują "aerię"(Dzięki czemu mają BLD surki z trytu) i Ci co grają bez i chcą okradać. Aktualnym minusem jest to że Ci co okradają mają wielkie G do okradania. Czy to u21 czy privo do okradania jest nędza przez to że większość to bot konta z ograniczonym magazynem. Na uni8 gdzie były konta graczy nieaktywnych były na tyle duże banki że dziennie koło 20BLD można było okraść jak nie więcej przez co kompletnie nie ma porównania.

Druga sprawa nie ważne co się tu zmieni graczy nie przybędzie max graczy to 15/20 osób i nie zmieni tego żadna zmiana.

Link to comment
Share on other sites

Jestem od tego by bronić pomysłu, więc debatujmy. Każdy pomysł potrzebuje zdrowej krytyki, wtedy gdy uda się go obronić otrzymujemy coś wartościowego i wypróbowanego. Jeżeli się nie uda - to pomysł do kosza.

 

AiSeN, dziękuje za Twój komentarz. Spróbuj proszę wyobrazić  sobie (to co starałem się z grubsza opisać) czyli - jakim ograniczonym kontem taki gracz jest skazany się posługiwać - takim jakby w wersji demonstracyjnej - mocno okrojonym. Wiec wcale w dwa dni kariery nie zrobi.

 

Universum Privo na dzień dzisiejszy uzyskało 833 potencjalnych graczy. Efektem, który doprowadza do problemu o którym piszesz - jest brak systemu  zatrzymania gracza.

Gra powinna zarabiać. Za darmo to są bierki, szachy, karty, gra w kropki itp. Tutaj korzystamy z czyjejś pracy, konserwacji gry itd. Szczerze to te mikropłatności są śmiesznie niskie (cena astatów). Jak gracza stać, to niech kupuje. Często strategia okazuje się lepsza niż $ :) Nawet jeśli zatrzymasz tylko 1/3 graczy, to wraz daje blisko 300 aktywnych kont.

Co do okradania (farmienia) wczoraj jakoś wyjątkowo przeskanowałem 11 galaktyk i poleciało ponad 1,2k ataków uzbierałem w deuterze: około 563.3 BLN. Moje konto na nick: klamra. Więc pisze to z perspektywy osoby, która ma już rozwinięte planety i w zaawansowanym stopniu księżyce i miałbym dylemat czy warto część z nich porzucić czy polować na floty które zaczną się po pewnym czasie pojawiać.

 

Jeśli czegoś nie chcesz to nic Ci nie pomoże ale jeśli czegoś pragniesz, to nic Cię nie powstrzyma :)

 

Edited by vantage
Link to comment
Share on other sites

Privo nie uzyskało 833 tylko 3/4 to bot konta. Tu nie chodzi o brak systemu utrzymania gracz, gram tu wystarczająco czasu i wiem czemu większość odchodzi aczkolwiek nie będę tu o tym pisał :)
 

Tyle ode mnie generalnie nie chce mi się rozpisywać dlatego debatować nie będę.

 

Link to comment
Share on other sites

Nie mam wglądu czy to BOT KONTA czy byli REALNI GRACZE. Ale przy okazji poruszasz kolejny temat czyli promocja gry. Coś czym sam się nie zajmiesz, no może powiesz jakiemuś znajomemu. Więc widzisz... trzeba się tym zająć, a to tylko jeden z kolejnych podpunktów, którym się zajmuje administracja gry... a jeszcze śmią sprzedawać astaty... [ironia].

Też mam styczność z tą grą odkąd powstała. Może mamy odmienne zdania i to szanuje. Więc idąc drogą, że są bot konta, to nie zmienia faktu, ze dużo graczy rezygnuje z racji dysproporcji (rejestrując się na starym uni) lub w momencie zezłomowania - i to są prawdziwe powody a nie: 'mi się wydaje' czy 'wiem ale nie powiem'.

I nie ma nic złego w tym gdyby takie konta były, wręcz przeciwnie jest to kolejny element urozmaicający grę - z tego co napisałeś to grasz też jako farmer, to te boty są Ci potrzebne :)

 

Można mówić, że jest źle, ale należy zadać pytanie - a co robię by było lepiej? Nie oczekujmy zmian jeżeli nic nie robimy.

Edited by vantage
Link to comment
Share on other sites

Witam. Pomysł może i fajny ale tak jak AiSeN już wcześniej pisał w postach nic to tu nie zmieni też tego zdania jestem. Ludzie grają tylko do czasu zloma, znam kilkanaście przypadków  sam to zauważyłem np. Wczoraj czy przedwczoraj  gracz x dostał zloma floty plus zjechany bunkier i  jak się zalogował to usunął konto. Więc co tu mówić.  Do tego jeszcze wcześniej były boty  no i  inwestycje w Astaty.... Itd

Ale  miło że poświęcasz dużo czasu na propozycje ulepszenia gry. Brawo Ty. 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, vantage napisał:

Nie mam wglądu czy to BOT KONTA czy byli REALNI GRACZE. Ale przy okazji poruszasz kolejny temat czyli promocja gry. Coś czym sam się nie zajmiesz, no może powiesz jakiemuś znajomemu. Więc widzisz... trzeba się tym zająć, a to tylko jeden z kolejnych podpunktów, którym się zajmuje administracja gry... a jeszcze śmią sprzedawać astaty... [ironia].

Też mam styczność z tą grą odkąd powstała. Może mamy odmienne zdania i to szanuje. Więc idąc drogą, że są bot konta to to nie zmienia faktu, ze dużo graczy rezygnuje z racji dysproporcji (rejestrując się na starym uni) lub w momencie zezłomowania - i to są prawdziwe powody a nie 'mi się wydaje' czy 'wiem ale nie powiem'.

I tu się mylisz bo zajmowałem się ponad rok reklamą ogam  i wiem jak to wygląda wszystko. :)

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, AiSeN napisał:

I tu się mylisz bo zajmowałem się ponad rok reklamą ogam  i wiem jak to wygląda wszystko. :)

W takim razie. Zwracam Honor. :)

 

Rafson, przeczytaj proszę post o Fragmentum, bo jest on właśnie odpowiedzią na schemat przez ciebie opisany. Ja też kasowałem konto po złomie.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, vantage napisał:

W takim razie. Zwracam Honor. :)

 

Rafson, przeczytaj proszę post o Fragmentum, bo jest on właśnie odpowiedzią na schemat przez ciebie opisany. Ja też kasowałem konto po złomie.

Mi chodzi o usunięcie ogolne konta, a nie cześć odbudowy floty 

Edited by Rafson
Link to comment
Share on other sites

Usuwają bo tracą zbyt wiele w jedną chwile - to istotny problem. Dlatego jak pisałem, uważam iż gra za bardzo każe gracza w momencie zezłomowania (zwłaszcza typowego flociaża).

Budujesz flotę przez około 1 rok, tracisz jednego wieczoru, odbudujesz 30% czyli jesteś ok. 8 miesięcy gry w plecy - to za duża strata aby się nie wkurzyć i usunąć konta.

Edited by vantage
Link to comment
Share on other sites

Czasem jest tak że nie przypilnujesz floty, czasem wystarczy jeden błąd, ale to jest tylko gra. Wiem że to jest pochłaniacz czasu i każdy z nas stara się jak tylko może... Ale na pewne rzeczy i sytuację nie mamy wpływu. A co do tej propozycji to szefostwo Powinno zadecydować i coś zrobić aby gra była atrakcyjna i nam graczom się dobrze grało. Tak oprócz likwidacji paru uni nic od bardzo dłuższego czasu sie nie zmieniło.  Powiem jeszcze jedno.... Gdyby nie można było kupować Astat to gea była by wyrównana z szansami dla każdego gracza.  Ale każdemu się nie dogodzi. 

 

A może problem tkwi że nie ma Banku, ze zadań za mało że możesz kupić Astaty, że nagrody za lojalność są za małe i rzadko. Na tym bym się zastanowil. 

Edited by Rafson
Link to comment
Share on other sites

Rafson, rozumiem. Myślę, że nie powinniśmy oczekiwać, że gra będzie w pełni charytatywna. Utrzymanie serwera to są jakieś koszty. Poza kosztami jest też czas jaki administratorzy poświęcają aby np. odpisywać/odpowiadać na zgłoszone przez nas błędy, przydzielanie banów za łamanie zasad, wprowadzenie zmian, usprawnień itd. Można naprawdę wiele spraw wymienić. To z czystej wdzięczności wypada czasem te astaty zakupić... :) To nie jest wyzysk czy torowanie lepszej drogi dla zamożnych graczy. Jeden kupi piwo inny fajki a jeszcze inny uprzyjemni sobie grę, którą bardzo lubi.

No jasne, że szefostwo. I wcale się nie pogniewam jak pomysł nie wejdzie. Po prostu jak każdy z nas widzę, że da się coś zrobić by było ciekawiej, żywiej i o tym informuje. Purtk pisał coś o zmianie w technologii badań - też to popieram. Większe wydobycie to też gest dla graczy idących w wysokie kopalnie. 

Pomysł, który podałem nie jest po prostu kolejnym bonusem (rybą) abyśmy przeszli do kolejnej fazy z xxx.xxx.xxx do xxx.xxx.xxx.xxx surowców, aż w końcu zbraknie miejsca na ekranie.

Edited by vantage
Link to comment
Share on other sites

Ja nie mam nic przeciwko kupywani czego kolwiek. Wiem też że utrzymanie gry kosztuje bo nie jestem laikiem tego typu gry. Ale co do astat do powinien być np. Limit że raz w miesiącu możesz kupić jakąś określoną ilość i tyle. Powtarzam i zaznaczam że to tylko moje zdanie. Twoja propozycja jest spoko i nie mam nic przeciwko jakichkolwiek ulepszeniom gry.... Zawsze powinniśmy iść do przodu a nie stać w miejscu lub się cofać. 

Link to comment
Share on other sites

Widzę że żyjecie w krainie czarów, na co wy liczycie na cud ;D że Administrator coś tu zrobi. Już z rok piszę o nagrodzie za aktywność w grze, o zwiększenie nagrody nagradzaną z wzrostem surowców i zwiększenie deuteru w zadaniach tygodniowych i miesięcznych, ale administrator ma inne zdanie na ten temat.

Co do ataków to jest taka gra, ile razy mi Aisen wyzłomował flotę i jakoś dalej gram  ;D      

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Dziadekstachu napisał:

Widzę że żyjecie w krainie czarów, na co wy liczycie na cud ;D że Administrator coś tu zrobi. Już z rok piszę o nagrodzie za aktywność w grze, o zwiększenie nagrody nagradzaną z wzrostem surowców i zwiększenie deuteru w zadaniach tygodniowych i miesięcznych, ale administrator ma inne zdanie na ten temat.

Co do ataków to jest taka gra, ile razy mi Aisen wyzłomował flotę i jakoś dalej gram  ;D      

Bo ty to stary wyjadacz jesteś Dziadku ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.