Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym poruszyć kontrowersyjny temat, mianowicie - system skracania badań

 

Dobrze, że w ogóle jest. Natomiast po skróceniu badań o kilkadziesiąt dni, dalsze skracanie zaczyna być bardzo kosztowne. 

Jeśli przy ochładzaniu planet, cena zatrzymuje się na poziomie 16500 trytu za każdy stopień, to czemu nie wprowadzić podobnego limitu dla skracania badań? Pomijam już to, że cena ochłodzenia planety rośnie liniowo, a cena skracania czasu badań rośnie wykładniczo. 

 

Rozwiązań dla tych kwestii jest wiele. Wyjdę z propozycją limitu na poziomie 506250 trytu za 10 dni. Nie jest to niska cena, ani też nie jest to kwota nieosiągalna dla przeciętnego gracza (czyli nie astatowca), dla którego skracanie badań jest w ogóle opłacalne. 

 

Wiem, że oburzą się ci, co wydali kilkadziesiąt milionów trytu na skrócenie badań. Rozumiem, że w takiej sytuacji mogą poczuć się pokrzywdzeni. Mimo wszystko jak każdy inny, będą beneficjentami zmian, bo zaoszczędzą na skróceniu przyszłych badań. Zastanówcie się, czy warto żyć przeszłością i czy nie lepiej otworzyć się na przyszłość, w której skrócenie badania, które trwa dwa lata -  o zauważalną część - nie będzie kosztowało kosmicznych kwot trytu?  

 

Druga propozycja to wprowadzenie kolejek do badań

 

Takie rozwiązanie dobrze funkcjonuje przy budynkach. Jest 5 miejsc do zakolejkowania (w sensie jedna budowa rozpoczęta i cztery oczekujące), dla chętnych opcjonalnie 8. Takie rozwiązanie zapewnia swobodę w rozwoju planet, dzięki czemu można w szybkim tempie rozbudować własną planetę bez ciągłego siedzenia przed komputerem/telefonem. 

 

Niestety, takich udogodnień nie ma przy badaniach co szczególnie odczuwają nowi gracze i ci co chcą testować rozwiązania na serwerze testowym. Kolejka ułatwiłaby grę na każdym poziomie rozwoju. 

 

początkujący - badania trwają do kilku minut. Badań jest sporo, więc jeśli chcemy szybko się rozwinąć do jakiegoś poziomu, musimy non stop klikać w następne badania, co jest dość frustrujące. Kolejka ułatwiłaby zabawę. Można by było zakolejkować kilka badań trwających po kilka minut i skupić się np. na rozbudowie planet, kolonizacji kosmosu itp. 

 

średniozaawansowany - badania trwają kilka, kilkadziesiąt godzin. Każdy z nas po rozpoczęciu badania zetknął się z sytuacją, gdzie konfrontujemy się z wiadomością, z której wynika, że badanie skończy się w środku nocy, albo w pracy, czy innej sytuacji kiedy niekoniecznie możemy grać. Wiadomo, czasu w 100% się nie wykorzysta, ale zawsze jest to poczucie straconego czasu, podczas którego mogłoby zostać zrobione jakieś badanie - gdyby oczywiście była kolejka. 

 

zaawansowany -  na tym etapie badania trwają miesiące i dłużej. Gracz coraz częściej zaczyna się zastanawiać nad opcją skrócenia badań. Mimo, że badania trwają długo, nawet na tym etapie jest sporo korzyści. Np. uruchomienie pakietu "20 dniowe zmniejszenie czasu badań o 20%" liczyłoby się na wszystkie zakolejkowane badania, a nie tylko na badanie rozpoczęte po aktywacji pakietu. 

 

Pakiet skracanie badań jako nagroda

 

Trzecia propozycja dotyczy wprowadzenie osobnego pakietu skrócenia badań, która byłaby możliwa do otrzymania za wygrane eventy, konkursy czy zadania. Oczywiście zdarzają się konkursy w których można wygrać deuter, tryt i astaty. Proponuje uzupełnić ten zestaw o coś co jest bezcenne -  czas.  Taki otrzymany pakiet, nie byłby dodawany automatycznie, czyli nie skracałoby badania automatycznie. Tylko zostałoby dodane jako opcja, z której możemy skorzystać w dowolnej chwili. 

 

Pakiet skrócenia badania mógłby wynosić 10, 30, 50, 100 dni w zależności od wagi zadania, eventu oraz miejsca gracz które zajął. 

 

Zachęcam do dyskusji

Napisano (edytowane)

Skracanie może nie do końca na temat ale ciekaw jestem jak wyglądała by gra gdyby nie było kolejek tylko jeżeli cię stać budujesz wszystko na raz (ile masz kasy tyle jednocześnie inwestujesz budenek buduje się tyle samo lecz np 10 kopalni jednocześnie hmmm może 5 10 to było by zbyt szybko) gdyby na nowym uni tak było było by to tak jakby uni typowo wojenne bo w szybkim czasie budujemy planety na max i nie pozostaje nic innego jak walka

Lub w wiele prostszy sposób nie istotne jaki budynek na jaki poziom budował by się 0 sec po prostu masz kasę budujesz bez ograniczeń czasowych ciekawe rozwiązanie dla ludzi nie mających wiele czasu na grę co wy na to? Ciekaw jestem jak by to wyglądało w praktyce

Może takie uni przyciaglo by wiele graczy

Edytowane przez Gracz u10

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.