Jump to content

Wyzerowanie ciągłości logowań po awarii serwera


SonGoku
 Share

Recommended Posts

Dość częsty problem, który od dłuższego czasu był załatwiany przez administrację gry, teraz został zapomniany?

Po ostatniej awarii 25 lipca nie można było się zalogować do gry przez jakieś półtora dnia, więc ciągłość logowań szlag trafił. Od dawien dawna były robione backupy tego licznika i nie było problemu. Teraz niestety nie dość, że backup'a licznika nie było, to jeszcze backup został zrobiony ileś godzin po usunięciu awarii i licznik ciągłości logowań znów został wyzerowany.

15 lipca dostałem nagrodę za 10 dni codziennego logowania, 1bln deu, więc za niespełna tydzień miałbym ostatnią nagrodę - czyli po 3bln met/kris/deu oraz 2tyg. geologa

http://wrzuc.se/i/5b5d515cbcef1

 

Skoro macie tego typu problemy zawsze 25 dnia każdego miesiąca, to jaki problem zmienić ciągłość logowań i usunąć ten maksymalny odstęp 24h, który zeruje licznik?

Jeśli serwer będzie działać do 25, a ja uzbieram 20 dni ciągłego logowania, po czym będzie 2dniowa awaria, backup, to przecież nie będę nikomu głowy zawracać o to, że przez 2 dni nie mogłem się zalogować i zamiast 8 dni do ostatniej nagrody muszę się logować przez 10 dni? no bo skoro była awaria, to fizycznie przecież nie zalogowałem się. A że obecnie licznik się zeruje, czyli 20 dni mojego logowania idzie psu w ..., to niestety muszę takie tematy zakładać, żeby znów ktoś zaradził temu problemowi, bo jak widać - zmienia się administracja i problem znów zaczyna występować..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.