Gentelman Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 (edited) Moja propozycja do graczy z ''ii''. UNI 10 Chodzi o farming , może by tak tych wszystkich idlaków podnieść na EKO z energią+ , co fakt faktem zmusiło by trochę graczy do latania, co za tym idzie lepsze rozwijanie świerzych kont , co znów skutkuje zwiększeniem ilości graczy. Skanując na dzień dzisiejszy 5 gal , to nie ma nawet w co uderzyć , co za tym idzie że zniechęca to wielu graczy. PRZYKŁAD Flota Obrona Lekkie działo laserowe 435 Konstrukcja Kopalnia metalu 43 Kopalnia kryształu 38 Ekstraktor deuteru 40 Elektrownia słoneczna 15 Fabryka robotów 20 Fabryka nanitów 11 Stocznia 12 Magazyn metalu 17 Magazyn kryształu 17 Zbiornik deuteru 17 Laboratorium badawcze 12 Wyszpiegowane surowce Kolonia [X:XXX:X] godzina: 17:35:34 Metal 2.208.150.974 Kryształ 2.057.749.480 Deuter 1.381.345.742 Energia93.976 Edited March 23, 2018 by rusek9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalyst Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 (edited) Z tego co się orientuje to idlaki mają 100% wydobycia a gdy energia jest na minusie wydobycie wynosi 50%. Edited March 23, 2018 by Catalyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gentelman Posted March 23, 2018 Author Report Share Posted March 23, 2018 Z tego co się orientuje to idlaki mają 100% wydobyciaChodzi mi o to żeby dodać im kilka ładnych LVL kopalni np META 65 KRYSZTAŁ 62 DEX 60 , plus powiększyć im magazyny żeby po nocy można było z uśmiechem na twarzy coś utrafić. Byłem kiedyś tzn 9 lat temu SGO na grze OGAMEZ i tam coś takiego było zastosowane , bardzo dobrze się to sprawdzało, było dużo aktywnych graczy, lecz właściciel serwera zaczął zaniedbywać strasznie grę , po czym z dnia na dzień serwer padł, po rozmowie z nim usłyszałem że już się dorobił swego i ma w d... tą grę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalyst Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Dodawanie lvl kopalni będzie skutkowało przyrostem pkt przy czym wielu graczy swoją pozycję na rzecz idlaków a wątpię aby im się to spodobało. Już lepiej będzie zwiększyć im wydobycie np na 200%. Również jeśli byśmy dodali im te lvl budynków to w przyszłości jak ktoś będzie chciał przy rejestracji przejąć nieaktywne konto to ma za darmo rozbudowane eko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuD Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Jestem za tym aby tych na ii troszku podsterydować fakt będzie to miało duży wpływ na statystyki ale z 2 strony przyniesie to grającym duże korzyści, będą mogli więcej latać więcej farmić i rosnąć w statystykach.można by wydłuzyć tylko żywotność takowych kont i po blokować je aby nie mozna było na nie juz wejsc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalyst Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 To tak jak pisałem wyżej zamiast dodawać im poziomy budynków można dać po prostu 300% do wydobycia i 100% do pojemności magazynu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gentelman Posted March 23, 2018 Author Report Share Posted March 23, 2018 Dodawanie lvl kopalni będzie skutkowało przyrostem pkt przy czym wielu graczy swoją pozycję na rzecz idlaków a wątpię aby im się to spodobało. Już lepiej będzie zwiększyć im wydobycie np na 200%. Również jeśli byśmy dodali im te lvl budynków to w przyszłości jak ktoś będzie chciał przy rejestracji przejąć nieaktywne konto to ma za darmo rozbudowane eko.Owszem , ale przecież jest opcja wykluczenia ich ze statystyk , bynajmniej tam gdzie byłem SGO to tak było. Można również zrobić tak jak i Ty mówisz , zwiększyć procentowo wydobycie (ja bym dał 350%), z tym że dalej leżą magazyny... Po zwiększeniu tego wszystkiego "O ILE BĘDZIE ZAAKCEPTOWANE" nowi gracze jak i Ci dłuzsi stażem byli by na pewno zadowoleni. PLUS następny zyski dla graczy co trzymają floty "WIĘKSZA SZANSA NA ZŁOM" co znów zmusza do szukania potencjalnego celu, patrząc po ST lub SJ to nic się nie dzieje , a to może by troszkę poskutkowało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romascano Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Mi nie przeszkadza spadek w statystykach, popieram stanowisko przedmówców. Dobrym kompromisem wydaje sie zwiększenie produkcji i poziom magazynów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nebu Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Opcja zwiększania lvl kopalni raczej tu nie przejdzie. Jedynie zwiększenie % wydobycia może zostać wziete pod uwagę.Takie rozwiązanie jest stosowane podczas edycji "dnia farmera".Może to pora aby zorganizować jego kolejną edycję? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonardo_da_Vinci Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 To robota dla desuxa zapytam go. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gentelman Posted March 23, 2018 Author Report Share Posted March 23, 2018 (edited) Opcja zwiększania lvl kopalni raczej tu nie przejdzie.Jedynie zwiększenie % wydobycia może zostać wziete pod uwagę.Takie rozwiązanie jest stosowane podczas edycji "dnia farmera".Może to pora aby zorganizować jego kolejną edycję?Kolejna edycja dnia farmera dobra sprawa.A do rzeczy chodzi tu o stałe zwiększenie wydobycia graczy z "ii" , a przymuszczalnie w dzień farmera dac przykładowo 700% z 350% , z pozycji gracza pięknie by to wyglądało. CZERWONI PATRZCIE Z PERSPEKTYWY GRACZA Edited March 23, 2018 by rusek9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackov Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Calkowicie jestem za takim rozwiązaniem:) jest tyle graczy nie aktywnych ze jak się przegląda galaktyki to prawie wszedzie widzisz (iI) takie cos by się przydało... szkoda trzymac floty na ciąglym fs:) Fajnie by było jakby nasza rada to uwzględniła. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg4 Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 No nie głupie, jestem za Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UnixPL Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Również popieram pomysł! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EMI Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 ja jestem za zwiększeniem wydobycia u idlaków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stabilo Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Coraz więcej osób za zwiększeniem. Jestem też ZA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szok Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 To i ja jestem za ale pozostaje problem magazynów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alwego Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Pojemność magazynów można zwiększyć zwiększając minimalnie mnożnik we wzorze, Przy 20 poziomie magazynu da to już odczuwalne efekty. Do tego każdemu idlakowi z automatu dawać oficera (technicznie możliwe?) na magazyny i jesteśmy ustawieni. Chciałbym też zwrócić uwagę, że zwiększenie wydobycia na dzień farmera o 50 czy 100 punktów procentowych da niewiele. I tak farmimy to, co wydobyło się dzień wcześniej, a w skali dnia da to z 1/3 większy urobek może. Czyli farmienie w tym konkretnym dniu nie jest w cale takie super opłacalne. Jeśli dzień farmera to ma być faktycznie "coś" to uważam, że wydobycie powinno wzrosnąć co najmniej o 200 punktów procentowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawroche Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Witam @llJestem za! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.