Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Moja propozycja do graczy z ''ii''. UNI 10

 

Chodzi o farming , może by tak tych wszystkich idlaków podnieść na EKO z energią+ , co fakt faktem zmusiło by trochę graczy do latania, co za tym idzie lepsze rozwijanie świerzych kont , co znów skutkuje zwiększeniem ilości graczy.

 

Skanując na dzień dzisiejszy 5 gal , to nie ma nawet w co uderzyć , co za tym idzie że zniechęca to wielu graczy.

 

PRZYKŁAD

 

Flota Obrona Lekkie działo laserowe 435       Konstrukcja Kopalnia metalu 43   Kopalnia kryształu 38 Ekstraktor deuteru 40   Elektrownia słoneczna 15 Fabryka robotów 20   Fabryka nanitów 11 Stocznia 12   Magazyn metalu 17 Magazyn kryształu 17   Zbiornik deuteru 17 Laboratorium badawcze 12     Wyszpiegowane surowce Kolonia [X:XXX:X] godzina: 17:35:34 Metal 2.208.150.974   Kryształ 2.057.749.480 Deuter 1.381.345.742   Energia

93.976

Edytowane przez rusek9
Napisano

Z tego co się orientuje to idlaki mają 100% wydobycia

Chodzi mi o to żeby dodać im kilka ładnych LVL kopalni np META 65 KRYSZTAŁ 62 DEX 60 , plus powiększyć im magazyny żeby po nocy można było z uśmiechem na twarzy coś utrafić.

 

Byłem kiedyś tzn 9 lat temu SGO na grze OGAMEZ i tam coś takiego było zastosowane , bardzo dobrze się to sprawdzało, było dużo aktywnych graczy, lecz właściciel serwera zaczął zaniedbywać strasznie grę , po czym z dnia na dzień serwer padł, po rozmowie z nim usłyszałem że już się dorobił swego i ma w d... tą grę.

Napisano

Dodawanie lvl kopalni będzie skutkowało przyrostem pkt przy czym wielu graczy swoją pozycję na rzecz idlaków a wątpię aby im się to spodobało. Już lepiej będzie zwiększyć im wydobycie np na 200%.  Również jeśli byśmy dodali im te lvl budynków to w przyszłości jak ktoś będzie chciał przy rejestracji przejąć nieaktywne konto to ma za darmo rozbudowane eko.

Napisano

Jestem za tym aby tych na ii troszku podsterydować :) fakt będzie to miało duży wpływ na statystyki ale z 2 strony przyniesie to  grającym duże korzyści, będą mogli więcej latać więcej farmić i rosnąć w statystykach.

można by wydłuzyć tylko żywotność takowych kont i po blokować je aby nie mozna było na nie juz wejsc 

Napisano

Dodawanie lvl kopalni będzie skutkowało przyrostem pkt przy czym wielu graczy swoją pozycję na rzecz idlaków a wątpię aby im się to spodobało. Już lepiej będzie zwiększyć im wydobycie np na 200%.  Również jeśli byśmy dodali im te lvl budynków to w przyszłości jak ktoś będzie chciał przy rejestracji przejąć nieaktywne konto to ma za darmo rozbudowane eko.

Owszem , ale przecież jest opcja wykluczenia ich ze statystyk , bynajmniej tam gdzie byłem SGO to tak było.

 

Można również zrobić tak jak i Ty mówisz , zwiększyć procentowo wydobycie (ja bym dał 350%), z tym że dalej leżą magazyny...

 

Po zwiększeniu tego wszystkiego "O ILE BĘDZIE ZAAKCEPTOWANE"  nowi gracze jak i Ci dłuzsi stażem byli by na pewno zadowoleni.

 

PLUS następny zyski dla graczy co trzymają floty "WIĘKSZA SZANSA NA ZŁOM" co znów zmusza do szukania potencjalnego celu, patrząc po ST lub SJ to nic się nie dzieje , a to może by troszkę poskutkowało.

Napisano

Opcja zwiększania lvl kopalni raczej tu nie przejdzie.

Jedynie zwiększenie % wydobycia może zostać wziete pod uwagę.

Takie rozwiązanie jest stosowane podczas edycji "dnia farmera".

Może to pora aby zorganizować jego kolejną edycję?

Napisano (edytowane)

Opcja zwiększania lvl kopalni raczej tu nie przejdzie.

Jedynie zwiększenie % wydobycia może zostać wziete pod uwagę.

Takie rozwiązanie jest stosowane podczas edycji "dnia farmera".

Może to pora aby zorganizować jego kolejną edycję?

Kolejna edycja dnia farmera dobra sprawa.

A do rzeczy chodzi tu o stałe zwiększenie wydobycia graczy z "ii" , a przymuszczalnie w dzień farmera dac przykładowo 700% z 350% , z pozycji gracza pięknie by to wyglądało.

 

CZERWONI PATRZCIE Z PERSPEKTYWY GRACZA :)

Edytowane przez rusek9
Napisano

Calkowicie jestem za takim rozwiązaniem:) jest tyle graczy nie aktywnych ze jak się przegląda galaktyki to prawie wszedzie widzisz (iI) takie cos by się przydało... szkoda trzymac floty na ciąglym fs:) Fajnie by było jakby nasza rada to uwzględniła. Pozdrawiam :)

Napisano

Pojemność magazynów można zwiększyć zwiększając minimalnie mnożnik we wzorze, Przy 20 poziomie magazynu da to już odczuwalne efekty. Do tego każdemu idlakowi z automatu dawać oficera (technicznie możliwe?) na magazyny i jesteśmy ustawieni.

 

Chciałbym też zwrócić uwagę, że zwiększenie wydobycia na dzień farmera o 50 czy 100 punktów procentowych da niewiele. I tak farmimy to, co wydobyło się dzień wcześniej, a w skali dnia da to z 1/3 większy urobek może. Czyli farmienie w tym konkretnym dniu nie jest w cale takie super opłacalne. Jeśli dzień farmera to ma być faktycznie "coś" to uważam, że wydobycie powinno wzrosnąć co najmniej o 200 punktów procentowych.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.