Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

1. Mała i Duża powłoka obronna są całkowicie bezużyteczne

2. Obie mają taką samą wartość obrony, ale to pewnie tylko błąd w opisie.

 

Propozycja:

 

Mała powłoka ochronna

10 000 000 000 metalu

10 000 000 000 kryształu

siła ataku: 1

siła obrony: 2 000 000 000

 

oznacza to, że będzie trzeba 5 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać.

 

 

 

Duża powłoka ochronna

500 000 000 000 metalu

500 000 000 000 kryształu

siła ataku: 1

siła obrony: 100 000 000 000

 

 

oznacza to, że będzie trzeba 100 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać.

 

 

 

Zalety rozwiązania:

powłoki staną się w jakikolwiek sposób użyteczne, szczególnie w początkowej fazie gry

 

Wady rozwiązania:

problem z bezproblemowym farmieniem idlerków - nie wyślemy nigdy samych transportowców, chyba że rozwalimy obronę przeciwrakietami. Można również zrobić tak, że powłoka zanika po 7-dniowym deficycie energii na planecie (jakakolwiek wartość ujemna, żeby elektrownie nie przeszkadały)

Edited by spieriz
Posted

Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteru

Co do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.

Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją.

Posted

Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteru

Co do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.

Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją.

słuszna koncepcja ;)

Posted

to już bardziej bym widział opcję, że gdy jest jedna to jej szansa na zniszczenie jest większa, bo odblokowanie ilości powłok spowoduje budowę niezniszczalnych bunkrów bez jakiejkolwiek wartości ataku :D będą same remisy jak ktoś sobie postawi milion powłok i odbije tym samym każdy atak

Posted

aaaa dobra, chcesz ustawić odgórny limit maksymalny jej ilości, sorki, źle przeczytałem :) w takim razie fakt, jest to bez różnicy.

 

Aczkolwiek jak jest jedna to wygląda ładniej ;D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.