spieriz Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) 1. Mała i Duża powłoka obronna są całkowicie bezużyteczne2. Obie mają taką samą wartość obrony, ale to pewnie tylko błąd w opisie. Propozycja: Mała powłoka ochronna10 000 000 000 metalu10 000 000 000 kryształusiła ataku: 1siła obrony: 2 000 000 000 oznacza to, że będzie trzeba 5 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać. Duża powłoka ochronna500 000 000 000 metalu500 000 000 000 kryształusiła ataku: 1siła obrony: 100 000 000 000 oznacza to, że będzie trzeba 100 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać. Zalety rozwiązania:powłoki staną się w jakikolwiek sposób użyteczne, szczególnie w początkowej fazie gry Wady rozwiązania:problem z bezproblemowym farmieniem idlerków - nie wyślemy nigdy samych transportowców, chyba że rozwalimy obronę przeciwrakietami. Można również zrobić tak, że powłoka zanika po 7-dniowym deficycie energii na planecie (jakakolwiek wartość ujemna, żeby elektrownie nie przeszkadały) Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez spieriz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteruCo do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leonardo_da_Vinci Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteruCo do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją.słuszna koncepcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 29 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 to już bardziej bym widział opcję, że gdy jest jedna to jej szansa na zniszczenie jest większa, bo odblokowanie ilości powłok spowoduje budowę niezniszczalnych bunkrów bez jakiejkolwiek wartości ataku będą same remisy jak ktoś sobie postawi milion powłok i odbije tym samym każdy atak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czartoryski Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Może po prostu usunąć je tak jak depozyt sojuszniczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 30 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2017 spieriz, ale co za różnica czy siła obrony 2 mld wynika z jednej powłoki, czy z miliona? Statków trzeba tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 30 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2017 aaaa dobra, chcesz ustawić odgórny limit maksymalny jej ilości, sorki, źle przeczytałem w takim razie fakt, jest to bez różnicy. Aczkolwiek jak jest jedna to wygląda ładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.