Skocz do zawartości

Powłoka ochronna


spieriz

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mała i Duża powłoka obronna są całkowicie bezużyteczne

2. Obie mają taką samą wartość obrony, ale to pewnie tylko błąd w opisie.

 

Propozycja:

 

Mała powłoka ochronna

10 000 000 000 metalu

10 000 000 000 kryształu

siła ataku: 1

siła obrony: 2 000 000 000

 

oznacza to, że będzie trzeba 5 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać.

 

 

 

Duża powłoka ochronna

500 000 000 000 metalu

500 000 000 000 kryształu

siła ataku: 1

siła obrony: 100 000 000 000

 

 

oznacza to, że będzie trzeba 100 000 000 OW, aby ją zniszczyć (licząc te same poziomy technologii), co przekłada się na potrzeby surowcowe: 5x więcej trzeba wydać na OW niż na budowę powłoki, aby ją zniszczyć. Jest to niewielka różnica w mocy, lecz na początkową fazę gry może się przydać.

 

 

 

Zalety rozwiązania:

powłoki staną się w jakikolwiek sposób użyteczne, szczególnie w początkowej fazie gry

 

Wady rozwiązania:

problem z bezproblemowym farmieniem idlerków - nie wyślemy nigdy samych transportowców, chyba że rozwalimy obronę przeciwrakietami. Można również zrobić tak, że powłoka zanika po 7-dniowym deficycie energii na planecie (jakakolwiek wartość ujemna, żeby elektrownie nie przeszkadały)

Edytowane przez spieriz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteru

Co do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.

Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by pierw ogarnąć temat, że pojedynczy budynek zawsze się odbuduje. Jakoś nie widzę słać 100 mln OW przez 100 układów aby sfarmić 150 mld deuteru

Co do faktu, że osłony są bezużyteczne - pełna zgoda.

Ale można by to trochę ominąć, zmieniając limit budynków z 1 na np milion. milion powłok już coś da, a po kilkunastu atakach zostanie tylko kilka budynków przez które UT się przebiją.

słuszna koncepcja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już bardziej bym widział opcję, że gdy jest jedna to jej szansa na zniszczenie jest większa, bo odblokowanie ilości powłok spowoduje budowę niezniszczalnych bunkrów bez jakiejkolwiek wartości ataku :D będą same remisy jak ktoś sobie postawi milion powłok i odbije tym samym każdy atak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.