srebrnik Napisano 23 Maja 2016 Zgłoszenie Napisano 23 Maja 2016 Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc.
BlackBlue Napisano 23 Maja 2016 Zgłoszenie Napisano 23 Maja 2016 Polecam jakieś specjalistyczne forum do tego. Tutaj znajdziesz tylko śmierć.
pebenek Napisano 24 Maja 2016 Zgłoszenie Napisano 24 Maja 2016 Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc. Z tego co wiem, to call center działają przede wszystkim w oparciu o protokół VoIP. Gdyby miało być inaczej to by po prostu nie wyrobiły finansowo VoIP zapewnia im właściwie darmowe połączenia na stacjonarne i komórkowe.Jeżeli chodzi o centralki - to z tego co mi wiadomo, wykorzystują oprogramowanie działające w chmurze. Takie jak to tutaj: https://www.datera.pl/produkty/Jakość rozmów? Raczej jest dobra i nie odbiega od tradycyjnego połączenia. Ważną kwestią jest posiadanie szybkiego dostępu do internetu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się