Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc.

Posted

Polecam jakieś specjalistyczne forum do tego. Tutaj znajdziesz tylko śmierć.

Posted

Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc.

 

Z tego co wiem, to call center działają przede wszystkim w oparciu o protokół VoIP. Gdyby miało być inaczej to by po prostu nie wyrobiły finansowo :D

VoIP zapewnia im właściwie darmowe połączenia na stacjonarne i komórkowe.

Jeżeli chodzi o centralki - to z tego co mi wiadomo, wykorzystują oprogramowanie działające w chmurze. Takie jak to tutaj: https://www.datera.pl/produkty/

Jakość rozmów? Raczej jest dobra i nie odbiega od tradycyjnego połączenia. Ważną kwestią jest posiadanie szybkiego dostępu do internetu.

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.