srebrnik Posted May 23, 2016 Report Posted May 23, 2016 Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc. Quote
BlackBlue Posted May 23, 2016 Report Posted May 23, 2016 Polecam jakieś specjalistyczne forum do tego. Tutaj znajdziesz tylko śmierć. Quote
pebenek Posted May 24, 2016 Report Posted May 24, 2016 Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc. Z tego co wiem, to call center działają przede wszystkim w oparciu o protokół VoIP. Gdyby miało być inaczej to by po prostu nie wyrobiły finansowo VoIP zapewnia im właściwie darmowe połączenia na stacjonarne i komórkowe.Jeżeli chodzi o centralki - to z tego co mi wiadomo, wykorzystują oprogramowanie działające w chmurze. Takie jak to tutaj: https://www.datera.pl/produkty/Jakość rozmów? Raczej jest dobra i nie odbiega od tradycyjnego połączenia. Ważną kwestią jest posiadanie szybkiego dostępu do internetu. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.