Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc.

Napisano

Mam się zająć stworzeniem mini call center na 4 stanowiska. 2 do wykonywania połączeń i dwa do odbierania. Możecie polecić jakiś abo który będzie dobry do ego typu celów (pod 8 godz. pracy non stop dzwonienie). No i centrala która rozdzieliłaby w zależności od wybranego nr połączenia. Z góry dzięki za info i pomoc.

 

Z tego co wiem, to call center działają przede wszystkim w oparciu o protokół VoIP. Gdyby miało być inaczej to by po prostu nie wyrobiły finansowo :D

VoIP zapewnia im właściwie darmowe połączenia na stacjonarne i komórkowe.

Jeżeli chodzi o centralki - to z tego co mi wiadomo, wykorzystują oprogramowanie działające w chmurze. Takie jak to tutaj: https://www.datera.pl/produkty/

Jakość rozmów? Raczej jest dobra i nie odbiega od tradycyjnego połączenia. Ważną kwestią jest posiadanie szybkiego dostępu do internetu.

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.