Seerky Napisano 2 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 2 Kwietnia 2016 jak w temacie wysłałem już wiadomość na u9 że po wczorajszych awariach zniknęło mi 900kk szperaczy teraz wybudowalem 800kk i chciałem przerzucić z planety na moona raport dostarczenia floty dostalem lecz szperek nie ma czyli żebyście nie musieli zbyt długo glowkowac ta galaktyka pochłonęła mi 1.700.000.000 szperaczy Cytuj
Jan23 Napisano 2 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 2 Kwietnia 2016 To samo. Kwadran temu przy locie z planety na moona straciłem 14kk Auror i trochę recków i transów. Cytuj
marrcin1234 Napisano 2 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 2 Kwietnia 2016 j atak samo sracilem spora ilosc reckow i ut Cytuj
Seerky Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 2 Kwietnia 2016 problem tu jest taki ze post został dodany ok 12 i do tej pory nic nie.zrobiono w tej sprawie Cytuj
NOVATOREK Napisano 2 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 2 Kwietnia 2016 problem jest taki ze jest weekend desux ma to w du*** spędza weekend z rodzina i go nie obchodzi ze jakiś kowalski nie może floty wysłać albo mu znika taka sytuacja, najważniejsze że mu się kwota na koncie kwota zgadza taka sytuacja Cytuj
Kleszczu Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 no widzać żę tylko na pieniądzach mu zależy, ludzie czy wy nie widzicie że on nas olewa bo albo jest się administratorem i traktuje się to jako prace albo jest się zwykłym ściemniaczem co jest doś pospolite w naszym kraju, tylko kolejny bonus na astaty a astaty i tak dobrzy kolesie dostaną nikt więcej, kolejna prompocja a floty nie ma to się pytam po dwóch dniach gdzie jest qr** moja flota??stratę zgłaszałem 2 dni temu ani odpowiedzi ani nic i to jest admin obszczany Cytuj
tomi8905 Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 uni9, wyslalem 3 wiadomosci z PROŚBĄ o zwrot floty surki i trytu i co dziś widzę wiadomosc od deusa ze wszystko już załatwione i w razie jakis braków mam znowu pisac do nich o łaskawy zwrot, gdyby ludzie pomyśleli i przestali przesyłać im kase to by sie opamiętali i zaczęli nas traktować jak należy Cytuj
tomi8905 Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 tak ogólnie patrząc na regulamin, to § 3 punkt 3 Właściciel zobowiązuje się do należytego świadczenia usług dla użytkownika jest nie dotrzymany, a co za tym idzie nie powinniśmy się prosić o łaskawy zwrot utraconych jednostek, lecz wszycy powinnismy złożyć rekalmacje opisana w § 5 Cytuj
Gość Invisible_GoD Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 Miałeś wysłać maila a nie wiadomosc na pw. Cytuj
BobQ Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 Ja tak samo w dwóch podejściach zniknęła mi łącznie flota 1 000 000 000 szperaczy, oraz 44.000.000.000.000 m,d,k kupione za 100 astatów, których też nie mam wiec ani jednego ani drugiego no i zniknęły mi też 5 astatów, a jedyne co otrzymałem to naprawę problemu z nierozbudowanym resortem pomimo zabranych surowców.... To się robi mocno nie poważne;/ Cytuj
nebu Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 Żeby dostać zwrot należy wysłać wiadomość e-mail na adres ogamtest@gmail.comW temacie wpisać nick i uni a w treści podać flotę/surowce jakie mają być zwrócone. Po zwrocie dostaniecie e-maila zwrotnego z potwierdzeniem. Cytuj
ravmaster Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 po jakim czasie będziemy mogli zdjąć urlop? od razu po zalogowaniu czy po upływie 24h? Cytuj
tomi8905 Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 dwie wiadomosci były na priv bo taka była pierwsza Wasza wersja, na mejla poszla trzecia i *uj z tego mam Cytuj
nebu Napisano 3 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 3 Kwietnia 2016 Tak W przypadku zwrotu jest nakładany urlop, który można zdjąć w dowolnym czasie. Cytuj
Seerky Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 Żeby dostać zwrot należy wysłać wiadomość e-mail na adres ogamtest@gmail.comW temacie wpisać nick i uni a w treści podać flotę/surowce jakie mają być zwrócone. Po zwrocie dostaniecie e-maila zwrotnego z potwierdzeniem.bo nebu widze że nie wiesz Ale ja też wysylalem informacje przez kontakt -> błąd gry a czemu? 04-02 03:45:33 +0200 Administrator deusx Informacje Odpowiedź Zgloś-Witaj!Jeżeli utraciłeś coś w wyniku prac wykonywanych na serwerze prosimy napisz do nas poprzez zakładkę kontakt -> Bład gry (lub na ogamtest@gmail.com) podając szczegóły strat. Prosimy o dokładność lub wartości mniej więcej zapamiętane przez ciebie.Na obecną chwile wszystkie zgłoszenia dot. zwrotów flot są zostały rozpatrzone. wiec mielismy wybor ja wybralem prostrzy Cytuj
nebu Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 Nie zawsze prostsze znaczy szybsze i skuteczniejsze. Cytuj
Seerky Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 dyskusja nie ma sensu widze, wiem tylko tyle ze przez te bledy na u9 jedna topowa osoba chce zakonczyc gre a to juz powinno byc dla was wazne Cytuj
Kleszczu Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 już 4 dni minęły nie mam floty, cierpliwości a ta gra corac bardziej śmiedzi, już nie wiedziałem na żadnej innej stronie tylu awariii i niekompetencji admina, lepiej byłoby wrócić na orginalnego ogame.pl Cytuj
nebu Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 już 4 dni minęły nie mam floty, cierpliwości a ta gra corac bardziej śmiedzi, już nie wiedziałem na żadnej innej stronie tylu awariii i niekompetencji admina, lepiej byłoby wrócić na orginalnego ogame.plA gdzie wysłałeś zgłoszenie o zwrot, poprzez kontakt w grze czy na e-maila? Cytuj
Seerky Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 ja wysłałem na.maila wczoraj.dzisiaj z.rana poprawilem i cisza Cytuj
nebu Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 Do południa powinny być rozpatrzone e-maile ze zwrotów. Takie info dostałem właśnie od admina. Cytuj
Sa'Kage Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 A co z kwestią samego faktu znikania? Wszystkie misje stacjonuj kończą się tak samo. Jest raport a floty brak. Z zawracaniem nie ma już problemu i wraca na miejsce. Po co zwracać flotę skoro zaraz bedzie powtórka z rozrywki. Cytuj
nebu Napisano 4 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 4 Kwietnia 2016 Misja stacjonuj działa już prawidlowo SheeVa dodał reakcję 1 Cytuj
Kleszczu Napisano 5 Kwietnia 2016 Zgłoszenie Napisano 5 Kwietnia 2016 dzis ostatni dzien czekam i podeśle wam strone z innym ogam jak chcecie, tyle dni na marne ale wiecie co dostałem7ooooooooo mety7ooooooooo krystyny7ooooooooo dykty uwaga za lojalność co za to kupisz na pewno nie tyle floty co ci zniknęło, a floty dalej brakcałkiem dobrą gierke już znalazłem nie pisze tam nic o błedach w grze że admina nie ma więc raczej wszystko oktylko że dałem się namówić miesiąc temu na wpłate 16zł qrcze szkoda ale trudno jak cos nie działa to się zmienia na działającerozumiecie 7ooooooooo surki za lojalność kupie sobie dziś autobus by do pracy dojechać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.