AdmiralThrawn1991 Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Witam wszystkich Jestem Marek i właśnie zarejestrowałem się na forum. Gram na uniwersum 9 pod nickiem AdmiralThrawn1991.Gram od jakiegoś czasu w ogam, kontynuuję niejako swoje dawne dzieło ponieważ lata temu zasuwałem w oryginalnego ogame, tego pierwszego. Interesuję się i studiuję historię, także polityką i geopolityką, różnymi ideologiami politycznymi. Można powiedzieć że jestem ciekawy świata, ponieważ interesuję się także geografią i różnymi religiami, choć w mniejszym stopniu To tyle jeśli idzie o przedstawienie siebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DropShot Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Można powiedzieć że jestem ciekawy świata, ponieważ interesuję się także geografią i różnymi religiami, choć w mniejszym stopniuwitamy a te inne religie, to np. jakie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdmiralThrawn1991 Posted March 20, 2016 Author Report Share Posted March 20, 2016 witamy a te inne religie, to np. jakie?Jestem praktykującym katolikiem ale lubię poczytać sobie np o islamie czy hinduizmie, także o starszych religiach pogańskich. Ale ekspertem nie jestem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SheeVa Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 witaj zyczymy milej gry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdmiralThrawn1991 Posted March 21, 2016 Author Report Share Posted March 21, 2016 witaj zyczymy milej gry Dzięki , wzajemnie SheeVa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...