Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich :)

Jestem Marek i właśnie zarejestrowałem się na forum. Gram na uniwersum 9 pod nickiem AdmiralThrawn1991.

Gram od jakiegoś czasu w ogam, kontynuuję niejako swoje dawne dzieło ponieważ lata temu zasuwałem w oryginalnego ogame, tego pierwszego.

Interesuję się i studiuję historię, także polityką i geopolityką, różnymi ideologiami politycznymi. Można powiedzieć że jestem ciekawy świata, ponieważ interesuję się także geografią i różnymi religiami, choć w mniejszym stopniu :)

To tyle jeśli idzie o przedstawienie siebie :P

Masz moze :

Doktryny polityczne, lektura na najbliższe zajęcia: T. Blair, G. Schroeder, Europa: Trzecia Droga – Nowy Środek, w: Spory wokół Nowej Trzeciej Drogi, wybór i opr. T. Kowalik, Warszawa 2001, s. 29-39 /tekst dostępny także w: „Gazeta Wyborcza”, nr 159 z 10-11 VII 1999/.

Nie ma w necie a moze bedziesz miał ;>

Masz moze :

Doktryny polityczne, lektura na najbliższe zajęcia: T. Blair, G. Schroeder, Europa: Trzecia Droga – Nowy Środek, w: Spory wokół Nowej Trzeciej Drogi, wybór i opr. T. Kowalik, Warszawa 2001, s. 29-39 /tekst dostępny także w: „Gazeta Wyborcza”, nr 159 z 10-11 VII 1999/.

Nie ma w necie a moze bedziesz miał ;>

Przykro mi, niestety nie :( Dużo czytam tego typu książek polityczno-historycznych, ale wypożyczam je z naszej biblioteki uniwersyteckiej, swoich własnych mam mało :P