AdmiralThrawn1991 Napisano 20 Marca 2016 Zgłoszenie Napisano 20 Marca 2016 Witam wszystkich Jestem Marek i właśnie zarejestrowałem się na forum. Gram na uniwersum 9 pod nickiem AdmiralThrawn1991.Gram od jakiegoś czasu w ogam, kontynuuję niejako swoje dawne dzieło ponieważ lata temu zasuwałem w oryginalnego ogame, tego pierwszego. Interesuję się i studiuję historię, także polityką i geopolityką, różnymi ideologiami politycznymi. Można powiedzieć że jestem ciekawy świata, ponieważ interesuję się także geografią i różnymi religiami, choć w mniejszym stopniu To tyle jeśli idzie o przedstawienie siebie Cytuj
DropShot Napisano 20 Marca 2016 Zgłoszenie Napisano 20 Marca 2016 Można powiedzieć że jestem ciekawy świata, ponieważ interesuję się także geografią i różnymi religiami, choć w mniejszym stopniuwitamy a te inne religie, to np. jakie? Cytuj
AdmiralThrawn1991 Napisano 20 Marca 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Marca 2016 witamy a te inne religie, to np. jakie?Jestem praktykującym katolikiem ale lubię poczytać sobie np o islamie czy hinduizmie, także o starszych religiach pogańskich. Ale ekspertem nie jestem Cytuj
AdmiralThrawn1991 Napisano 21 Marca 2016 Autor Zgłoszenie Napisano 21 Marca 2016 witaj zyczymy milej gry Dzięki , wzajemnie SheeVa dodał reakcję 1 Cytuj
Revenge ツ Napisano 21 Marca 2016 Zgłoszenie Napisano 21 Marca 2016 Masz moze : Doktryny polityczne, lektura na najbliższe zajęcia: T. Blair, G. Schroeder, Europa: Trzecia Droga – Nowy Środek, w: Spory wokół Nowej Trzeciej Drogi, wybór i opr. T. Kowalik, Warszawa 2001, s. 29-39 /tekst dostępny także w: „Gazeta Wyborcza”, nr 159 z 10-11 VII 1999/. Nie ma w necie a moze bedziesz miał ;> Cytuj