Skocz do zawartości

Buty do biegania


srebrnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chciałem się Was podpytać tych z Was, którzy uprawiają biegi już od jakiegoś czasu i znają się na rzeczy.. Chodzi o to, że sam od jakiegoś czasu zacząłem biegać i zastanawiam się teraz nad zakupem odpowiednich butów do biegania, konkretnie to chcę nike free run. Z tego co się zdążyłem dowiedzieć, to buty te są naprawdę dobre, no ale właśnie..ja jestem amatorem jeśli chodzi o bieganie i w zasadzie zaczynam, więc czy na tym etapie nie wystarczą jakieś zwykłe adidasy? Z drugiej strony jeżeli mam się narażać na kontuzję, to wolę wydać trochę więcej i kupić coś porządnego, ale nie wiem czy te buty to nie za wysoka półka dla takiego biegacza jak ja..zależy mi po prostu żeby znaleźć złoty środek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na butach nie polecam zbytnio oszczędzać, bo te noname z marketów to z reguły chiński badziew robiony po kosztach. Widać to z reguły po podeszwie i od tego sugeruje sprawdzać but - dobry but się wygina, ma elastyczną podeszwę, zaś badziewie jest sztywne - a największy problem z marketowymi noname'ami jest to, że przemakają szybko, rozpadają się nawet po kilku dniach intensywnego użytkowania, nie mają pełnej podeszwy tylko taką kratkowaną (w ramach oszczędności kosztów produkcji).

 

Jak wygląda kwestia chińszczyzny? Podobno sklep kupuje ileś sztuk i zakłada, że 20% będą zwroty - jeśli buty kosztują 20zł w Chinach, to wystarczy że przebiją na 40zł, a cenowo i tak są one atrakcyjne w Polsce. Przy uwzględnieniu 20% na reklamacje, to w powyższym przykładzie marża nadal wynosi około 80%

 

Dawniej buty kosztowały tzw. dniówkę i drożej, ale często wystarczały na wiele lat - trzeba było tylko o nie dbać :)

Edytowane przez SonGoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach