deusx Napisano 27 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Witam !Mieliśmy już ogłosić zapisy do 13 edycji konkursu Zabawa w złomowanie, jednak mamy sporo pomysłów na forum odnośnie modyfikacji tego konkursu (poprzednia edycja potwierdziła chęć zmian u użytkowników). Zatem zanim udostępnimy oficjalnie temat konkursowy i zapisy bezpośrednio w grze zadaje wam pytanie, co proponujecie ? Ja dwa składy bym zostawił jak najbardziej, może drugi skład to obrona ?flota kontra flota - jeden punktflota kontra obrona drugi punktflota konta flota+obrona (kto mniej straci jednostek wygra).Czyli trzy punkty za jedną walkę są przyznawane, oczywiście kto będzie miał więcej - przechodzi. Wasze propozycję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhsnake0 Napisano 1 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Słuchajcie, czekamy na wasze pomysły odnośnie zmian w grze "Zabawa w złomowanie".Jeśli, ktoś ma ciekawy pomysł, bądź zastrzeżenia do poprzednich edycji to jest właśnie temat by się tym ze wszystkimi podzielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 1 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Na dalszym etapie można by wprowadzić podział na drabinkę wygranych i przegranych. Umożliwi to dokładne wytopowanie najlepszych zawodników (nie pamiętam do 6, albo do 8 miejsca). Kwestia co z finałem, bo przeważnie w "wielkim finale" rozgrywane są 2 pojedynki z czego finalista z drabinki przegranych musi wygrać dwa razy aby wygrać turniej, a finalista z drabinki wygranych tylko raz. U Nas takie coś sensu nie ma, ale można to zmodyfikować o bonus technologii dla finalisty z drabinki wygranych. No i inna propozycja - to co kiedyś już było proponowane - nie flota za xx deuteru, ale flota za xx metalu, yy kryształu i zz deuteru i co turniej inne wartości. BeRnI, deusx i hhsnake0 dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IN10CITY Napisano 1 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Brakuje jednego jeszcze, dokładny czas rozgrywek odliczanie czasu na forum itd (chyba że są a ja jeden nie wiem) tak aby każdy czekał na tą wyznaczoną h starć, wyniki prawie na żywo itd.Nadanie tej zabawie więcej emocji bo sam pomysł jest bardzo dobry. deusx dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Marca 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Podsumowanie:Będą dwa składy flot (szczegóły są jeszcze właściwie nie ustalone na 100%, to ostatnia szansa na własną opinię propozycji w pierwszym poście).Wartość będzie w wartościach Metal, Kryształ, Deuter - bez przeliczania, to znacznie skomplikuje skład Dokładny harmonogram walk i ogłaszanie wyników - FAJNY POMYSŁ! Specjalnie dla was, aby uatrakcyjnić konkurs wyniki zapiszemy i automat będzie je udostępniał o wyznaczonych godzinach, które będziecie widzieli (data mojej walki). Jeszcze dzisiaj najprawdopodobniej udostępnione zostaną zapisy. Alwego, możesz dokładniej opisać tę drabinkę wygranych / przegranych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 To ja może zaczną od pokazania przykładowej drabinki. http://www.printyourbrackets.com/pdfbrackets/8teamDouble.pdfhttp://challonge.com/nightcp1http://en.wikipedia.org/wiki/Double-elimination_tournament#mediaviewer/File:NSB-doubleelim-draw-2004.png W całości chodzi o to, aby pierwsza przegrana nie oznaczała końca zabawy. W normalnej drabince po przegranym meczu kończymy udział w turnieju. W systemie (teraz znalazłem^^) Double Elimination po przegraniu pojedynku, trafiamy do drabinki przegranych i kontynuujemy zabawę. Oznacza to wzrost pojedynków o połowę. Pomyliłem się jednak jeśli chodzi o wyznaczenie dokładnej pozycji zawodników na pozycji 4-8. Można wyznaczyć miejsca12345,67,8 Ewentualnie rozegrać dwa dodatkowe pojedynki między 5 i 6 oraz 7 i 8 aby otrzymać dokładną listę TOPki. W pewnym momencie "drzewka się kończą". Tzn. mamy finalistę drzewka wygranych (który nigdy nie przegrał) i finalistę drzewka przegranych (który na jakimś etapie przegrał jeden mecz). W tym momencie następuje "wielki finał". Jeśli wygra w nim gracz, który nigdy nie przegrał, to mamy po zawodach. Jeśli w wielkim finale wygra gracz z drabinki przegranych to mamy dogrywkę - coś się w końcu należy za to, że wcześniej nie przegrało się żadnego meczu.U Nas takie coś nie ma sensu, no bo jakie są szanse, że wynik bitwy będzie inny. W naszym przypadku można albo ukarać gracza z drabinki wygranych robiąc normalną symulację, albo nagrodzić za to, że był lepszy, wcześniej nic nie przegrał i dać mu jakiś bonus (np. technologie kilka poziomów wyżej). Niestety dokładniej drabinki nie opiszę, bo znam ją z turniejów o których czytałem jak CS 1.5 był jeszcze modny ;-p Co do innych pomysłów - można by zrobić finał 'grupowy' na zasadzie każdy z każdym gdzie wygrałby gracz, który otrzymał mniej strat (albo zadał ich więcej). W ten sposób przekaz 'live' byłby bardziej emocjonujący, bo po ostatniej kolejce mogło by się okazać, że dotychczasowy lider spadł o kilka oczek bo w ostatniej rundzie trafił na niewygodny dla siebie skład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarius Napisano 5 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Istnieje strona binarybeast.com tam można zobaczyć działanie drabinki double elimination. I wogole tam są ddrabinki i narzędzia to zrobienia turnieju w cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nebu Napisano 6 Marca 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 moja propozycja jest taka - przy założeniu, że wartość floty w deuterze wynosi 10 000 000 000 0001. Zostawiamy 2 składy2. Skład główny musi być zbudowany z następujących surowców: deuter - 1 500 000 000 000 co nam daje 15% całości surowcówkryształ - 4 000 000 000 000 co nam daje 20% całości surowcówmetal - 8 000 000 000 000 co nam daje 20% całości surowcówpozostałe 45% surowców na budowe floty zostaje do dyspozycji gracza 3. 2 skład floty wart jest 2 500 000 000 000 deuteru co stanowi 25% całości surowców, z tym że nie trzeba zachowywać wartości minimalnych surowców o budowy floty.4. Z połowy surowców (5 000 000 000 000 deuteru) buduje dowolną obronę system walk:1 walka - walczą floty główne wygrany dostaje 1 pkt2 walka walczą składy główne + składy poboczne (główny+poboczny vs główny+poboczny) wygrany dostaje 1 pkt3 walka - walczy flota z obroną (główny+poboczny vs obrona przeciwnika) Ta walka składa się z 2 rund1 runda flota gracza 1 vs obrona gracza 22 runda flota gracza 2 vs obrona gracza 1 kto odniesie mniej strat we flocie dostaje 1 pkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.