Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam , bylo pelno pomyslow ale zaden nie gwarantowal wiekszej ilosci flot.

Moim zdaniem co 2 dni powinien Tworzyc sie automatycznie gracz o nicku"FLEET" , nie dalo by sie wyszukac jego koordow , planet . Tylko w galaktyce , mialby on flote jakas ale gracz zeby skanowac jego planety musialby postawic flote za 100kk pkt(do ugadania) . Jesli by nie chcial to by nie musial , proste . Zysk z tej floty bylby taki ze wracaloby za postawienie floty za dana ilosc pkt + taka ilosc surki zeby zachecic .

Nie dalo by sie falangowac jego planet oraz nie dalo by sie zatrzymac u niego floty na mozliwa podstawke innego gracza. Wtedy gracze byli by bezpieczni.

Trzeba by wprowadzic ograniczenie ze stworzonej floty nie mozna demontowac przez 7 dni.

Pomysl uwazam za w miare dobry ale mozna cos dogadac :)


I szperacze nie byly by liczone jako ilosc punktow za flote

Ps. Dla niedomowien co 2 dni bylyby inne koordy .
Zeby nie bral w tym udzialu jeden gracz mozna by po 1 ataku wprowadzic 7 dni blokady ataku na "bota"

Pozdrawiam

 

edit: 

 

Skoro nie dalo by to powstania nowych flot bo starzy flociarze by tylko szukali i również się wzbogacali to moze by wprowadzic ograniczenie ze tego "BOOTA" mogą atakowac tylko gracze z flotą do 3.000.000.000.000 pkt ?

 

Wtedy te "koksy" nie miały by zysku

Edited by Revenge ツ
Posted

Jako zamiennik zaproponowałem właśnie to, bo według mnie łatwiej to zrobić od strony technicznej aniżeli stała blokada demontowni. Chyba, że będziemy operować punktami za flotę, ale wtedy nie będzie rozróżnienia jaką flotę kto na to postawił.

Posted

Co za róznica, czy ktoś zdemontuje flote czy ją zjadą flociarze? Flot i tak nie będzie, i tutaj raczej problemem jest prędkość niż demontowania.

Czasem wystarczy minuta nie uwagai i może być po flocie, stąd też wiele osób decyduje się na grę EKO.

Posted

Czyli jak ktoś znajdzie w galaktyce "FLEET" to skanuje jego planety z nadzieję, że pierwszy trafi aż jego flota wyląduje tak ?

 

Kto pierwszy ten ma profit.

Zatrzymaj niemożliwe

Falanga niemożliwa

Opcja szukaj nie wyświetli danych gracza "FLEET".

 

Jestem za, jednak wprowadziłbym dwóch takich graczy, jeden z mniejszą flotą (dla mniejszego top) drugi z większą (dla większego top).

Posted

Dokladnie tak by to sie mialo odbywac , tylko slabsi gracze musieliby dostac taki profit by wrecz oplacalo sie postawic flote.

 

I zablokowac demontownie by nie zdemontowali jej po ataku

Posted

No to teraz kilka pytań:

 

Dla kogo będzie ten dodaktowy zysk?

Odpowiedź jest prosta dla flociarzy. Ci co grają eko na 90% nie postawią floto po to, żeby później jej pilnować.

 

Czy będzie możliwy ACS na gracze "FLEET"?

Wegług mnie powinna być taka możliwość. Skoro słabszy gracz znajdzie większą flotę dlaczego niemiałby możliwości spakować tej floty w recki z np. sojusznikiem.

 

Dlaczego powstaną tylko dwie takie floty?

Skoro to ma zachęcić niby do powstania większej ilości flot, to dwie floty do złomowania to jest trochę za mało. Tutaj znów pole do popisu będą mieli flociarze a reszta wyjdzie z założenia, że nie ma sesnu szukać bo już pewnie tą flotę ktoś zezłomował.

 

Nie ma sensu tworzyć kilku graczy "FLEET", wystarczy jeden z ilością planet 20 plus matka i np utworzyć 10 różnych floty. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo aby inni gracze mieli szansę na dodatkowy zysk.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.