Skuzi Napisano 23 Listopada 2014 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2014 Jakby nie patrzeć postulaty Neriela są jak najbardziej na miejscu. Osobiście byłbym dodatkowo za zmniejszeniem maksymalnej ilości planet. Podwyżka falangi jeszcze większa od wyliczonej przez Neriela. Nawet przy cenie jaką podaje to będzie można dalej bocić falangę z tymi śmiesznymi zabezpieczeniami. Jak kiedyś miałem bardzo dużo czasu to takie prędkości mi odpowiadały, ale nadszedł czas, że nie mam go za wiele i teraz dopiero widzę problem z perspektywy Neriela i nawet, żałuję moich wszystkich przeszłych negatywnych opinii o tych propozycjach. Chętnie bym sobie pograł na czymś takim, pewnie nie tylko ja a ludzie co aktualnie wpłacają tylko surowce do banku. Niestety interfejs oryginału strasznie mnie odpycha. Cytuj
Neriel Napisano 23 Listopada 2014 Zgłoszenie Napisano 23 Listopada 2014 10kkk to jakieś 18 bln deu na godzinę - raczej już sporo. Na noc zostawisz to 150 bln wciągnie. Oczywiście bocić dalej by się dało, ale nie byłoby warto tego robić by złapać świeżo postawioną flotkę byle nubka. Zmiana ilości planet chyba nie przyniosłaby jakiś konkretnych korzyści?Natomiast trochę by roboty dodała, ponieważ np. koszty tworzenia księżyców są ustalone pod obecne wydobycie, także taka zmiana wiązałaby się z kolejnymi. Cytuj
Skuzi Napisano 24 Listopada 2014 Zgłoszenie Napisano 24 Listopada 2014 Co do planet to zmniejszenie ilości planet zwiększy cenność planet z ekonomią. Przy 9 planetach pozostawienie jedną na lotkę byłoby bolesne jeśli szłoby to w parze z podniesieniem kosztu falangi. Strategiczny wybór czy większy zasięg falangi z większym czasem potrzebnym, żeby odpalić falangę w wszędzie gdzie się chce czy zwiększenie wydobycia przy 9 planecie byłoby duże. Tak zmiany w księżycach byłyby nieuniknione. % powstania księżyca powinien ulec znacznemu pomniejszeniu z tym w parze idą zwiększone koszty tworzenia księżyca o minimalnej wielkości jak i wzór na niszczenie księżyca powinien być trudniejszy, jednak % na spadnięcie gwiazd powinien zmaleć. Byłoby z tym dużo pracy jednak uniwersum o innej prędkości floty zachowujące x200 wydobycie i x200 szybkość budowania by zachować balans powinno dostać gruntowne zmiany w kodzie. Przy zmniejszeniu prędkości wszystkiego można byłoby zostawić wszystko jak jest z tym, że każdy miałbym 3k księżyc jeśli by już taki posiadał. Oczywiście mówię o znaczącym spowolnieniu. Cytuj
deusx Napisano 29 Listopada 2014 Zgłoszenie Napisano 29 Listopada 2014 Wszystkie propozycje są programistycznie łatwe i wprowadzenie ich (wszystkich) to 3 dni (Uni test beta, pomijając wzory ). Oczywiście to czy i co zostanie wprowadzone jest do omówienia. Wcześniej proponowalem drugie menu na stronie głównej logowania po lewej stronie, gdzie uniwersa byłyby wolniejsze, a oznaczenie gry łatwiejsze (obecne jako trudne). Cytuj
Fenrir Napisano 1 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 1 Grudnia 2014 "3 dni" wg deusa - więc nie spodziewajcie się zmian prędzej niż na wakacje. Cytuj
spieriz Napisano 1 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 1 Grudnia 2014 ale deusx nie mowil narazie ze cos wprowadzi, tylko ze jak sie cos ustali to mozna to w takim czasie zrobić co nie zmienia faktu że wszyscy te 3 dni i tak wezmą z bardzo dużym dystansem ale najpierw trzeba znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie, co jak widać, nie jest wcale takie proste. Cytuj
Iac Napisano 1 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 1 Grudnia 2014 Deusx powinien zebrać najpopularniejsze propozycje i wprowadzić przymusową ankietę, tzn. pojawiającą się po zalogowaniu w grze, a nie na forum. Cytuj
SonGoku Napisano 2 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Jakaś totalna bzdura ten pomysł z ograniczeniem pojemności banku. No weźmy to na logikę - idę do banku wpłacić pieniądze, by były w bezpiecznym miejscu i.. - bank informuje mnie, że nie ma miejsca - szczególnie przelewem (operacja księgowania na koncie). Zupełny nonsens Edytowane 2 Grudnia 2014 przez SonGoku zdzisLG dodał reakcję 1 Cytuj
deusx Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 4 Grudnia 2014 Jako odpowiedź na czas mojej pracy, udostępnie jeszcze dzisiaj test serwer, który będzie służył do otwartych testów (również poprawek istotnych skryptu, nie tylko modyfikacji czy dodatkom). Cytuj
spieriz Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 4 Grudnia 2014 co jako pierwsze wrzucisz na ten testowy? Cytuj
Alwego Napisano 6 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 6 Grudnia 2014 Odnośnie serwera testowego - dało by radę zrobić coś aby nie trzeba było tyle klikać by móc zacząć testować nowości? Mam na myśli na przykład rozwinięte planety, krótszy czas badań (no chyba, że mamy tydzień - dwa rozwijać konta aby móc zbadać coś, co mamy potem testować), czy większe wydobycie. Jeśli mamy poświęcać czas na testowanie i za miesiąc mieć to skasowane, to mało prawdopodobne by komuś chciało się siedzieć kilkanaście godzin i klikać co chwile budowę nowego budynku, czy nowego badania. Cytuj
deusx Napisano 8 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 8 Grudnia 2014 Jak rozpoczną się testy, każdy dostanie określone EKO (na każdą planetę, jak masz jedną to tylko na jedna, jak 20 to na 20), badania oraz surowce do banku. Trwa zbieranie pomysłów i będą tworzone ankiety dzisiaj Cytuj
hurezyluman Napisano 15 Grudnia 2014 Zgłoszenie Napisano 15 Grudnia 2014 coz to dalej czekamy na efekty Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.