Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

deusx  tylko oddałeś floty dwóm stronom czyli troszkę bez sensu i logiki jak na moją inżynierską głowę 

 

od starcia minęły trzy tygodnie i co i dalej piszesz że .......

 

Napisano

Informacje dot. zwrotu flot przekazal mi IWNF, a ja dalej do RGB i naszego sojuszu. Podobno zwroty mialy otrzymac obie strony, a wychodzi na to, ze jedyna osoba ktora nic nie dostala jest darqs. Wiec to jednak bez sensu.

Napisano

Cała sprawa dla mnie robi się już naprawdę męcząca mineło tylko czasu,a ten temat ciągnie się cały czas. Psuje nerwy i odbiera chęć do gry. Naprawdę!
Jeżeli złom ma być oddawany to ma być PODANA LISTA kto i ile ma oddać.
Pytanie z innej beczki,a jeżeli ktoś już go wydał to co wtedy?Cała ta akcja jest bez sensu. Szczególnie praktycznie po miesiącu...

Plus jest jeden tego całego zamieszania - fajnie się z Tobą gadało Kubulus i gratuluje obrony przed Astekiem :)

Napisano

ja dostałem zwrot floty po zgłoszeniu

 

 tylko nie rozumiem

"Ja poinformowalem stosowne osoby o napisaniu podania, skoro do ciebie nie dotarla wiadomosc oznacza, ze nie prosilem ciebie o podanie."

Jak część atakujących i obrońców dostała zwroty to nie widzę tu logiki  WYBRAŃCY czy co ????

ale szkoda czasu już o tym pisać i chyba grać MrW ROZUMIEM :brawo2: :brawo2: :brawo2:

Napisano

Z początku myślałem, że tylko obrońcy są stratni dlatego oni wysłali podania, mailowo kontaktowała się jedna osoba i ona miała przekazać kolegom (obrońcom) instrukcję, co zrobiła.

Niebawem wszelkie szczegóły zostaną udostępnione

Gość I_Will_Never_Forget
Napisano

Informacje dot. zwrotu flot przekazal mi IWNF, a ja dalej do RGB i naszego sojuszu. Podobno zwroty mialy otrzymac obie strony, a wychodzi na to, ze jedyna osoba ktora nic nie dostala jest darqs. Wiec to jednak bez sensu.

Zabiorę głos bo zostałem wywołany. Informacje o zwrocie bodajże przekazałem kubulusowi, MrWhitowi oraz 2 graczom ze strony agresorow na PW w grze prosząc o przekazanie swoim kolegom z ACSa. Jednocześnie pojawiła się moja notka na forum w temacie STarcia co należy zrobić by zwrot otrzymać. Także nie ma możliwości by ktoś nie dostał informacji, bo na bieżąco informowałem obie strony starcia.

Pozdrawiam.

Gość I_Will_Never_Forget
Napisano

Czy ktoś w ogóle zebrał złom ze starcia ? Ponieważ kolejna kopia pokazuje mi, że żadna misja nie dotarła po ataku, tzn. złom mógł się w ogóle nie pojawić

Ja coś zebrałem, ale ST bylo miesiac temu a zbiórka była chaotyczna bo starcie miało wyglądać inaczej i to nie ja miałem zbierać złom, wiec dokladnie ile tego bylo nie stwierdze biorąc pod uwagę, że nie gram ponad 2tyg i nie w głowie mi myślenie o cyferkach. Resztę podobno zebrali agresorzy oraz osoba nie lecąca w ataku.

Napisano (edytowane)

A ja bym prosił

deusx jak już będziesz wiedział wszystko

powiedz oficjalnie ile zebrały moje recki z tego ST

By co niektórzy gracze przestali mnie obrażać nazywając złodziejem

nick Joyek

Edytowane przez MOCZAR
Napisano

MrWhite pisanie czegokolwiek w tym temacie wydaje się już zbędne i wygląda to jak "płakanie nad rozlanym mlekiem", bo w regulaminie admin dał sobie tylko albo aż 3 dni na rozpatrzenie reklamacji, a od starcia mineło już ich 23, a co zrobił admin w tym czasie - WSZYSCY dobrze wiemy.

Napisano

Kolejność zbierania PZ wygląda tak:

1 nebu (9,1 mld)

2 kolos88 (15 mld)

3 RGB (14 mld)

4 darqs (49 mld)

5 NieLubieMoonow (6x po 3,3,3,15,18,17 mld)

 

Złomu było 6.355.283.254.924.200 Metal i 3.514.282.818.966.600 Kryształ więc można w ten sposób obliczyć kto ile zabrał (max pojemność podanych w nawiasie recyklerów). Niedługo wstawię dokładniejsze dane, przeglądam jeszcze historię w celu obliczenia innych kosztów.

Napisano (edytowane)

w takim razie myślę że trzeba zmienić regulamin gry

 

§ 5 Reklamacje

1. Wszelkie reklamację ze świadczonych usług ogólnych lub opcjonalnych można złożyć elektronicznie na adres: ogamtest@gmail.com
2. Warunkiem reklamacji jest nieprawidłowe świadczenie usług przez Właściciela bądź nieprawidłowe działanie systemów teleinformatycznych, które uniemożliwią poprawne korzystanie z usług.
3. Reklamacja powinna zawierać wszystkie informację dot. nieprawidłowego świadczenie usługi, jakiej usługi reklamacja dotyczy i co jest powodem reklamacji.
4. Reklamacja będzie rozpatrzona w termie do 3 dni roboczych od daty otrzymania wiadomości e-mail od Użytkowania.

 

Proponuję punkt 4 . zmienić

Jak Adminowi się będzie chciało i kiedy mu się będzie chciało

Edytowane przez darqs
Napisano

Darqs ja na Twoim miejscu schowal bym się i na forum nie wchodził przez miesiąc najpierw placzesz ze nie dostałeś zwrotu a teraz okazuje się ze masz i zwrot i debris. Bana jeszcze bym Ci dal za wprowadzenie administracji w błąd bo nie byles poszkodowany w wyniku zaistnialego błędu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.