Jump to content

BotWars  

12 members have voted

  1. 1. Czy chcieli byście taki serwer ?

    • Jestem Za
    • Jestem Przeciw


Recommended Posts

Posted (edited)

Są w śród was tacy którzy lubią ekonomię/przetrwanie/współprace 

Co myślicie nad stworzeniem serwera w którym była by blokada atakowania innych graczy 

A celem były by boty których było by dużo więcej od graczy 

 

Max planet 5 

Brak księżyców (ataki bardziej w ciemno bo nie wiadomo kiedy dla bota wróci flota i wiecej ataków acs by było)

Gali 5 układów 200 

Możliwość niszczenia planet botom 

Przy czym Boty regenerowały by się ( po zniszczeniu jednego powstaje następny )

Bot by miał 1 planetę która co jakiś czas zwiekszała by poziomy kopalni

Prędkości podobne do tych co są na innych serwerach 

 

Były by 3 poziomy botów ,

- boty które by budowały małe floty i prawie zero obrony , mieli by większa produkcję 

- boty które by budowały średniej ilości floty atakowały by innych graczy ale obrona przed nimi nie była by cieżka

- boty które by budowały duże floty a do obrony przed nimi trzeba by było współpracy , i robienia podstawek 

 

 

Boty nie miały by technologi które by zwiększały prędkość floty i latały by tak by do ataku dochodziło po np 2 godzinach 

tak by gracze mieli czas do zgrania się i odparcia ataku , 

 

Serwer by był tak skonstruowany by nie trzeba było robić fsa a lepiej ustawić floty swoje i np sojuszników by boty rozbijały sie o nie i można by było zbierać złom

 

Najważniejsze statystyki to % z rozbitych flot botów 

 

Byłby to serwer który dawał by wiele przyjemności i zabawy i myślę że wielu chętnych graczy znalazło by się a wiem że wielu takie serwery szuka a ich nie ma , A tu by był i to by przyciągało nowych graczy 

 

Wiele by było przy tym pracy ale i dużo więcej zabawy 

Nie było by czegoś takiego że gracz zaczyna grę i rozstawia się na wszystkich galach 

Planety rozmieszczało by się blisko sojuszników 

 

Jak ma ktoś dodatkowe pomysły lub zmiany to pisać 

Ale pamiętać o tym ze to ma być serwer dla zabawy i graczy słabszych którzy mają dość życia pod zegarek i robienia fsa jak wychodzą do toalety 

Głównym atutem jest współpraca a rywalizacja polegała by na zbieraniu % z rw 

 

Zanim wciśniesz przeciw pomyśl tez o innych graczach 

Edited by RapTowny
Posted

Wydaje mi się to głupim pomysłem, jak gracze osiągną pułap taki aby zniszczyli flotę najmocniejszemu botowi to potem one byłyby tylko dawcami darmowych surowców.

Posted

Taką flotę zniszczy raz , zanim bot odbuduję ją to zregenerował by się następny mocniejszy bot , a co jakiś czas były by coś w rodzaju inwazji gdzie boty miały by dużo większe floty 

Posted

W tym jest problem. - Zapomniałeś ująć wszystkie swoje plany co do tego trybu.

 

 

Dopracuj to sam bo wątpię aby ktoś chciał udoskonalać twój pomysł, który jak na razie ideę ma niespełna dobrą. Przemyśl, podaj liczby, proporcje, całkowitą mechanikę i wtedy na pewno będę za. Oczywiście jak dobrze dobierzesz te liczby.

Posted

Nie jestem pewien czy rywalizacja gracza z botem zapewni wystarczającą radość z gry, mimo wszystko przeciętny człowiek czuje się lepiej jak zwycięży z innym człowiekiem, a nie komputerem.

Posted

Co do liczb i proporcji to trzeba to przemyśleć , dobranie liczb nie jest takie łatwe a ja w tym tak dobry nie jestem , 

Dałem pomysł który może być ciekawą częścią tej gry a czas pokazał by czy też cieszyła by się zainteresowaniem 

Posted

Moim zdaniem troche bezsens bo jezeli chce walczyć z botem to lepsza chyba była ta zabawa tutaj mając określoną liczbę dexu stwórz flotę moim zdaniem to samo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.