RapTowny Posted August 25, 2014 Report Posted August 25, 2014 (edited) Są w śród was tacy którzy lubią ekonomię/przetrwanie/współprace Co myślicie nad stworzeniem serwera w którym była by blokada atakowania innych graczy A celem były by boty których było by dużo więcej od graczy Max planet 5 Brak księżyców (ataki bardziej w ciemno bo nie wiadomo kiedy dla bota wróci flota i wiecej ataków acs by było)Gali 5 układów 200 Możliwość niszczenia planet botom Przy czym Boty regenerowały by się ( po zniszczeniu jednego powstaje następny )Bot by miał 1 planetę która co jakiś czas zwiekszała by poziomy kopalniPrędkości podobne do tych co są na innych serwerach Były by 3 poziomy botów ,- boty które by budowały małe floty i prawie zero obrony , mieli by większa produkcję - boty które by budowały średniej ilości floty atakowały by innych graczy ale obrona przed nimi nie była by cieżka- boty które by budowały duże floty a do obrony przed nimi trzeba by było współpracy , i robienia podstawek Boty nie miały by technologi które by zwiększały prędkość floty i latały by tak by do ataku dochodziło po np 2 godzinach tak by gracze mieli czas do zgrania się i odparcia ataku , Serwer by był tak skonstruowany by nie trzeba było robić fsa a lepiej ustawić floty swoje i np sojuszników by boty rozbijały sie o nie i można by było zbierać złom Najważniejsze statystyki to % z rozbitych flot botów Byłby to serwer który dawał by wiele przyjemności i zabawy i myślę że wielu chętnych graczy znalazło by się a wiem że wielu takie serwery szuka a ich nie ma , A tu by był i to by przyciągało nowych graczy Wiele by było przy tym pracy ale i dużo więcej zabawy Nie było by czegoś takiego że gracz zaczyna grę i rozstawia się na wszystkich galach Planety rozmieszczało by się blisko sojuszników Jak ma ktoś dodatkowe pomysły lub zmiany to pisać Ale pamiętać o tym ze to ma być serwer dla zabawy i graczy słabszych którzy mają dość życia pod zegarek i robienia fsa jak wychodzą do toalety Głównym atutem jest współpraca a rywalizacja polegała by na zbieraniu % z rw Zanim wciśniesz przeciw pomyśl tez o innych graczach Edited August 25, 2014 by RapTowny Quote
Skuzi Posted August 25, 2014 Report Posted August 25, 2014 Wydaje mi się to głupim pomysłem, jak gracze osiągną pułap taki aby zniszczyli flotę najmocniejszemu botowi to potem one byłyby tylko dawcami darmowych surowców. Quote
RapTowny Posted August 25, 2014 Author Report Posted August 25, 2014 Taką flotę zniszczy raz , zanim bot odbuduję ją to zregenerował by się następny mocniejszy bot , a co jakiś czas były by coś w rodzaju inwazji gdzie boty miały by dużo większe floty Quote
Skuzi Posted August 25, 2014 Report Posted August 25, 2014 W tym jest problem. - Zapomniałeś ująć wszystkie swoje plany co do tego trybu. Dopracuj to sam bo wątpię aby ktoś chciał udoskonalać twój pomysł, który jak na razie ideę ma niespełna dobrą. Przemyśl, podaj liczby, proporcje, całkowitą mechanikę i wtedy na pewno będę za. Oczywiście jak dobrze dobierzesz te liczby. Quote
Neriel Posted August 25, 2014 Report Posted August 25, 2014 No i jeszcze pytanie czy deus podoła napisaniu jakiś botów. Quote
spieriz Posted August 25, 2014 Report Posted August 25, 2014 Nie jestem pewien czy rywalizacja gracza z botem zapewni wystarczającą radość z gry, mimo wszystko przeciętny człowiek czuje się lepiej jak zwycięży z innym człowiekiem, a nie komputerem. Quote
RapTowny Posted August 25, 2014 Author Report Posted August 25, 2014 Co do liczb i proporcji to trzeba to przemyśleć , dobranie liczb nie jest takie łatwe a ja w tym tak dobry nie jestem , Dałem pomysł który może być ciekawą częścią tej gry a czas pokazał by czy też cieszyła by się zainteresowaniem Quote
Avenger Posted August 26, 2014 Report Posted August 26, 2014 Moim zdaniem troche bezsens bo jezeli chce walczyć z botem to lepsza chyba była ta zabawa tutaj mając określoną liczbę dexu stwórz flotę moim zdaniem to samo Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.