Jump to content

Kilka drobnych poprawek


kubulus

Recommended Posts

Chciałbym przedstawić kilka drobnych pomysłów, które poprawią to co denerwuje mnie i zapewne inne osoby w grze.

- dodać opcję [max] przy wysyłaniu rmp

- dodać opcje w raporcie szpiekowskim "symuluj atak rakietami", tak aby ilosci rakiet u obroncy same się wpisywały

- dodać opcję w symulatorze rmp, która pokaże nam ile rakiet potrzebujemy do zniszczenia

- dodać możliwośc otwierania strony sojuszu ze statystyk

- dodac/zmienić w statystykach kryterium ukazywania bitew, aby istotną rzeczą była ilość % ST a nie ilośc wygranych czy suma stoczonych walk

 

Jak mi się cos przypomni to dopiszę.

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że to dość proste do zrobienia i deus migiem by się z tym uporał.

 

Przypomnę też swoje propozycje, bo czekają od 2 lat...

 

1. Lepsza widoczność symulatora tworzenia księżyca oraz dodana opcja szukania ilości LM dla wpisanej wielkości.
2. Zmiana w technologiach dla PTE i Szperacza.
3. Dodanie daty ukończenia badania w "Badaniach" oraz znikanie w podglądzie, gdy się skończy badać.
4. Naprawienie opcji "zamień floty miejscami" która USUWA to co było wpisane, a wpisuje to co mam.
5. Sortowanie planet w zakładce floty przy wybieraniu celu
Planety posortowane wg miejsca (galaktyk, układów i pól) lub wg nazwy po lewej stronie a moony tych planet po prawej.
6. Przycisk MAX dla Szperaczy w zakładce floty z ustawioną wartością 150.000.000 lub tyle ile gracz posiada, jeśli ma mniej niż 150.000.000

7. 50.000 trytu - dwudniowy pakiet skracający badania.

Był i wsiąkł, a był prawie na pewno, bo w poradniku miałem taki pakiet. Raczej bym go nie wpisał przypadkiem.

8. http://forum.ogam.online/topic/9839-wiadomosci-astat-dodatki-i-tryt/

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

@Neriel

nie bardzo rozumiem punkt 2, co chcesz zmienić?

pkt. 3, jest to już zrobione, jednak działa tylko na planecie na której badanie rozpoczęto.

przykład: Koniec: 26.08.2014 13:53:38

co do pkt. 5, jak się ma wszystkie moony to jest to bardzo ładnie posortowane ;D

co nie zmienia faktu że mogłoby to być zawsze.

a co do pkt. 6, to się tutaj nie zgadzam - przycisk max służy do szybkiego wysłania całości, aby w razie potrzeby szybko uciec flotą z planety/moona, a nie żeby szybko podnieść tylko 1/5 lub 1/6 naszych szperaczy :) wpisanie 150kk nie jest aż takie trudne, ewentualnie dodać jeszcze jeden guziczek specjalnie dla szperaczy, ale nie uważam tego za specjalnie ważną rzecz. Z cała resztą się zgadzam :)

Link to comment
Share on other sites

W punkcie 2 po prostu wymagania są śmieszne. 4 labków? Napęd impulsowy? Jakby szperki chociaż z niego korzystały... Po prostu jakoś sensownie to uporządkować.

 

Faktycznie, połowicznie pkt. 3 jest. Połowicznie, bo w podglądzie skończone badanie dalej widnieje i nie mamy pojęcia, że możemy już rozpocząć kolejne.

 

Co do punktu 6 to mylisz się, do ucieczki floty używa się dosłownie całości - przycisku "wszystkie statki". Na pewno nie klikasz po kolei wszystkich maxów dla każdego statku z osobna ;)

Wklepanie 150kk to jest nic, do tego autouzupełnianie i są to 2 kliknięcia, jednak na telefonie już tak elegancko to nie śmiga - małe, niewyczuwalne (dotykowe) guziczki, walnąć się z ilością zer nie trudno, a cofnięcie takiego błędu potrwa chyba 3x dłużej niż na PC.

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Mam kolejne propozycje

 

1) Zegarek widoczny na kazdej zakładce i w kazdym panelu (tak po prostu wepchnąć go w róg i niech tam bedzie zawsze)

 

2) Możliwość zmiany planety/księżyca w zakładkach takich jak galaktyka/statystyki, żeby nie trzeba było wchodzic w podgląd zmieniac planete i spowrotem w galaktyke

 

3) Zrobić coś żeby po wejsciu ze statystyk ogólnych do statystyk danego gracza i po kliknieciu wstecz nie wywalało białego ekranu tylko faktycznie wracało do statystyk

 

4)Sprawić żeby po kliknieciu w przycisk odświeżający wydarzenia nie podwajało wydarzen tylko faktycznie je odświeżało

Link to comment
Share on other sites

punkt 1 z 2 bym połączył, zrobił w rogu nad menu lub całkiem po prawej stronie, jeszcze za wiadomościami, taką rameczkę gdzie by był zegarek ze zmianą planety (miniaturka, nie musi być całe duże menu z obrazkami itd)

Link to comment
Share on other sites

Guest I_Will_Never_Forget

Na dzień dzisiejszy zostało zrobione:

 

1. dodano możliwośc otwierania strony sojuszu ze statystyk
2. Zmieniono w statystykach kryterium ukazywania bitew, aby istotną rzeczą była ilość % ST a nie ilośc wygranych czy suma stoczonych walk.
3. Zmiana obrazków w symulatorze.
4. Zmiana w technologiach dla PTE i Szperacza oraz zmiana obrazka szperacza.
5. Przycisk MAX dla Szperaczy w zakładce floty z ustawioną wartością 150.000.000 lub tyle ile gracz posiada, jeśli ma mniej niż 150.000.000
6. 60.000 trytu - dwudniowy pakiet skracający badania.
7. Ikony astatów i trytu
8. Przycisk "0" przy wypłacaniu z banku.
9. Naprawienie rekordów aby zmieniały się dokładnie o pewnej godzinie.

 

Oraz kilka mniejszych poprawek.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Cześć, i tu bym poszedł za ciosem i koordynaty dla szperaczy (16)

trzeba wziac pod uwage,ze co poniektorzy szperaczami farmia,wiec stanowczo na NIE dla domyslnej pozycji (16)

Link to comment
Share on other sites

Dzida dla mnie możesz farmic nawet GS, pomysl z 16 fajny mniej czasu na wysłanie szperaczy to więcej czasu na prace :)to ma być domyślna pozycja można zmienić jak latasz szparkami na farmy sorry za post pod postem niech ktos połączy

Link to comment
Share on other sites

Guest I_Will_Never_Forget

Ja jestem jak najbardziej na nie za automatyczną pozycją 16. Niebawem gra będzie robić za Was większość czynności. Wpisanie koordów to nie jest coś męczącego.

Link to comment
Share on other sites

Zebrałem tak na szybko pomysły i propozycje które znalazłem na forum.

Dobrze by było jakby wszystkie pomysły znalazły sie w pierwszym poście

 

 

  1. Inny system przejmowania kont nieaktywnych.

    Zrobione.

  2. Usunięcie depozytu sojuszniczego oraz elektrowni fuzyjnej.

    Zrobione, aczkolwiek nadal budynki te istnieją w rekordach.

  3. Wewnętrzne prace nad symulatorem dla Neriela, dzięki czemu niebawem pojawią się nowe jednostki bojowe lub/i obronne.

    Nie zrobione

  4. Historia banku nagród z zadań i innych uznań.

    Zrobione, aczkolwiek brak opisu przy wpłacie z nagród za aktywność.

  5. Resort wydobycia oraz resort technologii laserowej, jonowej i plazmowej.

    Zrobione.

  6. Nagrody za aktywność.

    Zrobione.

  7. Więcej pakietów za tryt.

    Temat rzeka...

  8. Nawigacja po galaktyce za pomocą skrótów klawiszowych.

    Nie zrobione.

  9. Poprawa zakładki imperium; dodanie temperatury planet i księżyców, możliwość zwinięcia tabeli badania oraz suma wszystkich budynków, obrony, floty.

    Zrobione.

  10. Nowy podgląd, samo odświeżające się floty.

    Zrobione.

  11. Nowy support dla użytkowników.

    Zrobione.

  12. Pauzowanie badań podczas urlopu.

    Nie zrobione.

  13. Lepsza widoczność symulatora tworzenia księżyca oraz dodana opcja szukania ilości LM dla wpisanej wielkości.

    Brak wpisania ilości lekkich myśliwców dla wpisanej wielkości.

  14. Dodanie daty ukończenia badania na wszystkich planetach. Aktualnie jest tylko na planecie na której się załączyło badanie.

    Nie zrobione.

  15. Naprawienie opcji "zamień floty miejscami" w symulatorze, która usuwa to co było wpisane, a wpisuje to co aktualnie znajduje się na planecie.

  16. Sortowanie planet w zakładce floty przy wybieraniu celu. Planety posortowane wg miejsca (galaktyk, układów i pól) lub wg nazwy po lewej stronie a moony tych planet po prawej.

  17. Przycisk MAX dla Szperaczy w zakładce floty albo modyfikowany przez gracza albo z ustawioną wartością 150.000.000 dla posiadanych >150kk lub aktualną ilością dla posiadanych

  18. Przy księżycu ikona do bezpośredniego wysłania sond szpiegowskich.

  19. Wprowadzenie technologii kolonizacyjnej pozwalającej na skolonizowanie dodatkowa 2 planet.

  20. Zmiana kolorów pola zniszczeń w zależności od ich wielkości.

  21. Resort spalinowy.

  22. Planeta sojusz.

  23. Możliwość zmiany obrazka planety.

  24. Wytrzymałość planety i jej regeneracja.

  25. Zwiększenie limitu oziębienia planety.

  26. Niszczenie planet graczy nieaktywnych.

  27. Points of interest.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.