Jump to content

ulepszenia ogam


PomocnikGT

Recommended Posts

jak już to można by takie coś zrobić jeśli by wprowadzić system "oblężenia" przy temacie o POI, tak, aby ta animacja oddawała w czasie rzeczywistym walkę, można by wtedy zrobić np. 24 rundy, każda by trwała np. 5 czy 10 minut, co każdą rundę można dosłać nową flotę.

Ale to jest dalej w temacie POI.

Link to comment
Share on other sites

A zastanawiałeś się dlaczego miałoby to ściągnąć tu graczy?

Być może ktoś gdzieś takie coś właśnie zrobił - czy w tym momencie zapragnąłeś pograć w tę nieznaną grę?

Oczywiście, że nie - więcej graczy można zdobyć tylko reklamą i utrzymać dobrą grywalnością, a że tutaj pilnowanie floty stoi przed jej używaniem to nawet jeśli ściągniemy ludzi reklamą to ich tu na długo nie zatrzymamy.

Link to comment
Share on other sites

tak Neriel, wiem że najlepiej to prędkość floty byś dał x10, ale to nic nie zmieni, bo jak widać u7 które było wolniejsze też miało tyle samo graczy co każde inne uni ;)

 

 


Być może ktoś gdzieś takie coś właśnie zrobił - czy w tym momencie zapragnąłeś pograć w tę nieznaną grę?

prawdopodobnie tak.

grałem już w mnóstwo gier przeglądarkowych, naprawdę ;)

Link to comment
Share on other sites

Chyba nie zrozumiałeś o co chodzi.. pytałem w czasie teraźniejszym i miałem na myśli coś w stylu skąd masz wiedzieć, że w jakiejś tam grze dodano animacje?...

A u7 to kpina z mojej propozycji, ja bym dał prędkość x1, bo x50 a x100 to wciąż sekundy w układzie i kilka minut w gali. Wielokrotnie podkreślałem, że tak słabe spowolnienie niczego nie zmieni.

 

Wróćmy jednak do tematu, nie było moim celem zmienianie tutaj kierunku tematu na prędkość flot ale takie są fakty to co miałem innego powiedzieć..

Link to comment
Share on other sites

uciec tak, trafić już dużo mniejsza, to logiczne że skoro jest wieksza szansa uciec to mniejsza aby trafić ;)

utrzymać flotę można lepiej, tylko pytanie po co, skoro większość i tak z niej nie korzysta. a jak z niej korzystać skoro nic nie można trafić? i kółko się zamyka ;)

Link to comment
Share on other sites

A zastanawiałeś się dlaczego miałoby to ściągnąć tu graczy?

Być może ktoś gdzieś takie coś właśnie zrobił - czy w tym momencie zapragnąłeś pograć w tę nieznaną grę?

Oczywiście, że nie - więcej graczy można zdobyć tylko reklamą i utrzymać dobrą grywalnością, a że tutaj pilnowanie floty stoi przed jej używaniem to nawet jeśli ściągniemy ludzi reklamą to ich tu na długo nie zatrzymamy.

Moim skromnym zdaniem powodem tego jest BANK (nie ma to jak podstawka z banku)  gdyby nie było banku gracze musieliby poświęcić chwilę wiecej czasu niż tylko wejście z fona na gre i wpałcenie surowców.

Link to comment
Share on other sites

Moim skromnym zdaniem powodem tego jest BANK (nie ma to jak podstawka z banku)  gdyby nie było banku gracze musieliby poświęcić chwilę wiecej czasu niż tylko wejście z fona na gre i wpałcenie surowców.

 

 

Na oryginalnym ogame też banku nie było, a wchodziłem dwa razy dziennie, zwoziłem surowce i tyle tego, spędzałem tam mniej czasu jak tutaj. Bank nie ma nic do rzeczy tutaj, jak już to możliwość budowania w sekundę gigantycznych flot.

Jakby gracze mieli poświęcić na zbieranie surowców z planet po pół godziny dziennie, to by zwyczajnie podziękowali za taką grę, było by mniej ludzi jak obecnie.

 

 

spieriz - możliwości złapania flot są takie same jak na mniejszej prędkości. Po prostu ludziom się nie chce na moony latać, pułapek robić, myśleć troche. Bo po co jak można czekać i czekać aż ktoś pójdzie się odlać...

Edited by Alwego
Link to comment
Share on other sites

Winiu wpadł na pomysł aby zrobić coś takiego jak 'bezpieczny lot', czyli flota może sobie lecieć i nie jest widoczna na falandze nawet po zniszczeniu moona. Nie wiem jakie to miałoby konsekwencje, bo nad tym nie myślałem, ale gdyby już takei coś zrobić to na pewno z ograniczeniami - np. jeden taki lot będzie kosztował X więcej deuteru oraz Y trytu ;)

Link to comment
Share on other sites

i zaraz by bylo mozna w sklepie kupic tryt i latali by tak tylko astatowcy, bezsens. Powinno byc wiecej ograniczen.. 

 

Limit ilosci zakupow floty/surki w sklepie raz na tydzien , miesiac czy dwa..

 

 

budowa jednoczesna okreslonej ilosci statkow .. Np 1 mln statkow robi sie sekunde i tyle. Wtedy podstawki nie bylyby tak prsote. wtedy robiac te 500 mln statkow to jest to 500 sek czyli 8 minut 20 sek. Nie duzo zeby wybudowac flote. Ale duzo zeby zrobic podstawke.

Link to comment
Share on other sites

Z całym szacunkiem do wszystkich którzy chcą zwolnic serwer....ale pierdzielicie głupoty..mnie jak i wieeeeelu innych graczy przyciągnęło tutaj sformułowanie na stronie głównej x200!!!  i niech tak pozostanie!

Link to comment
Share on other sites

To graj na u3, u5 lub u8 z tymi wieeeeeloma. Jaki masz problem, że powstanie wolne uni?

Skąd te problemy z małą liczbą flot skoro tak was wielu? Czyżby brak sekwencji filmowych w raportach?

To nie speeda tu potrzeba, a celów...

"i niech tak zostanie!", jeszcze nogą tupnij to wszystkich przekonasz.. a sensowne argumenty za okno wyskoczyły jak zobaczyły co wypisujesz? :P

 

Flota powinna być robiona by być agresorem, a u nas budując flotę jesteśmy ofiarą. Nie trzeba codziennie 5 celów ustrzelić by posiadanie floty miało sens...

Chodzi o samą możliwość atakowania kogoś, a na FSie takiej możliwości nie ma.

Szybkie loty sprawiają, że flota musi być wiecznie w ruchu, więc... robić flotę głównie po to by ją chować?!

Skoro ciągle trzeba ją chować to wygodniej to zrobić w banku.

 

Gdyby łapanie czyjejś floty trwało 2 tygodnie, a nie 2 dni to by się mało komu chciało na byle co latać i mniejsze floty miały by  sposobność by zaistnieć, a obecnie...

Zrób jakąkolwiek flotę od razu jesteś w ~TOP20, 1 dzień max i każdy inny gracz z flotą na cb poluje... bo czemu by nie?

2 planety w gali, moona z teleportem wszędzie można w 2-3h postawić, cała akcja kilka minut, pewnie nawet ataku nie zauważy.

Link to comment
Share on other sites

Pragnę wszystkich poinformować, że na prędkości x200 Zdzisiek jest graczem który chyba dostaje najwięcej złomów na całym ogam, a jakoś i tak dalej chce grać ;D

 

Neriel, mówisz o zaistnieniu floty. A czy flota jest od tego aby nią latać, czy od tego aby istniała w statystykach? Było wolniejsze uni stworzone i wiele się tam nie zmieniło przez to ;)

jak ktoś nie upilnuje fsa to i tak straci, choćby lot trwał 5 minut. A jak lot będzie trwał kilka minut to lotki i szybkie ataki z zaskoczneia bez skanów, na wyliczone pozycje po ilości deuteru i oglądaniu pz w galaktyce, stracą sens :)

 

zresztą jak ktoś postawi trochę floty to na pewno nie jest od razu skanowany przez całe uni, bo masz ochronę słabych graczy.

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

Spieriz, czy ja w każdym temacie osobno muszę to samo Tobie tłumaczyć?

 

Prędkość x50, x20, x10 to nie ma znaczenia, ja mówię o x1... Z tą prędkością dziesiątki tysięcy graczy nie ma problemów na oryginale (i innych grach nieprywatnych) to i tu nie będą mieli. A jak będą mieli zapraszamy na pozostałe uni....

 

Jak lot będzie trwał kilka(dziesiąt!) minut to tak - takie loty stracą sens, dokładnie to sam przecież napisałem...

 

Natomiast ochrona słabych znika przy chyba TOP100, a jak powiedziałem - 3 dni przeciętnego wydobycia i jesteś TOP20.

 

BTW,: Jeśli flota służy do latania to w pierwszej kolejności, wyobraź sobie... musi zaistnieć w tych statystykach.

A może masz na myśli, że tak powinno być? Floty powinny padać jeszcze zanim zdążą się w statystykach pojawić? ;]

 

@2x DOWN

Zacznijmy od tego, że spamujesz.. :P

A skończmy na tym, że nie dociera do Ciebie co piszę, więc nie mamy o czym dyskutować.

Jak mogę zrobić flotę skoro jasno napisałem, że nie mam ku temu warunków?

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Sam bym chętnie postawił flotę, tylko pytanie po co? żeby bawić się w uciekanie? Jak już Neriel pisał problemem jest brak celów. Moim zdaniem ten problem mogłyby zmienić zmiany w ekspedycjach, a dokładnie przynajmniej czterokrotne zwiększenie limitu szperaczy. Pojawienie się łakomego kąska w postaci celów jakim są duże ilości szperaczy spowodowałoby wzrost ilości flot, które z kolei zachęciłyby kolejnych graczy do stawiania większych flot. Oczywiście trzeba by wprowadzić drobne zmiany w samych eskpedycjach, by bardziej zachęcić graczy do ich przeprowadzania. Moim zdaniem fajnie by było jeśli szansa na utratę/zysk 30% floty była zależna od pozimou ekspedycji. Przy maksymalnym poziomie szansa na ytratę 30% floty była by zerowa, a gracz jeśli ma maksa szperaczy mógłby  przecież nadwyżkę zdemontować co również było by świetnym zyskiem. Taki automatyczny wzrost ilości szperaczy również spowodowałby większy ruch we wrzechświecie ;P No i kolejny drobny pomysł to zmniejszenie spalania deutru przez floty o 50%. Poprostu prawda jest taka że ta gra bez polowania na innych jest nudna bo zero tu emocji. Sam klepię tylko eko i nie jestem flociarzem bo szybko tracę floty, ale mimo wszystko tych emocji zdecydowanie mi brakuje.

Link to comment
Share on other sites

"To graj na u3, u5 lub u8 z tymi wieeeeeloma. Jaki masz problem, że powstanie wolne uni?"

 

 

A moze to Ty masz jakiś problem? jak masz ochotę na normalne uni to idz na ogame...

 

 

"Gdyby łapanie czyjejś floty trwało 2 tygodnie, a nie 2 dni to by się mało komu chciało na byle co latać i mniejsze floty miały by  sposobność by zaistnieć, a obecnie..."

 

 

Gdyby łapanie czyjejś floty miało trwać 2 tyg to juz dawno bym dał sobie spokój z tą grą.

 

Moze postaw kiedyś w końcu flotę i się nią pobaw?? bo jak na razie jesteś najmądrzejszy w tematach o których masz pojęcie z tego co zaobserwujesz a nie znasz tego z praktyki.

Link to comment
Share on other sites

Mord temat spalania juz byl i nie przebijemy sie z nim chyba ze przekonasz Neriela i Deusa. Ale to juz na pm co bym sie znow nie denerwowal jak to gracze ktorzy nie posiadaja i nie posiadali flot piszą o zaletach i zyskach z latania. Dla mnie lot na 40-10% kosztować powienien grosze a nie jak teraz z 10bil przez kilka ukladów ;/ szoda gadać.

 

Temat bezpiecznego lotu też odpada bo to bez sensu, moze jeszcze ochrone flot za astaty wprowadzimy (za 1000 astat Twoja flota staje sie nietykalna na tydzień ;P)

 

z propozycji powyżej trafia do mnie najbardziej grzebanie w ustawieniach stoczni, obecnie wiekszosc trzyma iles tam tej mety w banku aby zrobić ewentualną podstawkę pod atak i spakować agresora co polasil sie na ochlapy w postaci szperaczy czy innego shitu pozostawionego na planecie. Wprowadzenie budowania obrony np w 30 minut - nie ważne jakiej ilości spowoduje że jedyną podstawką staną sie statki, a te pozniej albo trzeba zdemontować za minimum 50% wartosci albo latamy i bawimy sie dalej

Link to comment
Share on other sites

blokując stocznię, czy opóźniając, uniemożliwimy ewentualna obrone wlasnie poprzez podstawke, co moze wpłynąć negatywnie na graczy, którzy będą wiedzieli, że jeśli ich flota jest na falandze bądź wyliczona, to są skazani na porażkę, bo za X surowców by zrobili podstawke z obrony, a z floty już nie wystarczy. I zgadzam się z postem lub dwoma wcześniej, że to właśnie krótkie czasy lotów dają tej grze pewne emocje - dzięki którym właśnie w to gram. w ogame na x1 emocji nie było prawie żadnych, bo każdy lot trwał godzinę czy dwie (w najblizsze kilka układów). Pomysł o zmniejszaniu % na kometę w ekspedycjach też wydaje mi się fajny. Spalanie można by zmniejszyć, ale jedynie na niskich prędkościach i Neriel, ciekawi mnie, dlaczego wszyscy inni mają warunki aby postawić chociaż jedną flotę, a jedynie Ty na całe ogam masz z tym problem ...

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam bardzo, ale nie Neriel jedyny ze względu na prędkość nie stawia floty, nie wiem po co te osobiste wycieczki do Neriela...

Brak możliwości podstawki w moim mniemaniu wpłynie właśnie pozytywnie na graczy. Przynajmniej dla mnie podstawka z 1 bln WRek to wystarczający powód by się we flotę nie bawić. A jak ktoś będzie widział, że został złapany na fali to zawsze może kogoś poprosić o pomoc.

 

Mniejszy % na kometę w ekspedycjach nie wiem czemu miałby służyć. Ilość szperaczy i tak będzie oscylowała w granicach 1 bln do 1,5 bln, czarne dziury skutecznie zniwelują ewentualne zyski. Zresztą, jak komuś nie chce się polować (bo flociarzom nie chce się polować, umieją latać tylko na nieodebrane FSy) na 1 bln szperek to i na 2 bln nie będzie polować.

 

 

Zmiany we wzorze na spalanie wręcz obowiązkowe bo różnica między 100% a 10% to jakaś kpina...

 

 

Osobiście dorzuciłbym jeszcze mniejszą prędkość FSa, aby ludzie na własne PZ z FSami mogli latać. Mniejsze koszta, a i łatwiej floty było by upolować, bo na pewno kilu takich się znajdzie co spore floty na własne PZ wyślą zamiast na stacjonuj. Ktoś wysyła FSy na 100% prędkości?

Link to comment
Share on other sites

kiedyś już była dyskusja na temat podstawek z wr, i padały argumenty typu 'wtedy bedzie jeszcze gorzej, bo będą mogli wlatywać na pewniaka'. i w sumie coś w tym jest ;)

 

dodam jeszcze, ze wczoraj na u8 straciłem flotę bo zapomniałem fs wysłać (rw na 400kk%, więc 13x próg ST, sporo statków), i jakoś do nikogo o to pretensji nie mam, i za kilka dni znowu ją postawię ;) taka gra.

Edited by spieriz
Link to comment
Share on other sites

Jak już się pojawił temat spalania, to ja z chęcią bym też potrzymał flo ale skoro mało latam to robienie fsów nawet na niskich prędkościach po jakimś czasie zaczyna być już drogie. Tak jak piszecie za mała różnica pomiędzy 100% a 10%.

 

Chyba żeby zrobić coś takiego że gdy w skład flo wchodzi fleet slov  to na prędkościach 10-30% spalanie będzie niższe niż to teraz jest.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.