Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !
 

Co wy na to, aby wprowadzić system wytrzymałości planety na atak.

Planeta po każdym ataku bez obrony traciłaby setne (lub dziesiętne) procenta i odpowiednio co godzinę by się regenerowała.

 

Ogólnie zniszczenie czyjej planety byłoby możliwe, jednak wiązałoby się na pewno z atakami całego sojuszu i trwałoby to bardzo długo. Taka sytuacja byłaby kompletnie nieopłacalna dla agresora, jednak czasami "na wojnie koszta się nie liczą".

Atak samemu czy we dwóch nie nadążałby z regeneracją planety.

Planeta matka byłaby całkowicie odporna.

 

Dodatkowo aby rozszerzyć opcję, wydobycie mogłoby być uzależnione od uszkodzenia planety, bo część surowców byłoby przeznaczane na jej regenerację.

 

Jeżeli gracz jest nieaktywny, jego wytrzymałość jak i regeneracja byłby osłabione, w ten sposób można uwalniać zajęte pozycje w galaktyce.

Napisano

Tylko trzeba przemyśleć czy to się przyda, Na u6 np niema komu niszczyć planet, nie wiem jak jest na innych uni.

 

"Jeżeli gracz jest nieaktywny, jego wytrzymałość jak i regeneracja byłby osłabione, w ten sposób można uwalniać zajęte pozycje w galaktyce." Tutaj to lipa, będzie opłacało się wtedy farmic?

 

Graczom nieaktywnym powinno się zwiększyć wydobycie zamiast zmniejszać ;P

 

 

PS: takie coś można wprowadzić na U8 ;P

Napisano

Tylko trzeba przemyśleć czy to się przyda, Na u6 np niema komu niszczyć planet, nie wiem jak jest na innych uni.

 

"Jeżeli gracz jest nieaktywny, jego wytrzymałość jak i regeneracja byłby osłabione, w ten sposób można uwalniać zajęte pozycje w galaktyce." Tutaj to lipa, będzie opłacało się wtedy farmic?

 

Graczom nieaktywnym powinno się zwiększyć wydobycie zamiast zmniejszać ;P

 

 

PS: takie coś można wprowadzić na U8 ;P

 

Farmy opłacalne będą odporne na niszczenie, destrukcja planety postępowałaby w momencie, kiedy flota nie będzie miała już co rabować. Poza tym, samemu i tak nie zniszczymy planety a samymi UT to możemy co najwyżej "pogłaskać" planetę niż ją niszczyć :)

 

Pomysł nim zostałby wprowadzony minęłoby sporo czasu i wymagałoby to dużo obliczeń, jednak wydaje mi się to jakieś unowocześnienie i kolejny element taktyczny, choćby poprzez zmniejszenie czyjegoś wydobycia.

Napisano

Tak, też uważam tak jak Winiu napisał:

 

"Graczom nieaktywnym powinno się zwiększyć wydobycie zamiast zmniejszać"

 

Już flot na U6 nie ma, nie wiem jak inne Uni, pozostało farmienie i ekonomia, jak jeszcze nie będzie co farmić, to gra umrze śmiercią naturalną  :oO:​ 

Napisano

Uważam, że to nie jest dobry pomysł. Planety i jego zawartość (budynki) to jeden z nie wielu pewnych rzeczy w tej grze. Można stracić, flotę, obronę, księżyc po co jeszcze planetę? Trzeba się zastanowić, czy nie spowoduje to odejście wielu graczy. Przykładowo zobaczcie na U3, VLAD któy ma 170.331.460.667.000 punktów za budynki po 2 / 3 czy 5  tygodniach będzie miał połowę tego? To trochę nie w porządku. 

 

Ja bym zaproponował inne rozwiązanie, ściągnięte z innej gry. Może ktoś z Was kiedyś grał w Nemexie. Tam każdy sojusz tworzył planetę sojuszu i na niej budował różne budynki. Zbudowanie jakiegoś konkretnego budynku kończyło erę i zwycięzcy dostawali nagrody. Następnie kasowano planety sojuszów i zaczynano od początku. Takie planety mogły by być atakowane i niszczone przez sojusze i to miałoby sens. Sojusze mogły by prowadzić wojny i razem brać udział w budowie budynków na planecie sojuszu w celu zgarnięcia nagrody, np. 1000 astatów dla całego sojuszu. 

Napisano

Myślę, że wpierw należy coś zrobić by w ogóle powstawały floty, a potem się zastanawiać nad ich dodatkowymi funkcjami :P

 

 

Neriel ma rację. Jak na razie ok 90% graczy to ekowcy...

Napisano

Floty ciągle powstają, codziennie są ST, SJ. Narzekają gracze TOP 1, którzy nie mają na co latać. Co jest oczywistym przypadkiem w ich sytuacji.

To, że gracze nie zachodzą zbyt daleko ze swoimi flotami to już jest oczywiście osaczenie czołówki na nich. Takie są realia i tego się zmienić nie da, bo jak ? Zablokować (ochrona) - było i więcej było hałasu jak pożytku.

Floty są proporcjonalne do ilości graczy, każdy próbuje ale nie ma szans jej długo utrzymać. Dlatego niektórzy w ogóle jej nie budują.

Innymi słowy powodem niepowstawania flot u części graczy są gracze, którzy posiadają flotę. Paradoks.

Aby zwiększyć ilość flot musi być po prostu więcej graczy. Żeby było więcej graczy musimy udoskonalać grę i ją reklamować.

 

 

 

Przykładowo zobaczcie na U3, VLAD któy ma 170.331.460.667.000 punktów za budynki po 2 / 3 czy 5  tygodniach będzie miał połowę tego? To trochę nie w porządku

 

Aby zniszczyć planety z takim eko całe uniwersum musiałoby go non stop atakować. Do tego będą odpowiednie wzory, niszczenie planet raczej nie będzie miało miejsca, chodzi o element taktyczny. Spowolnienie wydobycia przez tydzień może spowodować kłopoty gracza, któremu w końcu może zabraknąć na FS i niepotrzebny (potrzebny) stres, który może doprowadzić do błędu i utraty floty.

 

Natomiast pusta kolonia nieaktywnego gracza z pozycji porządnej (np. 7) będzie możliwa do usunięcia w kilka godzin. Można komuś lotkę usunąć podczas ataku, jako, że będzie to pusta planeta - to również powoduje kłopoty u agresora.

 

Zobaczcie w tym potencjał, bo nikt tutaj eko nie straci, bo koszta niszczenia byłyby tak wielkie, że nikogo na to nie stać. Ponadto planety z bardzo rozbudowanym eko po prostu nie zniszczymy.

Napisano

Żeby niszczyć planety trzeba mieć flotę, nikt floty nie chce robic, wiedząc, że 5 min po przeliczeniu pkt lotka Melchiora stoi koło jego planety i leci całym arsenałem bez skana na ślepo...

 

Czy chodzi własnie o to aby Ci co trzymają z najlepszymi z floty, blokowały wydobycie innych a ich nikt nie ruszy ?

 

Ja mam lepsze rozwiazanie zeby powstała flota, dać limit do 10 kkk pkt za flote i tyle... Obrona 5 kkk ( bo wiadomo silniejsza od floty ) i spokój osoby które mają wiecej floty np. 15 kkk gdy cos stracą nie moga narazie dobudowac aż bedzie 10 kkk ( z wyjątkiem sond, satelit słonecznych, reców i szperacz ) i to było by cos bo zaraz gracze by porobili po 5 kkk pkt i inne i było by na co latac bo wiadomo by było ze nie przyleci taki co ma wiecej pkt niz reszta uni cała wzieta :)

Napisano (edytowane)

Ilość graczy nic nie zmieni. 100 nowych flot padnie nawet w 1 dzień.

5 graczy śmignie sobie 20x po 10 min to wyjdzie ze 3 godzinki, a jak nie będzie trzeba całej floty wysyłać to i wielokrotnie szybciej.

 

Jak dla mnie wszystko sprowadza się do czasu lotu... jak zwykle...

Niestety, jak się siedzi w grze to 100x szybciej jest fajnie, ale w czasie 100x krótszym spóźnię się z odbiorem floty to 100x łatwiej i 100x częściej będę ją tracić co mnie 100x bardziej zdemotywuje.

A stratę raz na 2 miechy jak mi się zdarzało kiedyś na oryginale to się przebolało :P

 

Samą ilość flot można zmienić dodając floty "niczyje" np. na 16 pozycjach. Można by to obkminić jeszcze ciekawiej, np. by można było tę pozycję falangować i podstawki tam robić czy coś.

W ten sposób zawsze by było na co latać :D

 

A co do samego pomysłu to wątpię by ktoś korzystał z tej opcji . Teraz też możemy ściągać niezabunkrowane satelitki z podobnym skutkiem.

Poza tym głównym źródłem surki flociarza są raczej farmy i expy niż eko. Niektórzy podobno to i w ogóle eko nie robią.

Edytowane przez Neriel
Napisano

Neriel ma racje potrzeba nowego pomysłu jeśli chcemy mieć floty, tyle że nawet speed uni które docelowo miało być uni flotowym takim nie było. Kręcimy sie w kółko a każdy nowy pomysł poprawia grę ekowców i zniechęca do stawiania flot - resorty

Napisano

Przyznam, że byłoby to ciekawym taktycznym dodatkiem. Rozumiem, że do tego wzory będą bardzo skomplikowane. Jak zostanie udostępniony wzór 'na oko' aby każdy mógł sobie robić symulacje. Dawać o konkretnym wzorze opinie i wyznaczyć kierunek w którą stronę ma iść byłoby spoko. Czekam na wzór a po tym mogę wyrazić opinię. Nie można stwierdzić nic poza tym, że jest to intrygująca propozycja.

Gość karaluch
Napisano

To ja mam pomysł :P

Obczaicie to:

"Załoga ekspedycji padając pozycję XXX, natknęła się na puste hangary. Efektem jest zdobycie x okrętów wojennych/bombowców/niszczycieli/ i innych" ;)

Lub dodanie misji "rabuj" - wpadamy na planetę i rabujemy kolesiom pojazdy (przy wlotach na marne ilości, sumując mamy jakąś tam flotę ;) )

Napisano (edytowane)

fajny pomysł jestem za:) jesli chodzi o SU jest jeden problem w moich oczach. Po rozmowie z Deusx'em dowiedziałem sie ze 1 jednostka metalu daje tyle samo pkt co 1 jednostka deuteru co nie powinno miec miejsca. Idąc dalej myslą najbardziej opłacalna i punkto-dajną  obroną jest wr a najbardziej punkto dajnym statkiem jest OW. 4 jednostki metalu powinny dawac 1 pkt bądz odwrotnie 1 jednostka deuteru powinna dac 4 pkt.

Edytowane przez JozekRakieta
Napisano (edytowane)

To ja mam pomysł :P

Obczaicie to:

"Załoga ekspedycji padając pozycję XXX, natknęła się na puste hangary. Efektem jest zdobycie x okrętów wojennych/bombowców/niszczycieli/ i innych" ;)

Lub dodanie misji "rabuj" - wpadamy na planetę i rabujemy kolesiom pojazdy (przy wlotach na marne ilości, sumując mamy jakąś tam flotę ;) )

Już nie bawmy sie w Rosjan... Ze wlatuje zabieram gościowi flotę Krymską... na moją strone

 

Tak jak napisał

 

Skuzi dostaniemy wzór bedziemy ulpeszać i widzieć jak to bedzie wyglądać

 

 

 

fajny pomysł jestem za:) jesli chodzi o SU jest jeden problem w moich oczach. Po rozmowie z Deusx'em dowiedziałem sie ze 1 jednostka metalu daje tyle samo pkt co 1 jednostka deuteru co nie powinno miec miejsca. Idąc dalej myslą najbardziej opłacalna i punkto-dajną  obroną jest wr a najbardziej punkto dajnym statkiem jest OW. 4 jednostki metalu powinny dawac 1 pkt bądz odwrotnie 1 jednostka deuteru powinna dac 4 pkt.

 

 

Raczej było by lepoej jak by 1 jednostka deuteru dawała 4 pkt i 1 jednostka metalu 1 pkt, wieksze róznice by były w punktach

Edytowane przez Pocikola
Napisano

Może na początek Deusx popraw skrypt niszczenia obrony, do dziś jest to nie zrobione i jak łatwo się przekonać jest masa planet na których obrona została zniszczona praktycznie do zera a i tak po 100 kolejnych atakach stan obrony wygląda jak na załaczonym obrazku.

Obrona Wyrzutnia rakiet 1   Lekkie działo laserowe 1 Ciężkie działo laserowe 1   Działo Gaussa 1 Działo jonowe 1   Wyrzutnia plazmy 1 Mała powłoka ochronna 1   Duża powłoka ochronna 1 Przeciwrakieta 200.000.000.000      

Konstrukcja

Napisano (edytowane)

I jaki masz problem z tą obroną ? Mam multum farm z takimi systemami obronnymi ( wszystkiego po 1 ) lece samymi DT i zbieram surke. Za każdym razem wygrywam. Racja można to naprawić, nie ma co o tym dyskutować ALE NIE TERAZ BO SIE NIE PALI chyba że jest to dosłownie 5 min roboty, są ważniejsze sprawy. Np zlikwidowanie punktów floty bo ich nie ma miedzy innymi przez to.

Edytowane przez Pocikola
Napisano

ulepszyć obronę bo jak na razie jest do .... nie podobna,każda flotą można wlecieć i to bez większych strat albo żadnych.I tak jak napisał kolega kOtello przy ataku obrona spada do....0 żadnej odbudowy po ataku.Ładować surowce w obronę jest bezsensem w grze i żadne resorty tu nie pomogą.A jeszcze są rakiety...i po obronie.Zwiększyć punkty strukturalne, siłę ataku i siłe obrony i po zawodach.Gra była by ciekawsza a to zajmuje myślę kilka minut do godziny roboty.Odpowiedni debris z obrony i do przodu.

Pozdrawiam aktywnych graczy :)

Napisano

ulepszyć obronę bo jak na razie jest do .... nie podobna,każda flotą można wlecieć i to bez większych strat albo żadnych.I tak jak napisał kolega kOtello przy ataku obrona spada do....0 żadnej odbudowy po ataku.Ładować surowce w obronę jest bezsensem w grze i żadne resorty tu nie pomogą.A jeszcze są rakiety...i po obronie.Zwiększyć punkty strukturalne, siłę ataku i siłe obrony i po zawodach.Gra była by ciekawsza a to zajmuje myślę kilka minut do godziny roboty.Odpowiedni debris z obrony i do przodu.

Pozdrawiam aktywnych graczy :)

Takiego badziewia co napisałeś nigdy nie było..... jestes tu od grudnia 2012 w 2010 była duża wojna o depris z obrony, i deusx wtedy mowił ze nigdy. Mam nadziej że tak zostanie, obrona ma odstraszać od celu a nie zachęcać bo jeszcze depris z tego bedzie... Obrona nic dla Ciebie nie daje to lepiej z niej depris zrobić zeby twoim wrogom jeszcze zysk przynosiła, a nie sory Ty jej nie chcesz robić to chcesz depris zeby na innych latac. Nigdy....

 

Obrona po ataku odbudowuje się 70 % wiec nie wiem co Ty mowisz coś o tym ze spada do 0...

Jeżeli dla Ciebie ładowanie w obrone jest bez sensu bo jest za słaba i sa rakiety to sa też przeciwrakiety, robisz ich troche i tyle.

 

Mowisz że chcesz obrone polepszyć a z drugiej strony że depris ?

Napisano

Tutaj to Ja jestem od 3 miesięcy na U7. Obrona jak sama nazwa wskazuje powinna być używana do obrony planety a nie do odstraszania, odstraszaczem czego chyba tylko farmienia i to i tak jak ktoś chce to Ja zniszczy zbytnio się nie wyslilającNikt tu nie robi obrony z prostego powodu, bo po co lecieć po surowce jak na idlakach jest jej 100 razy więcej a do tego jest bank co co 10 minut 20 minut,30 czy godzinę można ją wrzucić za jednym machnięciem ręki.Gdyby obrona była na wyrównanym poziomie co flota gra byłaby atrakcyjniejsza - to chciałem powiedzieć  

Napisano (edytowane)

No ale nie żeby z niej był depris

 

Obrona

Punkty: 13.908.501.026.466 - obrona , w nią włożyło czasu i surki i astatów, ( czyli peiniedzy ) , teraz ma sie stać celem dla zysku ? jakieś nieporozumienie 

 

Wytłumacze Ci do czego jest obrona,

 

Obrona sama w sobie nic nie robi

Ale gdy stoi flota oba łączą sie w siłe i agresow widzi ze bedzie walczył i z flota i obroną jeżeli chce zysk z floty... I może nie poleci bo mu sie opłacac nei bedzie... W twoim myśleniu bedzie depris i tu i tu wiec poleci tym szybciej... Masakra... Wtedy to już w ogóle alni floty nie bedzie na tych uni a to jest nasz problem ani obrony... A Nie o to tu chodzi.

 

Na orginale ogam zrobili depris z obrony, najwiekszy niewypał jaki istniał idz zobacz ile graczy tam gra.. Wiecej mamy w jednej galaktyce.

Edytowane przez Pocikola
Napisano

są plusy i minusy nic nie jest doskonałe między innymi to jest gra strategiczna.Nie wystarczy tłuc samych WR czy LDL by czuć sie pewnym że nie zaatakują.Ja Ciebie rozumiem ale zrozum też osoby z drugiej strony.A poza tym to o co innego mi chodziło.Chodziło mi o to ze gra jest nie wyrównana pod kątem flota-obrona.Weź najlepszy statek z floty i najlepszą obronę i zobacz kto wygra, remisu nie będzie to już mówię od razu.Obrona powinna mieć lepszą moc w stosunku do floty.1:1

Napisano

To nie temat do tego wiec napisze ostatni post,

 

Nie można budować obrony tylko z wr i myslec ze jest sie bezpiecznym, trzeba budowac wszystko, zeby każdy system w razie w odpowiadał za inny statek, tak samo jak wojna flota- flota, za ta samą ilość surowców lm i tą samą ilość surowców krążowników bedzie remis ? nie. A wezmy inny statek i też wtedy krązki przegrywają. Trzeba wszystko mieć, a flota jest słabsza od obrony bo ma być,

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.