Pocikola Napisano 8 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 (edytowane) Witam Wpadłem na pomysł kilka dni temu żeby zrobić porządeczek z badaniami które nie są potrzebne bardziej niz tylko na 10-12 poziom aby zbudować statki a kolejne poziomy nic nie dają. Dość tego Oto badania o których mowa: 1) Tech. energetyczna2) Tech. szpiegowska3) Tech. nadprzestrzenna4) Tech. laserowa5) Tech. jonowa6) Tech. plazmowa Jaki mam pomysł na te badania pewien mam zaraz się nim niżej podzielę ale jak wy macie jakieś swoje podawajcie je w tym temacie, zrobimy razem coś ciekawego. Tech. energetyczna - z każdym poziomem zwiększy o 1 % produkowaną energię przez satelity lub elektrownie słoneczne tech szpiegowska - gdy różnica miedzy graczami będzie 4 poziomy ( gracz A 20 gracz B 24 ) gracz A w czasie skanu nie widzi nic u gracza B oprócz surowców ( to nic nowego tak jest i teraz lecz poziom róznicy wynosi 10 poziomów - na ta prędkość gry za duży !! do zmiany Tech nadprzestrzenna - co 5 poziom ( 5, 10, 15, 20 itd. ) zwiększa prędkość floty z wykorzystaniem nadprzestrzeni o 1 % Tech laserowa - co 5 poziomów od poziomu 25 !! pozwala na budowę kolejnego poziomu resortu tech laserowej ( za którą trzeba swoje zapłacić ) Tech jonowa tak samo jak laserowa lecz od poziomu 20 tech plazmowa tak samo jak laserowa lecz od poziomu 15 Edytowane 8 Marca 2014 przez Pocikola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 8 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Tech. energetyczna - czyli zaczerpnięcie pośrednio idei z oryginału. Wartości niewarte uwagi przy takim speedzie. Tech. szpiegowska - jak już wspominałem, totalnie bez sensu. Tech. nadprzestrzenna - przeczytaj ze zrozumieniem, co tu w ogóle napisałeś, bo jak na razie to wygląda na to, że technologia nie służy ŻADNEJ flocie. Tech. laserowa - już widzę, jak to będzie rozchwytywane. Resorty obronne są za drogie w stosunku do swoich osiągów, i to na pewno nie będzie wykorzystywany. Podobnie jak przy jonowej i plazmowej. Ba, do 10 levelu dociągną je tylko najwięksi bunkrownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pocikola Napisano 8 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 (edytowane) Sama krytyka MS. Fenrir, jakieś pomysły ? czy odchodzisz w kąt? Z wykorzystaniem nadprzestrzeni - czyli napędu nadprzestrzennego. Co do reszty krytyki brak słów Edytowane 9 Marca 2014 przez Fenri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenrir Napisano 8 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Jeśli tego jeszcze nie wiesz, o absolwencie zagranicznych uczelni, to po pierwsze, pisze się "kąt", a nie "kont". Po drugie, konstruktywna krytyka jest z założenia konstruktywna - i taką ci przedstawiłem. Twoje pomysły są funta kłaków warte w odniesieniu do speed X200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pocikola Napisano 9 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Każdy gracz niech krytyki trzyma sie raz, a, że to mój pomysł bede go bronił po każdej wypowiedzi a nie wchodził w dyskuje z tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 5 Kwietnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Energetyczna zwiększająca energię z satelit ? Na satelity nic nie wydasz a masz energii pod dostatkiem. Jeśli już się uprzeć i na siłę coś jej wprowadzić to może im większa energetyczna tym większa szansa na zregenerowanie się satelit po ataku ? Z tą zmianą musiałby iść albo limit satelit do małej ilości albo wyłączenie złomu z nich.Zmiany w technologii szpiegowskiej nie mogą być sztywne. 4 poziomy różnicy i już nie mogę nic zobaczyć. A co jak wyślę więcej sond ? Też lipa ? Ewentualnie szpiegowska mogłaby zmniejszać ryzyko zestrzelenia sond łącznie ze zmianą gdy sondy zostaną zestrzelone przysyłają tylko stan surowców. Co do nadprzestrzennej - myślę, że to nie byłoby złe z tym, że robić osobny wzór dla statków korzystających z napędy nadprzestrzennego opłaca się ? Nie mam pojęcia czy zostałyby nawet z dużym pozytywnym odzewem graczy podjęte działania próbujące to wprowadzić. Wg mnie fajna opcja. Laserowa, jonowa, plazmowa - zamiast resortów może bonus do statków i systemów obronnych tym się posługujących ? Bonus od technologii bojowej byłby pomnożony przez 0.1*Poziom technologii do zagospodarowania. Przy takich ilościach statków dużo by to dawało. Zmieni to liczenie siły statków, ale nie będzie trzeba przerabiać samego symulatora a tylko dodać wynik z tego do mocy statków posługujących się tymi technologiami. Dobrze by było jakby te technologie były użyteczniejsze im wyższy poziom. Po co trzymać w grze rzeczy bezużyteczne ?A biedny pocikola miesiąc czekał na odpowiedź, która nie równa z błotem jego propozycji. : D Pocikola dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pocikola Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Dzieki Skuzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.