deusx Napisano 17 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Nie wyobrażam sobie, jak wielki będzie ten harmonogram dla 150 osób. Ponadto trochę nieczytelny wydaje mi się harmonogram ze zdjęcia, niby wszystko jasne, ale nie do końca. Nie masz czegoś innego?Może przed oficjalnym harmonogramem (jeżeli miałby tak wyglądać) zrobić jakieś kwalifikacje? Symulacja walk w obecnym systemie zajmuje mało czasu, więc nie byłoby problem zrobić 200 symulacji (lub więcej) dziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 To może pozostańmy przy obecnym systemie będzie szybciej i co ważne łatwiej. Ale rekordy uczestników bijemy wiec niech ci top 3 odczują te astatki patrząc na to ze VLAD położył resztę na kolana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Symulacje z drzewkiem przegranym można by było zrobić na sam koniec, tam, gdzie zostało by mniej jak 20 zawodników. Jak dobrze pamiętam system ten pozwala na dokładne okreslenie, w zakresie pozycji 1-6 (czy nawet 1-. Przykładowa, ładna rozpiska: http://img20.imageshack.us/img20/2425/drzewo11.jpg System ten ma jedną wadę, w naszym przypadku - wielki finał (zwycięzca z drzewka wygranych vs zwycięzca z drzewka przegranych) ma dwie rundy z czego zawodnik z drzewka wygranych musi wygrać tylko raz aby utrzymać zwycięstwo. u Nas nie ma szans na coś takiego bo wynik symulacji zawsze jest taki sam (znaczy nie można raz wygrać, a raz przegrać), no chyba, że mówimy o skrajnych przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Tak ogólnie na następna zabawę zmienił bym koszt budowy floty bo skaldy są już obyte i krążą miedzy ludźmi a ilość surowców w pewnym stopniu by zmieniła rodzaj fotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 17 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Czyli w naszym przypadku lepiej zostać przy obecnych zasadach, może jeszcze coś innego wymyślimy? Zmiana wartości składu floty na następną zabawę proponuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poertioson Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 ja proponuje zrobic cos tak jak w skokach narciarskich:) do nastepnej rundy przechodza zwyciezcy danej pary plus dodatkowo po jednym graczu z kazdego uni ktorzy odpadli a w 1 walce odniesli najmniejsza starte:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Zmiana wartości to kwestia podzielenia nowej wartości przez starą i pomnożenia wyniku przez liczbę statków. Mi nic specjalnego do głowy nie przychodzi, ale lepsze coś niż nic, zatem zaproponuję wykluczające się statki - weźmiesz LM, nie można już wziąć CM, weźmiesz Pancki, nie można już wziąć OW. Jakoś sensownie można by pokminić które z którymi powinny być wykluczone gdyby się pomysł przyjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 (edytowane) Neriel zatrujesz sobie prosta symulacje sobie zrób np 100 ow do 10 pancy i 200 ow do 20 pancy i już masz wyniki inne. Ilość dostępnej sury przekłada się na inne składy Edytowane 17 Marca 2014 przez Zybi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 (edytowane) Cwaniaku, OW i Pancki zawsze dają różne wyniki, z powodu rozrzutu SD, a nie z powodu ilości 1 mld LM vs 300 mln CMAgresor stracił 1.231.875.836.000 jednostek.Obrońca stracił 1.852.823.200.000 jednostek. 5x więcej a więc 5 mld LM vs 1,5 mld CMAgresor stracił 6.159.379.196.000 jednostek.Obrońca stracił 9.264.116.050.000 jednostek. (nie)dokładnie 5x więcej. Edytowane 17 Marca 2014 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 17 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Są lekko inne wartości weź po uwagę ze w składzie są statki z sd wiec różnica w ilości sd będzie robić różnice. Różnice się robią z gsami już pokaźniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 18 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 4,4 kk LM vs 1,3 kk GŚAgresor stracił 7,9 bln jednostek.Obrońca stracił 6,45-6,75 bln jednostek 14,2 kk LM vs 3,9 kk GŚAgresor stracił 23,8 bln jednostek.Obrońca stracił 19,25-20,3 bln jednostek Wyniki różnią się o ~0,5%, zapewne kwestia wylosowania SD.Po zdziesięciokrotnieniu to samo.Sprawdzaj z łaski swojej czy to piszesz ma pokrycie w rzeczywistości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregre Napisano 18 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Przykładowa, ładna rozpiska: http://img20.imagesh...25/drzewo11.jpg Wydaje sie być najlepszym rozwiązaniem i w miarę sprawiedliwym, bo skoro mam 5najlepszą flotę a rzuci mnie od razu na 1najlepszego to odpadam automatycznie i nic więcej się nie należy a w powyzszym przypadku mam jeszcze szanse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 18 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) ogólnie rzecz biorąc najuczciwszym systemem było by żeby każdy walczył z każdym , czyli zwykła tabela np 3 pkt ( ew 2 pkt) za wygraną 1 za remi i 0 za przegraną ( każdy wie jak to jest w pice nożnej ) tylko że wtedy dramatycznie rośnie liczba koniecznych do przeprowadzenia symulacji ( liczba graczy do kwadratu / na 2 , co przy 100 graczach daje 5 000 symulacji ;/ bez zautomatyzowania nie do zrobienia )oczywiście nie domagam się wprowadzenia tego , tylko takie wyjaśnienie edit:chyba żeby zrobić najpierw grupy po np 5 zawodników i z każdej grupy np dwóch najlepszych wychodzi i potem znowu do tabeli i tak aż do końca potem przedstawię koncepcje rozrysowaną jak by ktoś był zainteresowany Edytowane 18 Marca 2014 przez pydys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freebok Napisano 18 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 sprawdzcie czy moje zgłoszenie sie gdzies nie zapodziało wysłem wczoraj koło 20 a aktualizacja była po 24 wiec powinno gdzies tam byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 18 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 1 symulacja 200 mil pancy do 2 mld cmAgresor stracił 8.798.669.515.000 jednostek.Obrońca stracił 13.898.150.730.000 jednostek. teraz 2 opcja podwajam ilość pancy a zamiast cm to za dodatkowa sure bym kupił lm czyli400 mil pc do 2 mld cm i 6 mld lmAgresor stracił 27.794.291.015.000 jednostek.Obrońca stracił 4.658.280.488.000 jednostek.Jeśli tylko podwoimy wszystko za dana sure to różnica nie jest duża. Ja chce pokazać ze większa ilość sury daje inne składy. Choć się pewnie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 18 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Na pewno inny rodzaj wartości składu przekłada się na ilości jednostek. SD nie są stałą wartością, może to być 9 strzałów lub 10 strzałów. W przypadku mniejszej ilości jednostek nie ma to większego znaczenia, natomiast jeżeli podniesiemy wartość surowca, różnica może być już wysoka. Są to jednak rzadkie przypadki i dzieją się tylko w określonych jednostkach, które mają kolosalne znaczenie jeżeli chodzi o sd (np. pancerniki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Zybi, kompletnie nie rozumiem twojego toku myślenia.Zmieniasz skład i się dziwisz, że masz inny wynik czy jak? Żeby udowodnić, że większa ilość sury ma znaczenie daj 2 takie same składy i pokaż, że przy 2 różnych kosztach wyjdą różne wyniki.Póki co pokazałeś, że jak weźmiesz inny skład to wyjdzie inny wynik.... Ja bym od razu dał po pół LM i CM tak jak to na końcu zrobiłeś i wyjdzie to: Agresor stracił 13.897.145.465.000 jednostek.Obrońca stracił 2.329.140.232.000 jednostek. Czyli ponownie wychodzi dokładnie połowa tego co w przypadku 2x większej ilości sury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Hmmm Neriel wiedziałem ze tak na to odpiszeszmasz 120 lm vs 8 ow koszt w surze ten sam tracimy 0 owmasz 240 lm vs 16 ow koszt ten sam podkreślam 2 razy więcej sury tracimy 2 owmasz 480 lm vs 32 ow koszt 2 razy większy od poprzedniego tracimy 7 owmasz 960 lm vs 64 ow koszt 2 razy wiekszy od poprzedniego tracimy 17 owMyślę ze widać ze ilość sury ma wpływ na jakość floty ponieważ jak widać nie tracimy ow 2 razy więcej lecz ta wartość odpowiednio wzrasta tak jak parabola im więcej sury tym więcej ow kontra lm będziemy tracić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 (edytowane) Jeśli damy do turnieju ilość surowca poniżej 1 mln deu.Przy naszych wartościach nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że ktoś 0,000000897% uzna za różnicę... Edytowane 19 Marca 2014 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 To może aby wprowadzić jakieś zmiany zamiast koszt floty dawać w przeliczeniu na deuter, dawać graczom surowce bez możliwości wymiany? Przykładowo : 300.000 metalu , 80.000 kryształu, 30.000 deuteru i jedne postawi za to 2 pance (i skończy mu się kryształ), kto inny postawi 7 OW (i zostanie mu niewykorzystany deuter). W takim wypadku co edycje można by zmieniać wartości surowców, a to wymuszało by tworzenie nowych składów. Zgred dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 No nawet sensownie brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dagger157 Napisano 19 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Alwego, no nawet mi się to podoba. Tym bardziej te losowe wartości, uniemożliwiłoby mi to zgłaszanie tego samego składu od bodajże 4-5 edycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 20 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Również przy następnej edycji jestem za tym, aby skład podzielić na różne wartości surowcowe. Tymczasem kolejna aktualizacja, mamy już 142 zapisanych graczy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freebok Napisano 20 Marca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 pytanie odnosnie kont zbanowanych a zapisanych do zabawy czy jest sens ich udziału bo jezeli wygrają czy bedą mogli skorzystac z nagrod?bo chyba nagroda jest przypisna do fracza i nie mozna jej przeniesc na inne konto bez urazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 20 Marca 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Gracze zablokowanie dożywotnio zostaną usunięci z harmonogramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi