Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wyobrażam sobie, jak wielki będzie ten harmonogram dla 150 osób.

 

Ponadto trochę nieczytelny wydaje mi się harmonogram ze zdjęcia, niby wszystko jasne, ale nie do końca. Nie masz czegoś innego?

Może przed oficjalnym harmonogramem (jeżeli miałby tak wyglądać) zrobić jakieś kwalifikacje?

 

Symulacja walk w obecnym systemie zajmuje mało czasu, więc nie byłoby problem zrobić 200 symulacji (lub więcej) dziennie.

Napisano

To może pozostańmy przy obecnym systemie będzie szybciej i co ważne łatwiej. Ale rekordy uczestników bijemy wiec niech ci top 3 odczują te astatki patrząc na to ze VLAD położył resztę na kolana.

Napisano

Symulacje z drzewkiem przegranym można by było zrobić na sam koniec, tam, gdzie zostało by mniej jak 20 zawodników. Jak dobrze pamiętam system ten pozwala na dokładne okreslenie, w zakresie pozycji 1-6 (czy nawet 1-8).

 

 

Przykładowa, ładna rozpiska: http://img20.imageshack.us/img20/2425/drzewo11.jpg

 

System ten ma jedną wadę, w naszym przypadku - wielki finał (zwycięzca z drzewka wygranych vs zwycięzca z drzewka przegranych) ma dwie rundy  z czego zawodnik z drzewka wygranych musi wygrać tylko raz aby utrzymać zwycięstwo. u Nas nie ma szans na coś takiego bo wynik symulacji zawsze jest taki sam (znaczy nie można raz wygrać, a raz przegrać), no chyba, że mówimy o skrajnych przypadkach.

Napisano

Tak ogólnie na następna zabawę zmienił bym koszt budowy floty bo skaldy są już obyte i krążą miedzy ludźmi a ilość surowców w pewnym stopniu by zmieniła rodzaj fotek.

Napisano

Czyli w naszym przypadku lepiej zostać przy obecnych zasadach, może jeszcze coś innego wymyślimy?

 

Zmiana wartości składu floty na następną zabawę proponuję.

Napisano

ja proponuje zrobic cos tak jak w skokach narciarskich:) do nastepnej rundy przechodza zwyciezcy danej pary plus dodatkowo po jednym  graczu z kazdego uni ktorzy odpadli a w 1 walce odniesli najmniejsza starte:P

Napisano

Zmiana wartości to kwestia podzielenia nowej wartości przez starą i pomnożenia wyniku przez liczbę statków.

 

Mi nic specjalnego do głowy nie przychodzi, ale lepsze coś niż nic, zatem zaproponuję wykluczające się statki - weźmiesz LM, nie można już wziąć CM, weźmiesz Pancki, nie można już wziąć OW. Jakoś sensownie można by pokminić które z którymi powinny być wykluczone gdyby się pomysł przyjął.

Napisano (edytowane)

Neriel zatrujesz sobie prosta symulacje sobie zrób np 100 ow do 10 pancy i 200 ow do 20 pancy i już masz wyniki inne.  Ilość dostępnej sury przekłada się na inne składy

Edytowane przez Zybi
Napisano (edytowane)

Cwaniaku, OW i Pancki zawsze dają różne wyniki, z powodu rozrzutu SD, a nie z powodu ilości ;)

 

1 mld LM vs 300 mln CM

Agresor stracił 1.231.875.836.000 jednostek.
Obrońca stracił 1.852.823.200.000 jednostek.

 

5x więcej a więc 5 mld LM vs 1,5 mld CM

Agresor stracił 6.159.379.196.000 jednostek.
Obrońca stracił 9.264.116.050.000 jednostek.

 

(nie)dokładnie 5x więcej.

Edytowane przez Neriel
Napisano

Są lekko inne wartości weź po uwagę ze w składzie są statki z sd wiec różnica w ilości sd będzie robić różnice. Różnice się robią z gsami już pokaźniejsze

Napisano

4,4 kk LM vs 1,3 kk GŚ

Agresor stracił 7,9 bln jednostek.
Obrońca stracił 6,45-6,75 bln jednostek

 

14,2 kk LM vs 3,9 kk GŚ

Agresor stracił 23,8 bln jednostek.
Obrońca stracił 19,25-20,3 bln jednostek

 

 

Wyniki różnią się o ~0,5%, zapewne kwestia wylosowania SD.

Po zdziesięciokrotnieniu to samo.

Sprawdzaj z łaski swojej czy to piszesz ma pokrycie w rzeczywistości...

Napisano (edytowane)

ogólnie rzecz biorąc najuczciwszym systemem było by żeby każdy walczył z każdym , czyli zwykła tabela np 3 pkt ( ew 2 pkt) za wygraną 1 za remi i 0 za przegraną ( każdy wie jak to jest w pice nożnej :P ) tylko że wtedy dramatycznie rośnie liczba koniecznych do przeprowadzenia symulacji ( liczba  graczy do kwadratu / na 2 , co przy 100 graczach daje 5 000 symulacji ;/ bez zautomatyzowania nie do zrobienia )

oczywiście nie domagam się wprowadzenia tego , tylko takie wyjaśnienie

 

edit:

chyba żeby zrobić najpierw grupy po np 5 zawodników i z każdej grupy np dwóch najlepszych wychodzi i potem znowu do tabeli i tak aż do końca 

potem przedstawię koncepcje rozrysowaną jak by ktoś był zainteresowany

Edytowane przez pydys
Napisano

 sprawdzcie czy moje zgłoszenie sie gdzies nie zapodziało  wysłem wczoraj koło 20  a    aktualizacja była  po 24 wiec powinno gdzies tam byc

Napisano

1 symulacja 200 mil pancy do 2 mld cm

Agresor stracił 8.798.669.515.000 jednostek.
Obrońca stracił 13.898.150.730.000 jednostek.

 

teraz 2 opcja podwajam ilość pancy a zamiast cm to za dodatkowa sure bym kupił lm czyli

400 mil pc do 2 mld cm i 6 mld lm

Agresor stracił 27.794.291.015.000 jednostek.
Obrońca stracił 4.658.280.488.000 jednostek.

Jeśli tylko podwoimy wszystko za dana sure to różnica nie jest duża. Ja chce pokazać ze większa ilość sury daje inne składy.  Choć się pewnie mylę.

Napisano

Na pewno inny rodzaj wartości składu przekłada się na ilości jednostek. SD nie są stałą wartością, może to być 9 strzałów lub 10 strzałów. W przypadku mniejszej ilości jednostek nie ma to większego znaczenia, natomiast jeżeli podniesiemy wartość surowca, różnica może być już wysoka. Są to jednak rzadkie przypadki i dzieją się tylko w określonych jednostkach, które mają kolosalne znaczenie jeżeli chodzi o sd (np. pancerniki).

Napisano

Zybi, kompletnie nie rozumiem twojego toku myślenia.

Zmieniasz skład i się dziwisz, że masz inny wynik czy jak?

 

Żeby udowodnić, że większa ilość sury ma znaczenie daj 2 takie same składy i pokaż, że przy 2 różnych kosztach wyjdą różne wyniki.

Póki co pokazałeś, że jak weźmiesz inny skład to wyjdzie inny wynik....

 

Ja bym od razu dał po pół LM i CM tak jak to na końcu zrobiłeś i wyjdzie to:

 

Agresor stracił 13.897.145.465.000 jednostek.
Obrońca stracił 2.329.140.232.000 jednostek.

 

Czyli ponownie wychodzi dokładnie połowa tego co w przypadku 2x większej ilości sury...

Napisano

Hmmm Neriel wiedziałem ze tak na to odpiszesz

masz 120 lm vs 8 ow koszt w surze ten sam tracimy 0 ow

masz 240 lm vs 16 ow koszt ten sam podkreślam 2 razy więcej sury tracimy 2 ow

masz 480 lm vs 32 ow koszt 2 razy większy od poprzedniego tracimy 7 ow

masz 960 lm vs 64 ow koszt 2 razy wiekszy od poprzedniego tracimy 17 ow

Myślę ze widać ze ilość sury ma wpływ na jakość floty ponieważ jak widać nie tracimy ow 2 razy więcej lecz ta wartość odpowiednio wzrasta tak jak parabola im więcej sury tym więcej ow kontra lm będziemy tracić.

Napisano (edytowane)

Jeśli damy do turnieju ilość surowca poniżej 1 mln deu.

Przy naszych wartościach nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że ktoś 0,000000897% uzna za różnicę...

Edytowane przez Neriel
Napisano

To może aby wprowadzić jakieś zmiany zamiast koszt floty dawać w przeliczeniu na deuter, dawać graczom surowce bez możliwości wymiany? Przykładowo : 300.000 metalu , 80.000 kryształu, 30.000 deuteru i jedne postawi za to 2 pance (i skończy mu się kryształ), kto inny postawi 7 OW (i zostanie mu niewykorzystany deuter). W takim wypadku co edycje można by zmieniać wartości surowców, a to wymuszało by tworzenie nowych składów.

Napisano

Również przy następnej edycji jestem za tym, aby skład podzielić na różne wartości surowcowe.

 

Tymczasem kolejna aktualizacja, mamy już 142 zapisanych graczy !

Napisano

 pytanie odnosnie kont zbanowanych  a zapisanych do zabawy czy  jest sens  ich udziału bo jezeli wygrają czy bedą mogli skorzystac z nagrod?bo chyba nagroda jest przypisna do   fracza i nie mozna jej przeniesc na inne konto

 

 bez urazy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.