Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zabawa w złomowanie vol. 11

Na czym polega słynna zabawa ?
Tworzysz fikcyjny skład floty warty 10 bilionów (10.000.000.000.000) deuteru. Tworzony jest losowy harmonogram walk ze wszystkich zgłoszonych flot (1 vs 1). Wygrywasz, przechodzisz dalej, walczysz z przeciwnikiem, który jest najbliżej Ciebie w harmonogramie i tak aż do ostatniej, finałowej walki.

Potrafisz zrobić perfekcyjny* skład, który wygra ?

11 edycja jest kontynuacją dziesiątej, czyli: lepszy sposób zapisu do zabawy, wystarczy z poziomu gry (podgląd) kliknąć w odpowiedni link i wypełnić formularz (link będzie dostępny od 9 marca). System sam obliczy wartość floty, także w tym wypadku nawet niedoświadczony użytkownik nie zrobi błędu.

System rozgrywek 2 vs 2

System rozgrywek 2 vs 2 będzie dostępny dla graczy, którzy odpadli już w pierwszej fazie. Zostaną utworzone drużyny 2 vs 2 (kolejno uczestnikami z głównego harmonogramu), najlepsze 3 drużyny otrzymają nagrody.

 

Nagrody w konkursie
Podium
1 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 300 zł
2 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 200 zł
3 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 100 zł

 

2 vs 2

1 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 50 zł
2 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 20 zł
3 miejsce - astaty na wybrane konto o wartości 10 zł

 

 

Nagrody dodatkowe

Każdy, kto przeszedł dalej niż pierwsza faza, otrzyma 50% zadanych strat przeciwnikowi (1 jednostka = 1 deuter) w deuterze. Dodatkowe nagrody w postaci astatów na konto o wartości 30 zł otrzyma każda trójka najlepszych graczy z danego uniwersum.

Nagrody nie kumulują się!

Zapisy trwają do 25 marca.

Kalkulator:
KLIK - podaje wartość w METALU (4 razy większą), flota do konkursu powinna być warta 40.000.000.000.000 metalu.

*Perfekcyjny skład na prawdę nie istnieje, jest on ważny, jednak ważny jest też skład przeciwnika. W konkursie poza umiejętnościami czy praktyką ważny jest też element szczęścia.

 

 

 

Zapisani gracze:

UNI 2

UNI 3

Gannicus
SirMag
marrcin1234
Vandur
RZEMEK
CzEeeSiOooRrrr
YeOldeBlueBell
CiociaKrysia
kinio
ja
Gagan
Artem
DiKej
Redhorn
Exist
statobi
alien025
sztojer
Goku
bartekpankol
KAROLWDR
piotras321
furin
Izolman
deciver92
DarksomeRaven
css
ZSRR
Neriel
Raven
caterham
Ruby
viceer
Lucyfer
smoleck
Karwi
Y2K
Kagrim
impreza

UNI 4

UNI 5

kuba3991
ChRoScIk
Tryt
ktotoja
gibon
lOrd
Nosio
Salioner
Sarius
RIP
Mitja
Piolinek
Tros
PoczciwyEmeryt
kuba101112
OSIRIS23
jakubek
FARMER
Matura
ExE20
toldi
ANOREXIA
Alwego  
Qua
Z0RG
Katalon
Romo
BumblEe
mondi
zdechlak11
Nuke22
Goldmano
Sulek
Zuza
Twain
Sroka123

Kamillu12

UNI 6
StoProCent
qwe
LordKriss
ZYZA
pinczer
gozerian
Arct
pupilek
HellMaster
Darek815
KoaLa
AiSeN
gambit86
ANUBIS
Power
gumis666
psotnik
Dex469
jestemmaniek
iLoveYou
HaniballFasolka
KORBA
Jumpers
Robertent
azazel
Winiu
Joyek
Mistyk139
Daleks
Stalowy
isiu
shinobi
Dagger157
Jaren
magik
Live

UNI 7
Fenris
arekce
Bimber
Sprawiedliwy
KrZePa
StarszyPan
Wiaczek
Szycha
DarkPassenger
Bekenbauer
2ew2
Vektor
neverback
Plazmator
Screamer
gregre
BezSnu
bos
dark_raven
karaluch
Mord
ZeUs
rysiu13
komandor90
tytanos
shockwave
asdv
Pelikan
miazdzka
Mavis
WilQ
poertioson
Palacz
pstryk
imperator
MrEko
parapecik
Haku
kamtor
sienna100
wnc
QPA
Huncwot
ARAB
ssindossa
GLOBUUS
samsung1111
darqs
imbir17
drdfour
Viher
Zawierucha
NicNiePoradzisz
HelloBrain
AlieN_Shus
kolos88
johnek97
Hardwell
MrWhite
SirOsamma
nebu
Dredd
TIAMAT
Quahodron
OldSmuggler
RGB

 

Ostatnia aktualizacja: 26.03, 14:45

W sumie 178  graczy.

Napisano

"Wygrywasz, przechodzisz dalej" - a co w przypadku remisu? domyslam się już że będzie ich całkiem sporo

 

Nawet zdecydowana większość to będą remisy ale o wygranej decydują straty. W przypadku remisu - przechodzi dalej ten, co poniósł mniejsze straty.

Napisano

Przecież walkę można doprowadzić do końca, dodając kolejne rundy aż do zniszczenia. Np. po 6 rundach jest remis, wiec  resztki, które zostaly z tej walki można przenieść do symulatora na kolejne 6 rund itd. Ale tak to dużo roboty chyba..

Napisano

o ile się orientuję to w symulatorze w kodzie można chyba nawet ustawić 100 rund , ale mogę się mylić , tylko po co zmieniać kod , skoro wynik i tak będzie taki sam 

Napisano

Przecież walkę można doprowadzić do końca, dodając kolejne rundy aż do zniszczenia. Np. po 6 rundach jest remis, wiec  resztki, które zostaly z tej walki można przenieść do symulatora na kolejne 6 rund itd. Ale tak to dużo roboty chyba..

Da sie tak zrobić, ale po co ? zeby w kolejnym etapie ZWZ było zamiast kilku milionów, kilka set statków ?

Napisano

Przepraszam za zamęt, pierwszy raz będę w czymś takim uczestniczył, dlatego sie pytam. :) Jeszcze jednej rzeczy nie rozumiem. Po przejsciu pierwszego etapu dalej gramy swoją flotą za 40 bln, a nie tym co zostalo co nie?

A do wiekszej ilosci rund niz 6 czepiłem się dlatego, ze w przypadku remisu nie zawsze ten co poniesie wieksze straty po 6 rundach zostanie zniszczony.
 

Napisano

Wszystko polega na tym aby wybrać strategiczną flote za ta cene, ale też mieć szczeście dlatego że gracz z którym będziemy walczyć bedzie losowy

 

Wyobraź sobie sytuacje ze oboje mamy rowne sobie floty bardzo rowne, mamy po 50 % strat niby mało niby duzo ale kolejna osoba w 2 etapie mogła mieć słabszego przeciwnika bo np zrobili same lm i jeden z graczy ma już silniejszą flote od naszej, wszystko zależy od szczęścia :) lub matematyki ^^

Napisano

Wygrywa ten, kto ma mniejsze straty. W każdej kolejnej rundzie startuje się z podstawowym składem, czyli tym, ktory zgłosiliśmy do zabawy, nic nie tracimy.

Napisano

Pierwsza aktualizacja zapisanych graczy pojawi się dzisiaj pod wieczór.

 

 

No powiem ,ze calkiem calkeim ta wczorajsza aktualizacja wyglada :)

Napisano

Oczywiście skoro więcej uczestników to proponuje wyższe nagrody dla graczy takie jak były kiedyś bo patrząc na pierwsze edycje to top1 miał 450 zł a było 30 uczestników.

Może inny system rozpisywania walk tak jak np w tenisie stołowym ze przegrany w danej rundzie idzie na 2 stronę i tam są walki miedzy nimi i zawodnik może dojść do 3 miejsca nawet, lecz więcej walk będzie co wiąże się z większa ilością symulacji. Oczywiście wtedy rezygnujemy z Systemu rozgrywek 2 vs 2 bo wtedy każdy będzie miał swoją 2 szansę. Według mnie sprawiedliwie bo czemu ci co odpadli w 1 rundzie maja mieć 2 szanse a inni nie?? I nagrody wtedy dla pierwszej 6 są.

Napisano

Oczywiście skoro więcej uczestników to proponuje wyższe nagrody dla graczy takie jak były kiedyś bo patrząc na pierwsze edycje to top1 miał 450 zł a było 30 uczestników.

Może inny system rozpisywania walk tak jak np w tenisie stołowym ze przegrany w danej rundzie idzie na 2 stronę i tam są walki miedzy nimi i zawodnik może dojść do 3 miejsca nawet, lecz więcej walk będzie co wiąże się z większa ilością symulacji. Oczywiście wtedy rezygnujemy z Systemu rozgrywek 2 vs 2 bo wtedy każdy będzie miał swoją 2 szansę. Według mnie sprawiedliwie bo czemu ci co odpadli w 1 rundzie maja mieć 2 szanse a inni nie?? I nagrody wtedy dla pierwszej 6 są.

 

 

Dobry pomysł :)

Napisano

Oczywiście skoro więcej uczestników to proponuje wyższe nagrody dla graczy takie jak były kiedyś bo patrząc na pierwsze edycje to top1 miał 450 zł a było 30 uczestników.

Może inny system rozpisywania walk tak jak np w tenisie stołowym ze przegrany w danej rundzie idzie na 2 stronę i tam są walki miedzy nimi i zawodnik może dojść do 3 miejsca nawet, lecz więcej walk będzie co wiąże się z większa ilością symulacji. Oczywiście wtedy rezygnujemy z Systemu rozgrywek 2 vs 2 bo wtedy każdy będzie miał swoją 2 szansę. Według mnie sprawiedliwie bo czemu ci co odpadli w 1 rundzie maja mieć 2 szanse a inni nie?? I nagrody wtedy dla pierwszej 6 są.

 

Jak ma to dokładnie wyglądać ? Możesz to przedstawić na przykładowym harmonogramie ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.