yzj Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Witam Poniżej wklejam zgłoszenie meilowe zaadresowane do odpowiedniej osoby z teamu: Wiadomość nr 1 (dzień 1)Witam Wyslałem sms`a w celu przejecia konta na u 5 palk89 i niestety nie moge dopełnić rejestracji - podczas wpisywania kodu wyświetla mi sie komunikat ze nie wstawiłem @ w kodzie.... sms był wysłany z nr 514****** na kwote 12.30złbardzo proszę o rezerwację tego konta dla mnie oraz pomoc w celu naprawienia błędu. pozdrawiam oraz prosze o szybka odpowiedź Nick **** Wiadomość nr 2 ( dzień 1 ) Prosze o przypisanie konta na nick i adres email poniżej: kamatechhasło: 1234567890meil: plytyme*******@gmail.com lub kam******@gmail.com Pozdrawiam i proszę o pilną odpowiedź Wiadomość nr 3 (dnień 1 ) Witam ponownie W obecnej chwili nie widze już konta ktore chcialem przejać...Czy są dla mnie jakieś informacje w sprawie tego błędu ? pozdrawiam i prosze o odpowiedź Wiadomośc nr 4 ( dzień 2 ) Witam Bardzo proszę o zainteresowanie sie moja sprawa... nie ukrywam zalezalo mi na tym koncie... Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie Pozdrawiam Wiadomość nr 5 ( dzień 3 ) Witam Ile jeszcze czasu potrzeba na odpowiedź ?Pozdrawiam i prosze o szybką reakcję.________________________________________________________________ Zgodnie z regulaminem odczekałem 3 dni i niestety odpowiedzi w mojej sprawie nie dostałem....Bardzo prosze o pomoc najwyższego z najwyższych Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzj Posted January 18, 2014 Author Report Share Posted January 18, 2014 Sprawa w toku. Otrzymałem odpowiedź.Można zamknąć. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts