Skocz do zawartości

Brak odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące przejecia konta


yzj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poniżej wklejam zgłoszenie meilowe zaadresowane do odpowiedniej osoby z teamu:

 

Wiadomość nr 1 (dzień 1)

Witam

 
Wyslałem sms`a w celu przejecia konta na u 5 palk89 i niestety nie moge dopełnić rejestracji - podczas wpisywania kodu wyświetla mi sie komunikat ze nie wstawiłem @ w kodzie.... 
 
sms był wysłany z nr 514****** na kwote 12.30zł
bardzo proszę o rezerwację tego konta dla mnie oraz pomoc w celu naprawienia błędu.
 
pozdrawiam oraz prosze o szybka odpowiedź
 
Nick ****
 
Wiadomość nr 2 ( dzień 1 )
 
Prosze o przypisanie konta na nick i adres email poniżej:
 
kamatech
hasło: 1234567890
 
Pozdrawiam i proszę o pilną odpowiedź
 
Wiadomość nr 3 (dnień 1 )
 
Witam ponownie
 
W obecnej chwili nie widze już konta ktore chcialem przejać...
Czy są dla mnie jakieś informacje w sprawie tego błędu ?
 
pozdrawiam i prosze o odpowiedź
 
Wiadomośc nr 4 ( dzień 2 )
 
Witam 
 
Bardzo proszę o zainteresowanie sie moja sprawa... nie ukrywam zalezalo mi na tym koncie... Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie
 
Pozdrawiam 
 
Wiadomość nr 5 ( dzień 3 )
 
Witam 
 
Ile jeszcze czasu potrzeba na odpowiedź ?
Pozdrawiam i prosze o szybką reakcję.
________________________________________________________________
 
Zgodnie z regulaminem odczekałem 3 dni i niestety odpowiedzi w mojej sprawie nie dostałem....
Bardzo prosze o pomoc najwyższego z najwyższych :P
Pozdrawiam 
 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.