Skocz do zawartości

Technologia Kolonizacyjna


c2h5oh

Technologia Kolonizacyjna  

21 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za Technologią Kolonizacyjną ?



Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym zaproponować wprowadzenie Technologi Kolonizacyjnej, która to dawałaby możliwość zasiedlania nowych planet (jeżeli ktoś wyczerpie istniejący limit)

 

cena, warunki do uzgodnienia na forum czy za pomocą ankiety

 

Pozdrawiam

c2h5oh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chciałbym zaproponować wprowadzenie Technologi Kolonizacyjnej, która to dawałaby możliwość zasiedlania nowych planet (jeżeli ktoś wyczerpie istniejący limit)

 

cena, warunki do uzgodnienia na forum czy za pomocą ankiety

 

Pozdrawiam

c2h5oh

 

W oryginale to się nazywa Astrofizyka (czyli nasza Technologia Ekspedycji). Pomysł do przełknięcia, ALE pod warunkiem, że to da najwyżej 4 dodatkowe planety, do 25. Bo przy tym speedzie i surowcach to imperia po 40 - 50 planet nie byłyby nierealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł bezsensu , w zupełności starczy 21 planet ... a przy tylu planetach wydobycie jest i tak i tak ogromne ;)

Być może są Tacy którzy by chcieli posiadać więcej planet, nawet jeśli by to miało być maksymalnie 25 koloni, jak to napisał Fenris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej planet tym więcej roboty, a elementy gry takie jak spalanie, ekspedycje czy szanse zniszczenia/stworzenia moonów zależą właśnie od wydobycia. Jeśli ruszymy ilość planet to i wszystkie te inne elementy też trzeba by pozmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej planet tym więcej roboty, a elementy gry takie jak spalanie, ekspedycje czy szanse zniszczenia/stworzenia moonów zależą właśnie od wydobycia. Jeśli ruszymy ilość planet to i wszystkie te inne elementy też trzeba by pozmieniać.

 

 

Możesz jaśniej? Bo nie mardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tak, ale lotnik też musiałby mieć jakieś korzyści. W przypadku większej ilości planet są trudności logistyczne itp. muszą się powiększyć galaktyki.

Większe galaktyki? A po co? i tak jest mało graczy. Nie każdy musi mieć najlepsze pozycje w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej roboty przy:

- szukaniu wolnych dobrych pozycji, których podobno już jest mało

- rozbudowie budynków

- niszczeniu/tworzeniu moonów

 

Do elementów, które trzeba by zmienić dodałbym zadania, bo 20% łatwiej będzie osiągnąć dane wydobycie, a koszt budowy laboratoriów spadnie 30x !

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może aby było mniej roboty wróćmy do oryginalnych 9 planet?

 

Neriel, to co teraz napisałeś ma się nijak do tego co pisałes post wcześniej (spalanie, ekspedycje? wtf?). Labki można zmienić z 700 ma 850 i po problemie, i dodać trzy nowe zadania w ekonimii. Co do planet - tak jak pisałem - nie każdy musi mieć najlepsze pozycje, a dobrych pozycji (7-10) jest całkiem sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną planetkę więcej można by było w jakiś tam sposób osiągnąć ale takie badanie znów obniża szanse nowych graczy na dogonienie tych starszych.

21 planet to dość dużo jest.

Są plusy i minusy ale i tak według mnie będzie zataczało się blednę kolo bo więcej sury większe floty, szybsze badania to więcej badan itp itd.

Lepiej bez modyfikacji dodać jakiś mały % wydobycia za tryt (ruszy się giełda) i może dodać parę zadań z eko nie koniecznie za duże surowce ale żeby jakiś cel był w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Al, to nie miało mieć nic do spalania i ekspedycji. Skąd w ogóle pomysł, że miało mieć? To miało wyjaśnić z czym jest więcej roboty.

 

Chyba oczywiste jest, że jak wydobywasz więcej surowca to możesz sobie pozwolić na droższe loty?

Chyba oczywiste jest, że jak z eko masz więcej sury to ekspy się mniej opłacają?

Chyba oczywiste jest, że zniszczenie 25 moonów to nie to samo co zniszczenie 21 moonów - jeśli nie przez koszty to przez ograniczenia regulaminu?

 

Czemu muszę tłumaczyć takie banały? Myślisz, że w grze nic nie jest od siebie zależne? Akurat ilość planet ma znaczenie ogromne, mogę wymieniać i wymieniać - np. większy zasięg falangi i ogólny zasięg gracza, mniejsze dystanse do potencjalnych celów co jeszcze potęguje mniejsze koszty spalania, więcej farm, co znowu wpływa na zwiększenie ogólnej ilości surowca w grze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem raczej za tą technologią ale trzeba by dać jej duży koszt opracowania co by planety zaczęły przynosic "zyski" po jakimś miesiącu dopiero albo cos

dodanie taiej technologii pozwlilo by np na dodanie nowych zadan , powiedzmy " skolonizuj 22 planety " itd , można by dodać nowe progi wydobycia do już obecnych

no i można by dać tę technologię tak samo jak inne , bez ograniczenia rozwijaj ile chcesz , ale wiedz że nakłady poniesione na rozbudowe zwracać się będę bardzo powoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka propozycja powinna się znaleźć na nowych uniach i najlepiej jakby ją można było dostać (planętę ) podczas ekspedycji i po przebadaniu jakiejś technologii, +/- 5 planet (po prostu żeby nie opierało się jedynie na astatach, a też na własnej pracy - ilości wysłanych ekspedycji(szczęściu) itp)

 

chyba że też na starych uniach:

 

to co powyżej z tym że takie planety nie mogłyby być rozwinięte w kopalniach wyżej jak do 40 lev i stanowiły jedynie formę lotki.

 

.....wtedy sprawiedliwie flociarze by dorobili planety pod eko, a te trzymali na lotki, a ekowcy nie musieliby kasować planet z dobrym eko aby polatać tylko mieć możliwość polatania z tych lotek ... to na pewno lekko by rozwinęło uni - szczególnie w dobie łączenia ich

 

pozdrawiam oremi / mam nadzieje że zostałem zrozumiany :P:)

Edytowane przez oremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dodać to w rodzaju nagrody za zadania? 

 

W tej chwili mamy 3 główne działy zadań: Eko, Technologia i Flota.

Wiec może tak jak na ekspedycjach po zrobieniu zdania na 30lvl PTE dostajemy 0% na czarną dziure to niech naprzykład po zrobieniu wszystkich zadan z floty (chodzi o główne, nie o gałęzie) bedzie nagroda: Jedna planeta wiecej.

 

Razem dało by to maxymalnie 3 planety. I to bo bardzo długim czasie. Wiec na nowych uni raczej szybko by one nie powstały.

 

Każde inne rozwiazanie jest dla mnie na NIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dodać to w rodzaju nagrody za zadania? 

 

W tej chwili mamy 3 główne działy zadań: Eko, Technologia i Flota.

Wiec może tak jak na ekspedycjach po zrobieniu zdania na 30lvl PTE dostajemy 0% na czarną dziure to niech naprzykład po zrobieniu wszystkich zadan z floty (chodzi o główne, nie o gałęzie) bedzie nagroda: Jedna planeta wiecej.

 

Razem dało by to maxymalnie 3 planety. I to bo bardzo długim czasie. Wiec na nowych uni raczej szybko by one nie powstały.

 

Każde inne rozwiazanie jest dla mnie na NIE

 

Muszę przyznać, że pomysł Sariusa jest bardzo dobry i popieram go w 100 %. Wykonanie zadań z poszczególnych dziedzin mogłoby być nagradzane dodatkową planetą.

Ale trzeba też zwrócić uwagę, że np. na całym Uni nie ma księżyca o średnicy 9900 i co wtedy? ... Nie mam możliwości wykonania zadania  :/

Edytowane przez KAROLWDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.