pydys Posted December 10, 2013 Report Posted December 10, 2013 (edited) Witam Ostatnio zaczęło mi brakować pól na planetach w związku z wykonywaniem zadania 31 z zakładki ekonomia. Po zaliczeniu zadania doszedłem do wniosku że niektóre magazyny są za duże i trzeba je wyburzyć I w tym waśnie momencie pojawia się błąd .Wiem że za wyburzenie trzeba zapłacić 2x więcej niż za wybudowanie ( w przypadku innych obiektów jest to chyba koszt następnego poziomu)jednak przy dodaniu do kolejki 3 pozycji zburz ( mag kryształu 26 , 25 , 24 lvl ) nagle znikły mi prawie wszystkie surowce (od razu anulowałem owe wyburzanie i surowce wróciły wiec nie ma problemu)Zainteresowany nagłym ubyciem surowców postanowiłem zbadać sprawę i zaobserwowałem że wyburzenie jednego poziomu kosztuje normalnie , ale już każde kolejne jest spotęgowane , tak jak bym budował kolejne poziomy (dzieje się to tylko przy dodaniu wyburzania do kolejki)wygląda to tak : dla przykładu mamy budynek którego kolejne poziomy kosztują10lvl -> 10011lvl -> 20012lvl -> 40013lvl -> 80014lvl ->160015lvl ->320016lvl ->7400mamy wybudowany na poziomie 13 i chcemy zniszczyc do 10 ( wtedy zamiast zaplacic za 13 , 12 i 11 (1400j) przy kolejce wyburzania musimy zaplacic za 13 14 i 15 ( 5600j ) Mam nadzieję że da się coś z tym błędem zrobić zaznaczę jeszcze że przy wyburzaniu po jednym poziomie problem nie występuje wyburza normalnie Edited December 10, 2013 by pydys
deusx Posted December 11, 2013 Report Posted December 11, 2013 Błąd zostanie zweryfikowany i naprawiony w dniu dzisiejszym.
pydys Posted December 13, 2013 Author Report Posted December 13, 2013 błąd dalej występuje przynajmniej na uni 7
deusx Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 4 godziny nad tą błahostką spędziłem <_>Robię jeszcze ostatnie testy i dzisiaj błąd powinien zostać załatany. Przy okazji nie będziemy płacić za wyburzanie dwukrotność ceny budynku, a połowę ceny (i z każdym następnym elementem o połowę mniej, nie więcej). Pojawi się małe ograniczenie, jeżeli w kolejce budowania będziemy mieli wyburzanie (w obojętnie którym miejscu), to anulować kolejkę będzie można po kolei tylko od ostatniego elementu. edit: błąd załatany, proszę o wiadomość, czy wszystko działa jak trzeba.
pydys Posted December 16, 2013 Author Report Posted December 16, 2013 ok nie ma już potęgowania ceny , ale dalej wyburzenie kosztuje tyle co budowa następnego poziomu (u7) ( przy magazynach dwukrotność wybudowania poziomu który chcemy wyburzyć poziomu)
pydys Posted December 16, 2013 Author Report Posted December 16, 2013 spoko fajnie że już nie potęguje , nikt przynajmniej surowcó nie straci , a ja się cieszę że z lenistwa wstrzymałem się z wyburzaniem ( nie chcialo mi się po jednym poziomie klikać i wyburzać ) teraz trochę się zaoszczędzi deusx 1
pydys Posted December 29, 2013 Author Report Posted December 29, 2013 odświeżę może bo trochę czasu minęło , będzie zmniejszony koszt wyburzania ?
Recommended Posts