pydys Napisano 10 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Witam Ostatnio zaczęło mi brakować pól na planetach w związku z wykonywaniem zadania 31 z zakładki ekonomia. Po zaliczeniu zadania doszedłem do wniosku że niektóre magazyny są za duże i trzeba je wyburzyć I w tym waśnie momencie pojawia się błąd .Wiem że za wyburzenie trzeba zapłacić 2x więcej niż za wybudowanie ( w przypadku innych obiektów jest to chyba koszt następnego poziomu)jednak przy dodaniu do kolejki 3 pozycji zburz ( mag kryształu 26 , 25 , 24 lvl ) nagle znikły mi prawie wszystkie surowce (od razu anulowałem owe wyburzanie i surowce wróciły wiec nie ma problemu)Zainteresowany nagłym ubyciem surowców postanowiłem zbadać sprawę i zaobserwowałem że wyburzenie jednego poziomu kosztuje normalnie , ale już każde kolejne jest spotęgowane , tak jak bym budował kolejne poziomy (dzieje się to tylko przy dodaniu wyburzania do kolejki)wygląda to tak : dla przykładu mamy budynek którego kolejne poziomy kosztują10lvl -> 10011lvl -> 20012lvl -> 40013lvl -> 80014lvl ->160015lvl ->320016lvl ->7400mamy wybudowany na poziomie 13 i chcemy zniszczyc do 10 ( wtedy zamiast zaplacic za 13 , 12 i 11 (1400j) przy kolejce wyburzania musimy zaplacic za 13 14 i 15 ( 5600j ) Mam nadzieję że da się coś z tym błędem zrobić zaznaczę jeszcze że przy wyburzaniu po jednym poziomie problem nie występuje wyburza normalnie Edytowane 10 Grudnia 2013 przez pydys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 11 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 Błąd zostanie zweryfikowany i naprawiony w dniu dzisiejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 błąd dalej występuje przynajmniej na uni 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 16 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 4 godziny nad tą błahostką spędziłem <_>Robię jeszcze ostatnie testy i dzisiaj błąd powinien zostać załatany. Przy okazji nie będziemy płacić za wyburzanie dwukrotność ceny budynku, a połowę ceny (i z każdym następnym elementem o połowę mniej, nie więcej). Pojawi się małe ograniczenie, jeżeli w kolejce budowania będziemy mieli wyburzanie (w obojętnie którym miejscu), to anulować kolejkę będzie można po kolei tylko od ostatniego elementu. edit: błąd załatany, proszę o wiadomość, czy wszystko działa jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 ok nie ma już potęgowania ceny , ale dalej wyburzenie kosztuje tyle co budowa następnego poziomu (u7) ( przy magazynach dwukrotność wybudowania poziomu który chcemy wyburzyć poziomu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 16 Grudnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Faktycznie, jutro to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 spoko fajnie że już nie potęguje , nikt przynajmniej surowcó nie straci , a ja się cieszę że z lenistwa wstrzymałem się z wyburzaniem ( nie chcialo mi się po jednym poziomie klikać i wyburzać ) teraz trochę się zaoszczędzi deusx dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pydys Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 odświeżę może bo trochę czasu minęło , będzie zmniejszony koszt wyburzania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi