Jump to content

Recommended Posts

Posted

moja propozycja polega na tym aby gracze z (i) mieli automatycznie opór prądu, i kopalnie szły na cały gwizdek a nawet jak by można to x2, zwiększą się zyski z farmienia 

Posted

Jeśli przed "wejściem" na (i) energia była na full to pozostaje na full również produkcja, nawet po zniszczeniu satelit słonecznych.

Posted

sens choćby taki ze miał byś więcej surowca..... wiec czemu sobie strzelasz w kolano krytykując pomysł ?

 

a co do przejścia w stan (i) to raczej mało kto sie doczeka aby nie stracic satelit

Posted (edited)

sens choćby taki ze miał byś więcej surowca..... wiec czemu sobie strzelasz w kolano krytykując pomysł ?

 

dokładnie o to mi chodzi, że duża część graczy chce wprowadzania ułatwień dających im bezpośrednio więcej surowca bez żadnego wysiłku - odnosi się do również do zwiększenia zysków z ekspedycji, na zasadzie bo "15 bln wody to za mało jak na cały dzień latania na ekspy". Dlatego też wskazuje na tą analogię, bo nie wszystko powinno przychodzić za łatwo :P

 

dla mnie osobiście jest dobrze jak jest, w zależności od uni ale średnio z jednej gali jest 100bln deuteru do wyciągnięcia. jedyne udogodnienie o jakim zresztą pisałem ale jak dotychczas bez odzewu to propozycja aby ukryć sloty podczas farmienia, co zwiększy jego szybkość. 

Edited by DarkPassenger
Posted

zazwyczaj nowi farmią jak wściekli a co za tym idzie szybciej coś postawią, starzy gracze z doświadczenia wiem ze raczej juz im sie nie chce farmic jak nowemu, po prostu sie zapał wypala. Wiec raczej starzy gracze skorzystają bo szybciej jaką trafią flotke

 

Mnie tylko chodzi o pełne wykorzystanie potencjału graczy z (i) a nie ułatwienie 

 

A co do ekspedycji to zanim ją osiągnę to pewnie odechce mi sie grać

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.