Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
Uszanowanko, jestem nowy na forum, lubię wykazywać się kreatywnością i wpadł mi pewien pomysł, który mam nadzieje zgrywa się z realiami serwera. Chciałem też stworzyć coś co wypełni lukę między jednostkami ciężkimi i lekkimi. Tak oto wpadł mi pomysł na:

 

Bombowiec okrętowy lub jak wolicie to Asmeloelron

 

Zadanie jednostki:

-Niszczenie dużych okrętów

 

Zalety:

-Możliwość rozgromienia dużych flot

-Dobre wsparcie bunkra przed Aurorami

 

Wady:

-Utrzymanie (Paliwo)

-Łatwość zniszczenia

 

Cena:

Metal: 5k

Kryształ: 15k

Deuter: 6,5k

 

Spalanie: 35 (Małe nawiązanie. OW, wziąłem pkt strukturalne / spalanie, wyszło 550. OW ma niską jakość surki, bo to metal głownie. Tutaj wziąłęm

20000 / 550 i wyszło 36,(36). Zaokrągliłem do 35, co jest adekwatną cena jak na możliwości jednostki + wysoka jakość surowców potrzebna do budowy) (Edit: Miałem otwarte kilka kart, na jedną patrzyłem, z drugiej czytałem i wszystko mi się pomieszało. W obliczeniach uwzględniłem Niszczyciel, przepraszam za błąd, a pojedyncze liczby zawsze można dopracować)

Prędkość 5700 (Jednostka jest w zamyśle pośrednia między krązkiem a CM, ale jest cięzko uzbrojona)

 

Atak: 280

Obrona: 15

Pojemność 120

 

Wymagania:

- Napęd Impulsowy 8 (Okręt średnich wymiarów, średnia prędkość)

- Technologia Bojowa 20 (Koordynacja z tech. komputerową w celu wynajdywania krytycznych punktów budowy okrętów i ich zmasowanego ataku)

- Technologia Komputerowa 18

- Technoolgia Plazmowa 15 (Rodzaj broni)

 

Najważniejsza rzecz czyli SD:

Przeciw:

-Aurora 2

-Niszczyciel 3

-GS 2 (Tak GS, bez wyjątków)

 

Od:

-CM 2

-Krążek 3

-OW 3 

 

Jeżeli pomysł ma jakikolwiek sens, miło by było dopracować ten koncept, jeżeli nie, cóż, próbowałem ;)

Liczę na obiektywne opinie! 

Edited by Avarise
Posted

Hmmm nie wiem Czy to ma sens bo w bunkry mało kto sie bawi bo jest to nie oplacalne zrobisz nie wiem jaki bunkier ktoś cię sieknie rakietami i ani bunkra ani surki z bunkra ( złomu ) a surowiec wydany w błoto.... Jestem neutralny co do pomysłu...

Posted

Black napisał dokładnie to co sam chciałem powiedzieć, cytując słowa piosenki Stuhr'a "Nie ma takiej rury na świecie której by nie można odetkać. A reszta wszystko to betka". A co do pomysłu to niech sobie i będzie nawet 20 nowych statków bojowych i transportowych, nawet będzie ciekawiej.

Posted

wziąłeś pkt. strutkuralne OW / spalanie i wyszło 550?

 

60000 / 88 = 681 więc.. coś nie pykło :P

 

Poza tym pkt. strukturalne do spalania niewiele mają - liczy się rzeczywisty koszt statku.

 

Kolejna sprawa to statystyki - podwojenie takiego ataku ledwo ledwo przekroczy siłę ataku Aurory, a powłoka jest grubo ponad 10x słabsza.. jak więc ten statek ma walczyć z Aurorą? Poniesie porażkę po 2 rundach.

 

 

Sam pomysł może tragiczny nie jest ale o statystykach tego statku już tego nie można powiedzieć.

Posted

to może pomóż Neriel dopracować chłopakowi nowy statek

nowy statek to zawsze coś nowego, a nie stara bieda, a ludzie uciekają

mi się SD podobają

Posted (edited)

Ja wciąż czekam na symulator od deusa, który mi pozwoli dostosowywać statystyki do reszty statków.

Żeby nie robić takich rzeczy na ślepo przydałoby się przesymulować różne sytuacje, bo np. GŚ nie strzela x150 w WR tak jak to ma w opisie.

Edited by Neriel
Posted

Wprowadziłem edycję na tą gafę którą popełniłem w spalaniu. Jako że nie ma sensu na randomowe strzelanie liczbami, jakiś generator rzeczywiście byłby pomocny.  

Posted

1. Bunkrów prawie nikt nie robi

2. Bunkry są tak mocne, że nie potrzebują pomocy.

3. Aurorami mało kto lata, a są jeszcze bombowce :)

4. GSy sa tak słabe że nie ma sensu robić na nie SD.

 

Co się odwlecze to nie uciecze, każda flota z czasem spadnie, każdy bunkier może zostać rozbity. Jak nie samemu to w ACS idzie to dokonać.

 

Do niszczenia niszczarek wystarczą OW, które obecnie mają największą moc ataku.

Na OW mamy pancki, a na pancki niszczyciele. Oprócz tego można dobudować LM jako mięso...

 

Dodatkowy okręt niewiele by zmienił, może jedynie byłoby to małe urozmaicenie...

Posted

MIG jeśli chodzi o urozmaicenie to choćby dlatego jest dobry

Neriel ty to pewnie będziesz tak czekał na symulator jak ja na zarządzanie sojuszem, po wsze wieki

 

mi to by pasował taki statek:

- 60% pojemności UT

- połowę sprawności bojowej (ochronnej, pancerza itp) co aurora

- i ok 80% szybkości co UT

statek w sam raz dla farmera, nie będę tu nic przeliczał, bo to sensu nie ma,

 

jakbym naprawdę był imperatorem swoich 21 planet to swoim inżynierom właśnie taki statek kazał stworzyć

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.