Avarise Napisano 4 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2013 (edytowane) Uszanowanko, jestem nowy na forum, lubię wykazywać się kreatywnością i wpadł mi pewien pomysł, który mam nadzieje zgrywa się z realiami serwera. Chciałem też stworzyć coś co wypełni lukę między jednostkami ciężkimi i lekkimi. Tak oto wpadł mi pomysł na: Bombowiec okrętowy lub jak wolicie to Asmeloelron Zadanie jednostki:-Niszczenie dużych okrętów Zalety:-Możliwość rozgromienia dużych flot-Dobre wsparcie bunkra przed Aurorami Wady:-Utrzymanie (Paliwo)-Łatwość zniszczenia Cena:Metal: 5kKryształ: 15kDeuter: 6,5k Spalanie: 35 (Małe nawiązanie. OW, wziąłem pkt strukturalne / spalanie, wyszło 550. OW ma niską jakość surki, bo to metal głownie. Tutaj wziąłęm20000 / 550 i wyszło 36,(36). Zaokrągliłem do 35, co jest adekwatną cena jak na możliwości jednostki + wysoka jakość surowców potrzebna do budowy) (Edit: Miałem otwarte kilka kart, na jedną patrzyłem, z drugiej czytałem i wszystko mi się pomieszało. W obliczeniach uwzględniłem Niszczyciel, przepraszam za błąd, a pojedyncze liczby zawsze można dopracować)Prędkość 5700 (Jednostka jest w zamyśle pośrednia między krązkiem a CM, ale jest cięzko uzbrojona) Atak: 280Obrona: 15Pojemność 120 Wymagania:- Napęd Impulsowy 8 (Okręt średnich wymiarów, średnia prędkość)- Technologia Bojowa 20 (Koordynacja z tech. komputerową w celu wynajdywania krytycznych punktów budowy okrętów i ich zmasowanego ataku)- Technologia Komputerowa 18- Technoolgia Plazmowa 15 (Rodzaj broni) Najważniejsza rzecz czyli SD:Przeciw:-Aurora 2-Niszczyciel 3-GS 2 (Tak GS, bez wyjątków) Od:-CM 2-Krążek 3-OW 3 Jeżeli pomysł ma jakikolwiek sens, miło by było dopracować ten koncept, jeżeli nie, cóż, próbowałem Liczę na obiektywne opinie! Edytowane 5 Października 2013 przez Avarise Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che_ster Napisano 4 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Hmmm nie wiem Czy to ma sens bo w bunkry mało kto sie bawi bo jest to nie oplacalne zrobisz nie wiem jaki bunkier ktoś cię sieknie rakietami i ani bunkra ani surki z bunkra ( złomu ) a surowiec wydany w błoto.... Jestem neutralny co do pomysłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 4 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Black napisał dokładnie to co sam chciałem powiedzieć, cytując słowa piosenki Stuhr'a "Nie ma takiej rury na świecie której by nie można odetkać. A reszta wszystko to betka". A co do pomysłu to niech sobie i będzie nawet 20 nowych statków bojowych i transportowych, nawet będzie ciekawiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 4 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2013 wziąłeś pkt. strutkuralne OW / spalanie i wyszło 550? 60000 / 88 = 681 więc.. coś nie pykło Poza tym pkt. strukturalne do spalania niewiele mają - liczy się rzeczywisty koszt statku. Kolejna sprawa to statystyki - podwojenie takiego ataku ledwo ledwo przekroczy siłę ataku Aurory, a powłoka jest grubo ponad 10x słabsza.. jak więc ten statek ma walczyć z Aurorą? Poniesie porażkę po 2 rundach. Sam pomysł może tragiczny nie jest ale o statystykach tego statku już tego nie można powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 5 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 to może pomóż Neriel dopracować chłopakowi nowy stateknowy statek to zawsze coś nowego, a nie stara bieda, a ludzie uciekająmi się SD podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 5 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 (edytowane) Ja wciąż czekam na symulator od deusa, który mi pozwoli dostosowywać statystyki do reszty statków.Żeby nie robić takich rzeczy na ślepo przydałoby się przesymulować różne sytuacje, bo np. GŚ nie strzela x150 w WR tak jak to ma w opisie. Edytowane 5 Października 2013 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avarise Napisano 5 Października 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Wprowadziłem edycję na tą gafę którą popełniłem w spalaniu. Jako że nie ma sensu na randomowe strzelanie liczbami, jakiś generator rzeczywiście byłby pomocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 5 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 1. Bunkrów prawie nikt nie robi2. Bunkry są tak mocne, że nie potrzebują pomocy.3. Aurorami mało kto lata, a są jeszcze bombowce 4. GSy sa tak słabe że nie ma sensu robić na nie SD. Co się odwlecze to nie uciecze, każda flota z czasem spadnie, każdy bunkier może zostać rozbity. Jak nie samemu to w ACS idzie to dokonać. Do niszczenia niszczarek wystarczą OW, które obecnie mają największą moc ataku.Na OW mamy pancki, a na pancki niszczyciele. Oprócz tego można dobudować LM jako mięso... Dodatkowy okręt niewiele by zmienił, może jedynie byłoby to małe urozmaicenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 5 Października 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 MIG jeśli chodzi o urozmaicenie to choćby dlatego jest dobryNeriel ty to pewnie będziesz tak czekał na symulator jak ja na zarządzanie sojuszem, po wsze wieki mi to by pasował taki statek:- 60% pojemności UT- połowę sprawności bojowej (ochronnej, pancerza itp) co aurora- i ok 80% szybkości co UTstatek w sam raz dla farmera, nie będę tu nic przeliczał, bo to sensu nie ma, jakbym naprawdę był imperatorem swoich 21 planet to swoim inżynierom właśnie taki statek kazał stworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi