Che_ster Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 witam padlem na pomysl apropo rozbudowy budynków i urlopow... Chodzi o to ze np ktoś rozbudowuje jakis budynek dajmy na to na moonie budowa trwa przykladowo 50dni po 48 dniach budowy takiemu graczowi wypadnie coś waznego ze musi wlaczyc urlop po zejsciu z urlopu 48 dni budowy idzie w piach i trzeba zaczynac od nowa... Jaki w tym sens? Taka troche syzyfowa praca... Dlatego nie lepiej zrobic tak ze w momencie wlaczenia urlopu budowle wstrzymują czas budowania sie a nie anuluja a po zejsciu z urlopu czas sie aktywuhe i budowla zaczyna tworzyc sie dalej a nie od nowa.....?
Neriel Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 (edytowane) Z badaniami chyba też tak jest. Odpalasz PTE na 6 miesięcy i ? Zdecydowanie popieram pomysł zatrzymania licznika zamiast anulowania go. Edytowane 23 Września 2013 przez Neriel
kOtello Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Neriel, wielokroć mamy podobne pomysły ale tym razem jest to zdecydowanie zła koncepcja. Takie rozwiązanie już całkowicie rozpręży grę i każdy leniuch będzie sobie włączał urlop nie zważając na budowę czy badania. Sorry tego pomysłu nie poprę.
Neriel Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 A nie uważasz, że jak ktoś chce iść na urlop to i tak pójdzie?Wątpię by ktoś poświęcił flotę dla jakiegoś budynku / badania.
Che_ster Napisano 23 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Nerka dobrze gada... W takim razie wlacz na 6 miechow PTE i za 5 tyg przyjdzie ci pismo ze ci neta wyłączają z powodow technicznych i nie idź na urlop żeby sie badanie nie znulowalo tylko zrobiło do końca a swoje aureore zostaw mi ja sie nimi zaopiekuje albo zdemontuj sie Za 50% tobie to sie to oplaca ale komuś takiemu Jak ja Revenge MiG Czy wielu wielu innych demontaż sie nie oplaca.... Nikt tu nie mówi o tym żeby podczas urlopu budynek nadal sie budował... Bo wtedy owszem bylo by to lenistwo ale o stopowaniu czasu a nie anulowaniu i jeszcze nie zwroceniu surowca!!!
kOtello Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Pierniczysz 3 po 3, jakoś do tej pory wszyscy dawali sobie radę a ty eskalujesz jakieś wyimaginowane teorie. Zejdź na ziemię.
Che_ster Napisano 23 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Moze tobie odpowiada tak Jak jest ale mi nie bardzo... A ten dział jest od pomyslow i ja taki dałem wolność słowa jednym sie podoba drugim nie... Ale fakt jest taki ze anulujac czas nigdy nie wybudujesz nic konkretnego
MiG Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Tak to co chwile każdy by włączał sobie urlop bez żadnych konsekwencji.Sorka ale trzeba mieć jakąś alternatywę co zrobić. Np. straciłem wszystkie moony, mają mnie na fali. Wyliczyli, zawracam. Spóźnili się o 20s ale co zrobić, jak nie mam moonów, odbuduje je to i tak beda wiedzieć skąd lece, albo bez problemuu zdejmą kolejne. Co robię ? Włączam urlop bez żadnych konsekwencji bo wiem że budynki i badania zostały tylko wstrzymane i zejdę kiedy sobie będą spać i sobie ucieknę. Dzięki temu dostaje ok 30min nim ktoś się zorientuje że wyłączyłem urlop. W ten czas zmieniłem całkowicie lokalizację floty, więc trochę więcej się narobią niż przed urlopem. Jakieś konsekwencje własnych czynów muszą być. Trzeba wybrać jakieś "mniejsze zło". Albo anulowanie budów albo , albo , albo...
deusx Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Pomysł jest dobry, jednak dałby on niestety zbyt duże pole manewru. Możemy wysyłać stosunkowo długie fs'y, dlatego na kilka dni mamy spokój, a że surowce ktoś na rabuje to już nie jest problem (gorzej, jak obronę niszczy ). Ciekawym pomysłem byłoby dodanie do czasu budowy czy badania czas siedzenia na urlopie, tj. 10 dni badamy technologię, w piątym dniu załączamy urlop na 24 godziny. Po zejściu z urlopu badanie będzie się robić 6 dni a nie pięć, jako kara za urlop. Jednak tutaj też są minusy.
Zareczony Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Ja jestem za zatrzymywaniem czasu po pierwsze trochę będzie łatwiej ale z drugiej strony będzie się lepiej grało.Chyba że jest jeszcze taka możliwość aby na przykład skrócić trochę czas budowy albo dodać jakiś plugin który pomoże nam w szybszej rozbudowie. Chodz wolał bym stanąć po stronie zatrzymywania czasu budowy.
MiG Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Bardziej odpowiednim sposobem byłby jakiś wzór który byłby proporcjonalny do czasu badania/budowy Czyli np o x% dziennie zwiększa się czas badania.a) Badanie trwa 10 dni, włączam urlop i leci jeden , drugi , dziesiąty dzień. Po wyłączeniu mam 20dni.b) Badanie trwa 100 dni, włączam urlop i leci jeden, drugi , dziesiąty dzień. Po wyłączeniu mam 200 dni. Coś takiego Oczywiście żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony zrobić takie dwie opcje: załącz urlop, anulując wszystkie budowy i badaniazałącz urlop stosując system karny (nazwa przykładowa) To byłoby w miare fair wg mnie.
deusx Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 System karny byłby zbędny, jeżeli komuś nie pasuje osiągnięty po urlopie czas po prostu sobie anuluje dany budynek czy technologię.
Neriel Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 (edytowane) Wymyślanie jak takiemu uciekinierowi zaszkodzić za to że uciekł na urlop jest nieco... śmieszne...Nie ważne co wymyślicie urlop i tak zostanie załączony jeśli będzie to konieczne, a potencjalni agresorzy tego dłuższego czasu badania u przeciwnika nawet nie zaobserwują. Edytowane 23 Września 2013 przez Neriel
Che_ster Napisano 23 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Podoba mi sie pomysl Deusa w zależności kto ile by siedział ns urlopie tyle mu doliczy do czasu budowy... To lepsze niż zaczecie budowy która trwa 60dni od nowa bo przy 90% budowy wlaczylem urlop i pooooooszlooo wszystko na szczaw... A tak nawet niech doda te 10dni to lepsze niż kolejne 60dni od nowa...
MrWhite Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 jestem za mozliwoscią załączenia urlopu z zatrzymaniem czau budowy/badań na max dwa tygodnie tyle że fajnie by było gdyby urlop został aktywowany ze zwłoką czyli np. 6h po kliknieciu (aktywacji urlopu) przy czym załączenie urlopu było by niemozliwe jeśli będzie ruch flot.
Che_ster Napisano 23 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Deusx proponuje zrobić głosowanie w temacie kto jest za a kto przeciw ewentualnie kto jest obojętny....
deusx Napisano 23 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Pomysł zwłoki z urlopem też jest OK, ponieważ podczas potencjalnych ataków gracz będzie ograniczony jeszcze czasowo i będzie musiał pilnować np. godzinę czy dwie. Może obie te opcję zawrzeć?
Che_ster Napisano 23 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Września 2013 Można myślę ze będzie to ciekawe
Che_ster Napisano 26 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 26 Września 2013 Apropo tego co deusx wymyślił mianowicie czasu dodawanego do budowli w zależności od długości urlopu.. myślę ze do tego powinno byc zastosowane ograniczenie w sensie żeby czas dodawany w czasie trwania urlopu nie przekroczył czasu budowy danego budynku Badz badania danego badania czyli np robimy budynek który buduje sie 20dni po 10dniach bierzemy urlop i czas dodawany nalicza sie do momentu osiągnięcia 20dni i nie przekracza dalej tego...
nihillant Napisano 26 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 26 Września 2013 (edytowane) Ehh a myślałem że temat dotyczy braku zwrotu surowców gdy wchodzimy na urlop a coś, gdzieś się buduje - no nic ale tu nie o tym, więc: - moim zdaniem każde udogodnienie / urozmaicenie urlopu to zły pomysł... Włączenie urlopu powinno być traktowane jako ostateczność (w sytuacjach skrajnych) - poprzedzone silną potrzebą - zweryfikowane gruntownym przemyśleniem - i aktywowane z pełnymi konsekwencjami, czyli godząc się z anulowaniem budowy / badań / czy lotów... Jeśli jednak zdecydujecie aby "urozmaicać" tą ostateczną opcję - to byłbym zwolennikiem możliwości ograniczenia wstrzymania wszystkich akcji na stosunkowo mały czas - max 5 dni. Jeśli po tym czasie gracz zmuszony do pójścia na urlop nie zejdzie z niego - to sorry Vinetu ale powinien utracić postęp wszystkich wstrzymanych akcji. Ponadto możliwość skorzystania z czasowej opcji urlopu z "wstrzymaniem akcji" też mogłaby być ograniczona do jednego, góra dwóch razy w miesiącu. A wszystko w myśl zasady - Urlop jest opcją po którą gracze mogą sięgnąć w ostateczności. Ot moje 2 grosze. Edytowane 26 Września 2013 przez nihillant Skuzi dodał reakcję 1
Che_ster Napisano 26 Września 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 26 Września 2013 Pomylily ci sie chyba pojęcia... Urlop nie jest żadna ostatecznoscia bo na 3-4 dni to ja sobie mogę walnac fsa z 1 do 11 gali na prędkości 10% i nie musze brac urlopu...
nihillant Napisano 27 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 27 Września 2013 (edytowane) No więc po kolei, bo na skróty chyba się nie niezrozumiemy... Biorąc też pod uwagę co napisali inni do tej pory - mam wrażenie że przyjmujemy/przypisujemy różne znaczenie opcji urlopu. Moim zdaniem twój pomysł można rozpatrywać z różnych perspektyw, mianowicie: Perspektywa wąska (sam gracz / jedno uni):Sam wziąłem ostatnio urlop na u4 (z uwagi na urlop w realu), w konsekwencji przyjmując na klatę anulowanie wszystkich akcji. "Egoistycznie" (nie uważam tego terminu za negatywną cechę) marzyłbym o wprowadzeniu Twojego pomysłu i poparłbym każde głosowanie w tym celu - a z urlopu wtedy wracam kiedy chce, a co mi tam przecież nic nie ryzykuje/tracę. Perspektywa szersza (całą wspólnota graczy):Bez zbędnych frazesów - każdy stały / aktywny gracz powinien być zainteresowany w rozwoju ogam.online - a pamietając niejedną dyskusję na temat ograniczenia urlopów (choćby - http://forum.ogam.online/topic/14460-ograniczenie-urlopu/ ) - co za tym idzie każde działanie które nie dąży w kierunku rozszerzania ilości aktywnych graczy należałoby traktować jako wadliwe (dosadniej niepożądane). Niestety pomysł zaproponowany przez Ciebie obawiam się że wpisuję się właśnie w tę kategorię - możemy potracić obecnie aktywnych graczy, nie zyskując nowych... Dlatego uważam że "urlop" jest konieczną opcją, ale jej obecne obwarowania powinny zostać w obenym kształcie. Skromnie... mam propozycję jeszcze innej pespektywy:a gdyby tak spróbować upiec "wszystkie pieczenie" i wykorzystać Twój pomysł (pisałem o tym w poprzednim poście - widać zbyt skrótowo) w inny sposób.Mianowicie, genialnym posunięciem w swoim czasie było wprowadzenie misji "ekspedycji" i możliwości uzyskania trytu. Jak wiadomo, trytu nie można kupić za astaty (przynajmniej bezpośrednio) i przede wszystkim dysponują nim (zdobywają go) właśnie gracze aktywni.Dlaczego twojego pomysłu nie wprowadzić jako kolejnego pakietu za odpowiednią (imo dużą) ilość trytu - ku radości "aktywnych graczy"?Pakiet mógłby być do nabycia/wykorzystania jeden raz na np. 3-4 miesiące - i proponowałby wstrzymanie badań/budowy/innych akcji wraz z urlopem, koniecznie na czas określony (i raczej krótki - powiedzmy 10 dni) - w myśl zasady "urlop jest niepożądaną opcją".Nie czepiajcie się proponowanych "teminów" - bo te wielkości akurat powinny być przedmiotem wspólnej dyskusji lub głosowania.Twój pierwotny pomysł i tak dotyczyłby graczy z topu, gdyż oni najwięcej tracą przechodząc na urlop - zwłaszcza ten "nieplanowany". Ciekawe wariacje powyższego:A gdyby tak uzależnić uzyskanie takiego pakietu za polecania/pozyskiwanie/popularyzowanie naszej wersji gry nowym graczom? Albo stosować jako nagrodę w organizowanych co jakiś czas konkursach? - niebyło by w ten sposób korzystniej ? "Ulepszanie urlopu" za free, na nieograniczony czas i dostępne dla każdego to moim zdaniem równia pochyła. Edytowane 27 Września 2013 przez nihillant
oremi Napisano 28 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 28 Września 2013 to naprawdę Polska, każdy jak w sejmie kombinuje jak drugiemu życie "ułatwić"(utrudnić)spojrzę na tę batalię urlopu przez mój pryzmat(bo jest mi najbliższy)urlop mam powyłączany i wszędzie na 3 uniach gram, a gram bo badania mi się robią - tylko gra chyba nie na tym polega aby siedzieć i klikać badania raz na tydzień i codziennie wpłacać surkę ?czy nie lepiej by było aby aby każdy mógł sobie wziąć urlop kiedy chce i wrócić jak przyjdzie mu ochota na grę, po co zaraz tworzyć kary za załączanie urlopu? po co zaraz utrudniać przejście innych graczom (90%) na urlop tylko dlatego że nieliczni (10%) mogą przy tej okazji kombinować? czy nie od karania 10% są SGO?czy te 90% musi być karane za 10%? tak jest w polskiej biurokracji, jakbyście dali radę wy myśleć i dało się zrobić to jeszcze byście kazali donieść zaświadczenie od mamy i taty że może wziąć, albo od SGO że ma dobrą opinię, albo z Sądu o niekaralności....nie lepiej zastosować proste i jasne reguły dla wszystkich?ja chodzę na urlop na święta(jak połowa ludzi których znam) i co mają planować urlop z wyprzedzeniem?pomysł mam taki: jak gra min 2 miesiące bez urlopu może wziąć urlop na zatrzymaj badań i budów bez strat czasowycha tych co będą uciekać przed flotą czyjąś zawsze można ukarać bo przecież Atakujący są zawsze w tej kwestii nie zastąpieni i zgłoszą SGOa wszystkich innych nie powinno obchodzić co kto robi w czasie wolnym i czy jest mu potrzebny urlop czy nie, ta gra nie powinna regulować życia i trzeba się starać aby to grę dostosowywać do życia a nie na odwrótpozdrawiam oremi Neriel dodał reakcję 1
MrWhite Napisano 29 Września 2013 Zgłoszenie Napisano 29 Września 2013 pomysł mam taki: jak gra min 2 miesiące bez urlopu może wziąć urlop na zatrzymaj badań i budów bez strat czasowycha tych co będą uciekać przed flotą czyjąś zawsze można ukarać bo przecież Atakujący są zawsze w tej kwestii nie zastąpieni i zgłoszą SGO oremi i co mu sgo zrobi ? Da bana na 4 dni ? Graja tutaj osoby które klikają po 12h a później czekają na delikwenta.Dla tego pojawił się pomysł z opóźnionym urlopem (urlop zostanie załączony np. 3h po kliknięciu) - zero kombinowania z urlopem w chwili dolotu flot + brak możliwości załączenia urlopu jak jest ruch flot da nam zabezpieczenie przed sytuacją najbardziej denerwująca czyli załączenie "u" tuż przed atakiem Co do kar za urlop to faktycznie są one zbędne - brak wydobycia/farmienia/latania na expy = strata w pkt.Pozwólmy na zatrzymanie badan/budowy i załączenie urlopu, są różne sytuacje - tak jak piszesz święta wyjazdy itd. a tutaj nie można uwolnić się od gry bo badania się robią. To co mam się zdemontować ? Fs zrobić ? no właśnie aby uniknąć sytuacji z osobami którym Fs nie chce się robić to niech ten urlop ma może jeszcze organicznie czasowe = długości lotu z 1 do 11 gali (czyli minimalny czas urlopu to 5 dni)
deusx Napisano 5 Października 2013 Zgłoszenie Napisano 5 Października 2013 Temat oczyszczony, bo odbiegał zupełnie od sedna obecnego. Na razie widać tyle samo plusów, co minusów, z tym, że minusy mogą być mało odwracalne. Czekam na więcej opinii, dotyczącej w 100% wątku urlopu !
Rekomendowane odpowiedzi