Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym graczem i niezbyt znam się na tej grze, więc proszę o podpowiedź w kwestii obrony planety.

Przeanalizowałem stosunek ceny, do oferowanych statystyk i otrzymałem takie coś:

obrona.JPG

 

Z tych tabelek jednoznacznie wynika, że największym atakiem dysponuje na równi: Wyrzutnia Rakiet i Lekkie Działo Laserowe, a największą obroną: Działo Jonowe.
Stosunek Ataku do Obrony w WR i LDL wynosi:
4:1
Stosunek Ataku do Obrony w DJ wynosi:
1:3,(3)

Tak więc moje pytania brzmią:

Bardziej opłaca się budować Wyrzutnię Rakiet, czy Działo Jonowe?
Bardziej w "bunkrze" potrzebna jest obrona, czy atak?
Opłaca się w ogóle inwestować w obronę?

*Jeśli popełniłem jakiś błąd proszę o poinformowanie mnie o tym. W drugiej tabelce ilość Dział Gaussa i Wyrzutni Plazmy została umyślnie "zaokrąglona w dół".

pozdrawiam

djradki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popełniłeś błąd w obliczeniu ataku dział gaussa powinno być: 82758620. Generalnie najlepiej mieszać obronę WR + LL + np trochę dział gaussa/wyrzutni plazmy. I tak w bunkrze aby był jak najbardziej skuteczny liczy się atak. A co do tego czy opłaca się inwestować to zależy od tego w jaki sposób rozwijasz konto - na pewno opłaca się zbudować trochę obrony aby nie być farmionym przynajmniej tyle na każdej planecie aby nie opłacał się atak na Ciebie. Odnośnie stawiania bunkra to prawdą jest, że jeśli ktoś chce Cię zjechać to i tak bunkier przejedzie np za pomocą ACS z kilkoma graczami. Jeśli chcesz chronić np tylko szperacze to może się opłacić zbudować duży bunkier, bo nikomu nie będzie się wtedy chciało lecieć ze względu na przelicznik strata/zysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś chce Cię zjechać to i tak bunkier przejedzie np za pomocą ACS z kilkoma graczami

 

 

Spróbuję tę teorię obalić :D Jak się nie uda to też dobrze, będzie mega ST ^^