Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym graczem i niezbyt znam się na tej grze, więc proszę o podpowiedź w kwestii obrony planety.

Przeanalizowałem stosunek ceny, do oferowanych statystyk i otrzymałem takie coś:

obrona.JPG

 

Z tych tabelek jednoznacznie wynika, że największym atakiem dysponuje na równi: Wyrzutnia Rakiet i Lekkie Działo Laserowe, a największą obroną: Działo Jonowe.
Stosunek Ataku do Obrony w WR i LDL wynosi:
4:1
Stosunek Ataku do Obrony w DJ wynosi:
1:3,(3)

Tak więc moje pytania brzmią:

Bardziej opłaca się budować Wyrzutnię Rakiet, czy Działo Jonowe?
Bardziej w "bunkrze" potrzebna jest obrona, czy atak?
Opłaca się w ogóle inwestować w obronę?

*Jeśli popełniłem jakiś błąd proszę o poinformowanie mnie o tym. W drugiej tabelce ilość Dział Gaussa i Wyrzutni Plazmy została umyślnie "zaokrąglona w dół".

pozdrawiam

djradki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popełniłeś błąd w obliczeniu ataku dział gaussa powinno być: 82758620. Generalnie najlepiej mieszać obronę WR + LL + np trochę dział gaussa/wyrzutni plazmy. I tak w bunkrze aby był jak najbardziej skuteczny liczy się atak. A co do tego czy opłaca się inwestować to zależy od tego w jaki sposób rozwijasz konto - na pewno opłaca się zbudować trochę obrony aby nie być farmionym przynajmniej tyle na każdej planecie aby nie opłacał się atak na Ciebie. Odnośnie stawiania bunkra to prawdą jest, że jeśli ktoś chce Cię zjechać to i tak bunkier przejedzie np za pomocą ACS z kilkoma graczami. Jeśli chcesz chronić np tylko szperacze to może się opłacić zbudować duży bunkier, bo nikomu nie będzie się wtedy chciało lecieć ze względu na przelicznik strata/zysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś chce Cię zjechać to i tak bunkier przejedzie np za pomocą ACS z kilkoma graczami

 

 

Spróbuję tę teorię obalić :D Jak się nie uda to też dobrze, będzie mega ST ^^

 

 

Co do obrony popełniłeś bardzo poważny błąd - nie wziąłeś pod uwagę struktury. Ochrona wchłania zwykle jakiś tam niewielki % ataku i guzik daje, natomiast struktura to ilość obrażeń jakie musi przyjąć statek / obronna aby go zniszczyć. WR ma 20 powłoki, a struktury 200, więc... 10x większe znaczenie ma technologia opancerzenia niż ochrony :]

 

WR kosztują 2k metalu i dają 200 sroktury, a LDL kosztują 2500 licząc na metal, więc 25% więcej i mają tyle samo struktury. Z tym, że na każdy sys. obronny jest SD (a jak nie ma to jest on tak słaby, że nie były potrzebne :D) i tu się pojawia problem dla Jonów. Może i sporo wchłoną ale bombki je zmiażdżą.

 

Tak więc prosty wybór - albo liczysz, że przeciwnik nie będzie miał bombek, albo robisz WR i LDL i odstraszasz wszystkich siłą ofensywną (bo policz sobie jak w tej twojej tabelce zaprezentują się statki - będą wielokrotnie słabsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc prosty wybór - albo liczysz, że przeciwnik nie będzie miał bombek, albo robisz WR i LDL i odstraszasz wszystkich siłą ofensywną (bo policz sobie jak w tej twojej tabelce zaprezentują się statki - będą wielokrotnie słabsze)

 

Rozumiem...

A można budować tylko WR, czy kombinacja WR z LDL jest lepsza?

Jeśli kombinacja jest lepsza, to dlaczego? Ma to jakiś związek z Szybkimi Działami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, im mniej masz czegoś tym mniejsza szansa, że użyte zostaną przeciwko temu SD.

Zobacz sobie pancki vs OW, potem daj 50 / 50 OW + LM i stopniowo co 5-10% sobie przenoś OW na LM w pewnym momencie SD pancków na początku przestaną działać, aż przy odpowiedniej proporcji nawet w 6 rundzie już nie odpalą.

 

Oczywiście możesz sobie zrobić same WR, albo same LDL wszystko zależy jaka będzie flota agresora. Na pewno jednak nie polecam samych WR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WR + LDL w proporcjach 1:1 ilościowo.

 

Bardziej potrzebna jest obrona czy atak?

Punkty obrony (powłoki) odpowiadają za to, że mniej Twoich jednostek zostanie zniszczonych w walce, a jeśli masz ich bardzo dużo, to nie będziesz miał żadnych strat. Ale punkty te nie pozwolą Ci wygrać bitwy, bo odpowiadają jedynie za osłonę, są bierne w walce.

Punkty ataku odpowiadają za zadawanie obrażeń przeciwnikowi w walce. Im więcej masz punktów ataku, tym szybciej go zniszczysz. Ale będziesz miał również starty w swoich jednostkach. Ale polecam inwestować wszystko w jak największą siłe ataku, bo im szybciej zniszczysz przeciwnika, tym mniej on zniszczy Tobie :)

 

Tak więc polecam WR i LDL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.