Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

 


Deusx chodzi o to żeby było warto inwestować w resorty. One muszą być drogie i czasochłonne. Proponuję aby jeśli wprowadzić ograniczenia to do co namniej 20 lvl. 20*1% I tak zanim dojdziemy do 20 sporo czasu minie.

 

Podzielam zdanie, jednak podane przez Ciebie propozycje są tanie i dość szybkie do zrealizowania (w zaledwie parę dni mamy już kilka procent).

Napisano

Czasy i koszty były przykładowe. Jakie wielkości by Cię satysfakcjonowały? Zaproponowany przeze mnie czas 5 lvl na resort metalu to w 15 dni zrobisz a 6 lvl w 31 dni 7 lvl 63 dni 8 lvl 127 dni. Czas z sumowany od 1 lvl. Jak widac po 3 miesiacach badan zyskam 8% do wydobycia metalu. A jest jeszcze kryształ i deuter do zbadania. No i inne resorty. więc dojscie do 10 lvl w poszczególnych resortach to 501 dni/resort kupa czasu. Chyba dobrze policzyłem. Koszty też nie małe przy 6 lvl.jest juz 64 bln metalu. Nawet chyba za drogo wychodzi

Napisano

Jest też pole do stworzenia dodatkowego oficera za astaty. Oficer resortu. Zmniejsza czas odkrywania kolejnych poziomów resortowych o 20%. :)

Napisano

Skoro resort to również trzeba podnieść limity na zadania eko bo łatwiej będzie osiągnąć pewne wydobycie.

Oraz skoro większe wydobycie to również zadanko typu osiągnij wydobycie z wszystkich planet  20.000.000.000.000 w przeliczeniu na metal. Bo tych zadań jest mało a każdy jak ma jakiś cel to dąży do niego i takie zadanka są mobilizujące do gry.

 

Lecz jeśli w grze będzie za dużo opcji rozwoju to tez gra może na tym stracić wiec wszystko musi być db przemyślane.

 

Propozycja z mojej strony nie dawno pojawiła się opcja z trytem  (chodzi o handel) wiec do budowy resortów oprócz surowców dajmy również tryt.

Handel wzrośnie gracze zaczną więcej latać na ekspy.  Co wy na to??

Napisano

Budynek resortu się nie sprawdzi w takim przypadku (nie to abym był przeciwny podniesieniu sobie wydobycia, ale ta forma nie przemawia do mnie).

 

Czas budowy budynku = surowce

Budynki kosztujące tyle ile piszesz można postawić na 10 lvl w przeciągu kilku minut. Dlatego uważam, że badania są lepsze - robią się dłużej, a cenę można manipulować za pomocą deuteru który nie wpływa na czas badania.

 

Kiepskim rozwiązaniem moim zdaniem jest mnożnik ceny *2  przy wzroście wydobycia tylko o 1%. Ja wiem, że mi kopalnie się będą po 4 lata zwracać, ale w przypadku resortów wygląda to znacznie gorzej.

Napisano

na uni 7 do testów:) Każda podpowiedz z waszej strony pomoże wybrać najlepsze rozwiązanie. Gra na pewno wymaga odświeżenia. 

Napisano

Można stworzyć budynek resortu, który będzie tak jak zakładka badania, w osobnej zakładce będą resorty surowców i ew. floty (bojowa, ochrona i opancerzenie). W sumie da nam to na razie 6 resortów. Proponuję od razu, że opcja ta będzie symboliczna, tj. jakieś tam efekty na długi okres czasu, które nieznacznie wpływają na rozgrywkę, chyba, że mamy naprawdę dużą flotę lub duże eko.

 

Czyli np. 7 dni za 1 lvl (każdy następny + 7 dni, czyli 14 dni poziom 2, 21 poziom 3, 28 poziom 4 i 35 dni na poziom 5). Wybadanie wszystkiego na max zajmie nam 210 dni, ale już po miesiącu możemy mieć wszystko o 1% lepsze :) Oficer resortu zmniejszył by. ew ten czas o 30%, czyli do 147 dni, około 4 miesiące.

W przyszłości ew. będzie można dopracować lub rozszerzyć ten projekt.

Napisano (edytowane)

A koszta? Bo 10 lvl by kosztowal 640 bln(!!) deuteru, taka cena za 1% więcej jest troche hmmmm śmiechowa.. Może mnożnik *1,5?

 

 

edit: I dlatego wspominam o wprowadzeniu tego na U2 bo uni i tak jest już spisane na straty więc można na nim eksperymntować do woli (przeprowadzając nawet te brzydkie eksperymenty co mogą ale nie muszą zachwiać rozgrywką). Na normalnym uni wprowadzanie nieprzetestowanych rozwiązań może być klopotliwe i kontrowersyjne. No i kilka aktywnych kont tam jest, nie tak jak na test uni :P

Edytowane przez Alwego
Napisano (edytowane)

na test uni momentami było więcej aktywnych niż na u3... ;D

 

a ja bym proponował wykorzystać nieużywane obecnie technologie, takie jak plazmowa, jonowa, laserowa, energetyczna i grawitonów.

 

plazmowa, jonowa i laserowa - wiadomo, swoje odpowiedniki w obronie. Mam na myśli oczywiście zwiększyć siłę ataku. Ewentualnie jonowa może zwiększać siłe obrony we wszystkim, bądź wybranych.

Dodatkowo technologie te by mogły zwiększać wartości ataku w określonych statkach, np. laserowa w pancerniku (pancernik wymaga laser na 12) i np. ow, bombowiec i niszczyciel plazmowa, jakoś to tak ze sobą powiązać.

 

Dodatkowo można by wprowadzić więcej zamieszania (albo to już nawet za dużo), aby zrobić jakąś technologię (nie wiem jaką) i do niej taki pewien suwaczek. A co by ten suwaczek robił? Przesuwasz w lewo -> więcej mocy idzie do ataku, mniej na osłonę; przesuwasz w prawo -> moc z ataku przechodzi na osłonę :) I im wyższy poziom tej technologii, tym bardziej możesz sobie to przesunąć (oczywiście jest granica, w której atak = max, osłona = 0 i odwrotnie).

 

 

@EDIT

grawitony by zwiększały szansę na zniszczenie moona. Wiadomo, że początkowo są darmowe, ale później coraz większa cena :)

 

dlatego proponuję, żeby początkowe lvl bardzo mało zwiększały szansę, a późniejsze coraz bardziej, wzór będzie łatwy do zrobienia, jeśli pomysł przejdzie.

Edytowane przez spieriz
Napisano

tryt jest świetnym rozwiązaniem,Jestem za!!!

Z kosztami może przesadziłem, to są tylko propozycje, ale czas myślę że chyba będzie odpowiedni.

 

 

Jest wiele świetnych pomysłów tylko gorzej z ich wprowadzeniem :(

 

//używaj opcji edytuj,

MiG

Napisano

nie, wprowadzenie aż takie trudne nie jest, gorzej właśnie wymyślić coś porządnego, sensownego i inteligentnego, co by się spodobało większości graczy i by nie było kolejnym darmowym ułatwieniem do gry.

Napisano

Nieużywane technologie mogły by być wymagane do postawienia resortów.

 

Np. technologia energetyczna lvl 20 wymagany do resortów wydobycia a plazma, jonowa i laserowa lvl 20 wymagany do resortów bojowych.

 

Co do niszczenia moona - moony 3k powinny być trudniejsze do zniszczenia, a moony 5k+ łatwiejsze, ale to nie ten temat raczej :D

Napisano

Podoba mi się pomysł spieriza z suwakiem obrona - atak, jednak myślę, że to rozmowa na nowy temat !

 

 

Czyli co, pozostaje nam jeszcze przemyślenie kosztów trytu i pomysł można realizować :) ?

Napisano

5% w elementach bojowych nie da żadnej widocznej zmiany, chyba że mówimy tu o wzroście 5% na lvl. Inaczej bez sensu będą te resorty.Co do surowców to się zgadzam niech będzie 1%.

 

A czy dołożymy resort obniżający koszty statków i obrony dajmy każdy lvl o 2%.?

Napisano
@  bloodp3t : (05 lipiec 2013 - 13:18 ) comment_edit.pngmoze przyda sie resort "kolonizacyjny" zwiększający ilość planet z kazfym lv o 1 + dodatkowe badanie tp technologia kolonizacji

 

 

to by było coś lepszego od kazdego resortu :) wielu ekowcow ma 21 zabudowanych planet i usunięcie 1 na "lotke" i postawienie floty to bardzo duze koszty....a po za tym 1 kolonia da wiecej niz wszystkie resorty razem wziete :) 

Napisano (edytowane)

Kapitol - nowy budynek, nowe możliwości. Twoi najlepsi badacze zebrali się z jednym miejscu aby tworzyć nowe rozwiązania dla Twojego imperium.

czas budowy 48H , skrócenie możliwe jak przy standardowej budowie, fabryki robotów, fabryki nanitów

Kapitol

Surowce. mnożnik x 1,5

1 lvl

Metal:     1.000.000.000.000

Kryształ     500.000.000.000

Deuter      200.000.000.000

 

Wymagania

Laboratorium Badawcze - 32 lvl

Stocznia - 15 lvl

Fabryka Nanitów 20 lvl

 

Resort Wydobycia Metalu - Jak każde mocarstwo, do rozwoju potrzebne są surowce. Twoi badacze dzięki wykorzystaniu nowych technik laserowych a także wierteł plazmowych stworzyli wydajniejsze maszyny. Dzięki nim Twoje wydobycie wzrośnie o 1% za każdym razem jak zdecydujesz się rozwijać dalej tęn resort.

 

czas badania 12h

Surowce: Kolejne poziomy cena x 1,5

Metal:         500.000.000.000

Kryształ      300.000.000.000

Deuter       150.000.000.000

Tryt                              5.000

 

Wymagania

kapitol 1 lvl

Technologia laserowa 25 lvl

Technologia plazmowa 22 lvl

MSBN 16 lvl

 

Resort Wydobycia Kryształu- Tak jak metal, kryształ doczekał się nowych rozwiązań technologicznych. Dodano dodatkowe wiertła jonowe, dzięki czemu udało się uzyskać powiększone wydobycie o 1% na poziom resortu.

 

czas badania 12h

Surowce:

Metal         300.000.000.000

Kryształ     500.000.000.000

Deuter      150.000.000.000

Tryt                            5.000

Wymagania

Kapitol 2lvl

Technologia Laserowa 25lvl

Technologia Plazmowa 22 lvl

Technologia Jonowa     25 lvl

MSBN                            16 lvl

 

Resort Wydobycia Deuteru - Zwieńczeniem wysiłków naszych badaczy jest rozwój technologi grawitacyjnych. Roboty wyposażone w nowe sterowniki grawitacyjne zapewniły szybszą eksplorację planety. Uzyskano zwiększone wydobycie deuteru na poziomie 1%.

 

czas badania 12

Surowce

Metal       500.000.000.000

Kryształ    300.000.000.000

Deuter      250.000.000.000

Tryt                            5.000

Wymagania

Jak Kryształ

Rozwój Grawitonów 15 lvl

 

Resort Wojenny - Wśród badaczy zasiedli również najwięksi bohaterowie wojen galaktycznych,a dzięki wysoko wykwalifikowanym inżynierom udało się zwiększyć wartości bojowe wszystkich jednostek.  Dzięki ich wiedzy możliwości bojowe statków i obrony zwiększają się o 5% na każdy poziom resortu.

 

CZas badania 12h

Surowce

Metal       200.000.000.000

Kryształ   100.000.000.000

Deuter     100.000.000.000

Tryt                            6.000

 

Wymagania

Kapitol 3 lvl

Technologia Bojowa, Ochronna i opancerzenie 25 lvl

Technologia nadprzestrzenna  20 lvl

Technologia energetyczna       25 lvl

Edytowane przez hites
Napisano

hitess, kolejny raz piszesz post pod postem.

 

I temat wcale nie umarł, przecież nikt nie musi odpisywać od razu jak się jakiś post nowy pojawi. Nie wszyscy cały czas przy kompie siedzą ;) a zresztą zawsze trzeba przemyśleć wszystko, nie ma potrzeby się nigdzie spieszyć. A odnośnie umierania tematu, to o tym, że umarł, mógłbyś powiedzieć gdyby nikt przez miesiąc w nim nic nie napisał ;) a nie 4 godziny. Cierpliwości, synu ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.