Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na tym serwerze trzeba przyznać ekspedycje są strasznie nudne. A badanie ogranicza się do minimalizowania czarnych dziur. Proponuję aby wprowadzono kilka nowych możliwości na ekspedycji. Podpatrzone na innym serwerze.

 

1. Bardzo długi czas badań, a może by tak na ekspedycji trafiać skrócenie czasu badań. Trafiamy i od razu mamy badanie ukończone. Oczywiście taka sytuacja trafiałaby się rzadko i tylko jeśli wyślemy 150kk szperaczy. Znacznie przyspieszy to rozgrywkę a także pozwoil znacząco zróżnicować badania u poszczególnych graczy. Aktualnie mam wrażenie że prawie każdy ma podobny poziom badań.

 

2. Oprócz klonów samych szperaczy niech losowo będą też przyznawane inne statki. Oczywiście zaraz podniesie się głos że podaje same pozytywne aspekty ekspedycji, ale moim zdaniem czarna dziura jest wystarczającym minusem. A tryt nadal niech funkcjonuje tak jak jest. Przy tych ilościach zdobywanych na uni 7 skracanie czasu badań iest jak narazie nie realne.

 

Kapitol.

Na większości serwerów typu ogame jest coś takiego jak kapitol.

Dodatkowy budynek pozwalajacy na zbadanie nowych rozwiązań.

 

1. Resort metalu każdy poziom daje 5% do wydobyci

2. Resort kryształu każdy poziom daje 5%

3. Resort deuteru każdy poziom daje 5%

4. Resort trytu. Każdy poziom zWiększa o 3% ilość pozyskiwanego trytu

5. Resert statków i obrony. Każdy poziom zmniejsza koszty budowy floty i obrony na planecie o 2%.

6. Resort budowy. Każdy poziom skraca czas budowy budynków.

 

Oczywiście powiecie że są geologi i cała reszta, ale czemu miałoby się to nie uzupełniać. Znacznie wzbogaci to rozgrywkę. Zróżnicuje poziomy graczy. Proszę o wypowiedzenie się na powyższy temat. Z góry dziękuję za sugestie i przepraszam za ewentualne błędy piszę z telefonu :)

Posted

Ekspedycje to tutaj akurat sa ciekawe i coś dają w przeciwieństwie do tego co jest na rexie...

 

1) do kitu. Jak często takie ukończenie by się trafiało? Raz na 1000 ekspedycji? 5000 ekspedycji? Super. Roczne badanie zrobię sobie w miesiąc.A potem kolejny lvl w drugi miesiąc bo tyle mi zajmie trafienie takiego efektu ekspedycji. Mamy kilku oficerów których możemy trafić i jeden z nich daje nam 30% skrócenia czasu badań. Nie wiem czy Deus byłby skłonny dodawać coś jeszcze.

 

2) Czarna dziura to nie takie wielki minus, a jedynie drobny wypadek przy pracy. Zyski i tak sa bardzo duże. Nie bardzo też wiem co oprócz demontowania miałbym robić z tymi innymi statkami.

 

Kapitol - imo jedyne ciekawe rozwiązanie, choć ja bym wrzucił to w badania i dał cholernie wysokie ceny badań oraz długi czas badań (coś jak wyższe poziomy ekspedycji).

Pamiętaj, że te resorty na rexie są przydatne bo tam geolog daje tylko 30%, a tutaj masz aż 100%.

 

Resort trytu imo zbędny bo dubluje się to z tym, co dają Nam badania.

Posted

Ekspedycje to tutaj akurat sa ciekawe i coś dają w przeciwieństwie do tego co jest na rexie...

 

1) do kitu. Jak często takie ukończenie by się trafiało? Raz na 1000 ekspedycji? 5000 ekspedycji? Super. Roczne badanie zrobię sobie w miesiąc.A potem kolejny lvl w drugi miesiąc bo tyle mi zajmie trafienie takiego efektu ekspedycji. Mamy kilku oficerów których możemy trafić i jeden z nich daje nam 30% skrócenia czasu badań. Nie wiem czy Deus byłby skłonny dodawać coś jeszcze.

 

2) Czarna dziura to nie takie wielki minus, a jedynie drobny wypadek przy pracy. Zyski i tak sa bardzo duże. Nie bardzo też wiem co oprócz demontowania miałbym robić z tymi innymi statkami.

 

Kapitol - imo jedyne ciekawe rozwiązanie, choć ja bym wrzucił to w badania i dał cholernie wysokie ceny badań oraz długi czas badań (coś jak wyższe poziomy ekspedycji).

Pamiętaj, że te resorty na rexie są przydatne bo tam geolog daje tylko 30%, a tutaj masz aż 100%.

 

Resort trytu imo zbędny bo dubluje się to z tym, co dają Nam badania.

1. Przyspieszyło by to rozgrywkę. Rok to kupa czasu, Część graczy na pewno rezygnuję z gry związku długimi czasami badań, Albo wchodzi do gry wpłaca do banku i cześć. Przyspieszenie badań dodało by trochę różnorodności w poziomach u poszczególnych graczy. Ponadto skrócenie byłoby tylko przy wysłaniu 150kk szperaczy. pamiętajmy o czarnych dziurach o kometach. Bardzo fajnie wtedy wyglądałaby rozgrywka.

2. Decyzja pozostawiam poszczególnym graczom. Lub zlikwidować demontownie i nie będzie problemu.

3. Moim zdaniem lepiej będzie jako oddzielny budynek. Dodatkowe koszty i wymagania przy poszczególnych resortach.

Resort trytu jak najbardziej. Może być to drogi resort  I tylko 3%. 

Co do geologa. Chyba każdy go sobie wykupuję, więc można uznać to jako standardowe wydobycie. A resort to coś dodatkowego.

Posted

Jeśli chcesz wszystko tak szybko osiągnąć to najprawdopodobniej po tygodniu byś skończył grę.. jaki sens grać skoro nie można już do niczego dążyć, bo wszystko się ma?

 

Lub też inaczej - jeśli wszystko przyspieszysz wzrośnie standard i względem nowych osiągnięć nadal wszystko będzie wolne.. nic się nie zmieni.

Posted

Nikt tu nie mówi o szybkim osiągnięciu wszystkiego. Przy dopracowanych szczegółach pozwoli to urozmaicić rozgrywkę. A czasu w resortach nie muszą być przecież krótki. Np. Każdy lvl powinien być 2x dłuższy niż badanie tego samego lvl ekspedycji i 10 krotnie droższy. 

A trafienie skrócenia badania na ekspie da różnorodność lvl badań u poszczególnych graczy, bo aktualnie to liczy się tylko ilość floty a nie badania. KAżdy ma podobny poziom

Posted (edited)

Mi sie bardzo podoba pomysł z klonowaniem innej floty.

Np. Wysyłasz -20m Szperaczy możesz znaleść np 10m LM (Liczba znalezionych statków będzie się zwiększać z poziomem badań)
                     - 40m szperaczy . . . np CM 
Itd. 
(oczywiście przy wysłaniu 150m szperek możesz natrafić na LM żeby nie było za kolorowooo.. :D)
 

Edited by Corey
Posted

Piszecie o tych 150 mln szperaczy i tych dziurach jakby to było nie wiadomo jak ryzykowne a prawda jest taka, że na ekspedycjach nie da się stracić a i normą jest wysyłanie 150 mln szperaczy. Była już dyskusja na temat floty. Ekspedycje dostarczają surowców i flotę można sobie samemu postawić, a nie pałować się z jakimiś śmieciami jakie przylecą razem ze szperaczami i z czym nie wiadomo co można zrobić. Takie coś było dobre na ogame gdzie floty były zróżnicowane.

Posted

Już pisaliśmy kilka razy, że dziury do surowców są w miarę proporcjonalne, tj. mamy obliczone mniej więcej wasze zyski na określonych poziomach ekspedycji i więcej nie będzie.

Jeżeli chcecie znajdowania innej floty - proszę bardzo, ale w zamian za mniejszą ilość surowca. Na pewno będzie ciekawiej, ale czy praktyczniej ? :) Jak ktoś nie chce flotą latać to i tak zdemontuje i powie, że zamiast 100% ma 50% z demontowni i zmiana na minus, pozostawiam to do waszej dyskusji.

 

Jestem oczywiście za wprowadzeniem jakiś nowości, ale może nie pod tym kątem ?

Dodatkowy procent surowców ? Geolog daje aż 100%, nie możemy już bardziej przyspieszać rozgrywki bez innych kosztów, możemy dać coś za coś, nowe jednostki obronne, flota, budynki etc, tylko trzeba znaleźć jakieś zastosowanie czy ew. resort metalu, który może czasami szwankować i zabierać surowce zamiast produkować (czyli jego budowa będzie pewnym absurdem, bo dzisiaj mamy surowce a jutro jesteśmy na minus i saldo będzie zerowe.

Posted

Jeśli chcesz wszystko tak szybko osiągnąć to najprawdopodobniej po tygodniu byś skończył grę.. jaki sens grać skoro nie można już do niczego dążyć, bo wszystko się ma?

 

Lub też inaczej - jeśli wszystko przyspieszysz wzrośnie standard i względem nowych osiągnięć nadal wszystko będzie wolne.. nic się nie zmieni.

.

.

no właśnie - ironicznie mówiąc - w zasadzie to po co nam technologia plazmowa na lev 8? rozwój grawitonów na lev 2 i wyższym? na co nam działa jonowe, gaussa? ze statków duży transporter skoro wszyscy to mają ? szczególnie że do niczego nie służą, właściwie to po co nam kopalnie, estraktory stocznie, nanity wogule po co nam ta gra i po co nam twoja argumentacja Neriel? jak nic nie wnosi? HE?

 

ja jestem jak najbardziej za pomysłami kolegi z sojuszu :)

Posted

MOja propozycja jest propozycją luźną. Jeśli chodzi o resorty to nie musi być to 5% za wydobycie a np. 2 %. Resorty drogie i czasochłonne.Np. 1lvl czas 24h Surowce 500kkk metalu 250kkk lrysztalu i 100kkk deu. Następne lvl koszty i czas x2

Dodatkowe resorty:

1. Resort opancerzenia.

2. Resort osłon

3. Resort siły ognia

 

każdy zwìeksza sie o 5%.

Pozwoli to na wieksza roznorodnosc flot. Mniejsze floty beda wstanie zniszczyć liczebniejszego wroga. Wiecej taktyki.

 

Co do ekspedycji tutaj trzeba coś wprowadzac. Bo nudy. Wiecej szperkow, wiecej flot do niszczenia. Zacheta zeby w to inwestowac.

Przeprasaam ze bez polskich znakow ale pisze z tel.

Posted

Geolog na 100% to standard w tej grze moim zdaniem nie mozna go traktowac jak dodatku a staly element gry. Resorty wydobycia przyspiesza lekko gre ale chyba wlasnie dlatego gramy na tym serwerze. Jest szybki i niech bedzie jeszcze szybszy. Tak tu walczono przeciez o predkosc flot a dla ekowcow nic :)

Posted

hites Ja powiem ,ze pomysł mi się podoba..Zawsze to w jakiś sposób urozmaici grę.....Może będzie ciekawiej.....:)

Posted

To może po prostu zróbmy ankiete czy chcemy aby zwiększyć speed jak Ci za wolno, zamiast mieszać w zbalansowanych skryptach.

 

geolog standardem nie jest, na jednym uni prawie rok grałem bez geologa, przez pewien czas nawet bez prowizji.

 

 

Dodatkowe resorty:

1. Resort opancerzenia. 

2. Resort osłon

3. Resort siły ognia



każdy zwìeksza sie o 5%.

Pozwoli to na wieksza roznorodnosc flot. Mniejsze floty beda wstanie zniszczyć liczebniejszego wroga. Wiecej taktyki.

 

 

 

Nie wiem gdzie Ty to widzisz. Wszyscy zrobią  te same resorty i różnice będą rzędu jednego, dwóch poziomów tak jak ma to miejsce w przypadku badań, gdzie wpływ na wynik bitwy jest symboliczny. Różnorodność to oferują rasy, ale to nie ta gra.

 

Marudzisz, że dajmy na to 30 lvl Ci się bada rok i chcesz go skrócić. Skrócisz i będziesz tak samo marudził, że 33 lvl Ci się bada rok czasu i tak w kółko.

 

Nie wiem też gdzie Ty widzisz nudę w ekspedycjach. Ile ich w ogóle wysłałeś, że tak mówisz?  5000 chociaż masz na koncie?

 

Jak chcesz więcej dynamiki w grze to załatw sobie dynamiczne IP :P

 

Cokolwiek byś nie wymyślił, w bitwach i tak przede wszystkim będzie liczyć się ilość floty. Tego nie zmienisz.

Posted

Moje propozycje nie wynikają z marudzenia. Gram na tym serwerze i akceptuję jego aktualną formę. Stworzono dział pomysły więc je tutaj przedstawiam.Rożnorodność w grze daje więcej frajdy. A jeśli resorty odpowiednio skonfigurujemy to tylko od danego gracza będzie zależeć w co zainwestuje czas i surowce. A resorty nazwijmy je wojenne będą naliczane od.badań a nie dodawane. Np 200 oslony *5%* lvl. Da to ogromne polemanewru.

Posted

Resort surowców mogę ew. przyjąć do max 5 poziomów, czyli do max 5% (1lvl = 1%) (np. odpowiednio trzy resorty, metalu, kryształy i deuteru, nie muszą być drogie ale będą się długo budować). 5% to znikoma liczba - ale zawsze nowość i zawsze lepszy rydz niż nic :)

 

Ja bym poszedł w coś związanego z flotą i galaktyką, np. szukanie złotych kordów, takich, których nie ma w galaktyce np. 20:100:1 (tylko takie kordy zaakceptuje system) i na tych kordach będzie powiedzmy 10 bln deuteru sobie leżało, kto pierwszy ten lepszy. Co tydzień powiedzmy oczywiście zawsze na innych kordach.

Posted

Za duża rozbieżność by była z tymi koordami... Wątpię że komuś by się chciało szukać

 

To był tylko przykład, poziom trudności obliczyłoby się po zaakceptowaniu ew pomysłu lub po prostu jego dopracowaniu.

Posted (edited)

 

 

 

Deusx chodzi o to żeby było warto inwestować w resorty. One muszą być drogie i czasochłonne. Proponuję aby jeśli wprowadzić ograniczenia to do co namniej 20 lvl. 20*1% I tak zanim dojdziemy do 20 sporo czasu minie.

 

Dzięki że chcesz coś zmieniać. Warto dodać tez inne resorty w kapitolu. Zwłaszcza resorty zwiększające możliwości statków i obrony. Warto tez aby był resort zmniejszający koszty statków np. 3% na poziom. Więcej flot będzie powstawać, będą po prostu tańsze. 

1 lvl resortu statków i obrony: Metal 1kkkk Kryształ 1kkkk 0,5kkkk deu Czas budowy 12H

2 lvl resortu statków i obrony: Metal 2kkkk Kryształ 2kkkk 1kkkk deu czas budowy 24H

3 lvl resortu statków i obrony Metal 4kkkk Kryształ 4kkkk 2kkkk deu czas budowy 48H

4 lvl metal 8kkkk kryształ 8kkkk 4kkkk deu czas budowy 96h

Edited by hites
Posted

Sam w sobie pomysł jest OK, nawet z tymi koordami, ale ustalone że na przykład galaktyki od 20 do 25. Przewertować 2495 układów jest łatwiej, aniżeli X układów. ;D

Posted

Może zamiast badania resortów to na każdej planecie dać budynek resortowy, niech zajmuje miejsce, więcej planowania przy rozmieszczaniu planet i nie będzie przegięte, że raz zbadam i jest a na każdej planecie się pomęczyć to już coś i może być np 5% co poziom, koszt 1lvl to koszt nanitów x10. Nie pamiętam ile kosztują to tak określiłem.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.