deusx Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Deusx chodzi o to żeby było warto inwestować w resorty. One muszą być drogie i czasochłonne. Proponuję aby jeśli wprowadzić ograniczenia to do co namniej 20 lvl. 20*1% I tak zanim dojdziemy do 20 sporo czasu minie. Podzielam zdanie, jednak podane przez Ciebie propozycje są tanie i dość szybkie do zrealizowania (w zaledwie parę dni mamy już kilka procent). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Czasy i koszty były przykładowe. Jakie wielkości by Cię satysfakcjonowały? Zaproponowany przeze mnie czas 5 lvl na resort metalu to w 15 dni zrobisz a 6 lvl w 31 dni 7 lvl 63 dni 8 lvl 127 dni. Czas z sumowany od 1 lvl. Jak widac po 3 miesiacach badan zyskam 8% do wydobycia metalu. A jest jeszcze kryształ i deuter do zbadania. No i inne resorty. więc dojscie do 10 lvl w poszczególnych resortach to 501 dni/resort kupa czasu. Chyba dobrze policzyłem. Koszty też nie małe przy 6 lvl.jest juz 64 bln metalu. Nawet chyba za drogo wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Jest też pole do stworzenia dodatkowego oficera za astaty. Oficer resortu. Zmniejsza czas odkrywania kolejnych poziomów resortowych o 20%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Skoro resort to również trzeba podnieść limity na zadania eko bo łatwiej będzie osiągnąć pewne wydobycie.Oraz skoro większe wydobycie to również zadanko typu osiągnij wydobycie z wszystkich planet 20.000.000.000.000 w przeliczeniu na metal. Bo tych zadań jest mało a każdy jak ma jakiś cel to dąży do niego i takie zadanka są mobilizujące do gry. Lecz jeśli w grze będzie za dużo opcji rozwoju to tez gra może na tym stracić wiec wszystko musi być db przemyślane. Propozycja z mojej strony nie dawno pojawiła się opcja z trytem (chodzi o handel) wiec do budowy resortów oprócz surowców dajmy również tryt.Handel wzrośnie gracze zaczną więcej latać na ekspy. Co wy na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Budynek resortu się nie sprawdzi w takim przypadku (nie to abym był przeciwny podniesieniu sobie wydobycia, ale ta forma nie przemawia do mnie). Czas budowy budynku = surowceBudynki kosztujące tyle ile piszesz można postawić na 10 lvl w przeciągu kilku minut. Dlatego uważam, że badania są lepsze - robią się dłużej, a cenę można manipulować za pomocą deuteru który nie wpływa na czas badania. Kiepskim rozwiązaniem moim zdaniem jest mnożnik ceny *2 przy wzroście wydobycia tylko o 1%. Ja wiem, że mi kopalnie się będą po 4 lata zwracać, ale w przypadku resortów wygląda to znacznie gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Oczywiście Alwego według mnie resort powinien być kosztem budowy wielkim oraz powinien działać jak laboratorium tylko zeby badania w nim były osobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Może by wprowadzić takie coś na U2 do testów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 na uni 7 do testów:) Każda podpowiedz z waszej strony pomoże wybrać najlepsze rozwiązanie. Gra na pewno wymaga odświeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Można stworzyć budynek resortu, który będzie tak jak zakładka badania, w osobnej zakładce będą resorty surowców i ew. floty (bojowa, ochrona i opancerzenie). W sumie da nam to na razie 6 resortów. Proponuję od razu, że opcja ta będzie symboliczna, tj. jakieś tam efekty na długi okres czasu, które nieznacznie wpływają na rozgrywkę, chyba, że mamy naprawdę dużą flotę lub duże eko. Czyli np. 7 dni za 1 lvl (każdy następny + 7 dni, czyli 14 dni poziom 2, 21 poziom 3, 28 poziom 4 i 35 dni na poziom 5). Wybadanie wszystkiego na max zajmie nam 210 dni, ale już po miesiącu możemy mieć wszystko o 1% lepsze Oficer resortu zmniejszył by. ew ten czas o 30%, czyli do 147 dni, około 4 miesiące.W przyszłości ew. będzie można dopracować lub rozszerzyć ten projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) A koszta? Bo 10 lvl by kosztowal 640 bln(!!) deuteru, taka cena za 1% więcej jest troche hmmmm śmiechowa.. Może mnożnik *1,5? edit: I dlatego wspominam o wprowadzeniu tego na U2 bo uni i tak jest już spisane na straty więc można na nim eksperymntować do woli (przeprowadzając nawet te brzydkie eksperymenty co mogą ale nie muszą zachwiać rozgrywką). Na normalnym uni wprowadzanie nieprzetestowanych rozwiązań może być klopotliwe i kontrowersyjne. No i kilka aktywnych kont tam jest, nie tak jak na test uni Edytowane 5 Lipca 2013 przez Alwego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Koszta mogą być nawet znikome, bardziej chodzi tutaj o zysk i czas.Dla jeszcze większego utrudnienia kosztem może być np. tryt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) na test uni momentami było więcej aktywnych niż na u3... a ja bym proponował wykorzystać nieużywane obecnie technologie, takie jak plazmowa, jonowa, laserowa, energetyczna i grawitonów. plazmowa, jonowa i laserowa - wiadomo, swoje odpowiedniki w obronie. Mam na myśli oczywiście zwiększyć siłę ataku. Ewentualnie jonowa może zwiększać siłe obrony we wszystkim, bądź wybranych.Dodatkowo technologie te by mogły zwiększać wartości ataku w określonych statkach, np. laserowa w pancerniku (pancernik wymaga laser na 12) i np. ow, bombowiec i niszczyciel plazmowa, jakoś to tak ze sobą powiązać. Dodatkowo można by wprowadzić więcej zamieszania (albo to już nawet za dużo), aby zrobić jakąś technologię (nie wiem jaką) i do niej taki pewien suwaczek. A co by ten suwaczek robił? Przesuwasz w lewo -> więcej mocy idzie do ataku, mniej na osłonę; przesuwasz w prawo -> moc z ataku przechodzi na osłonę I im wyższy poziom tej technologii, tym bardziej możesz sobie to przesunąć (oczywiście jest granica, w której atak = max, osłona = 0 i odwrotnie). @EDITgrawitony by zwiększały szansę na zniszczenie moona. Wiadomo, że początkowo są darmowe, ale później coraz większa cena dlatego proponuję, żeby początkowe lvl bardzo mało zwiększały szansę, a późniejsze coraz bardziej, wzór będzie łatwy do zrobienia, jeśli pomysł przejdzie. Edytowane 5 Lipca 2013 przez spieriz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 tryt jest świetnym rozwiązaniem,Jestem za!!!Z kosztami może przesadziłem, to są tylko propozycje, ale czas myślę że chyba będzie odpowiedni. Jest wiele świetnych pomysłów tylko gorzej z ich wprowadzeniem //używaj opcji edytuj,MiG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 nie, wprowadzenie aż takie trudne nie jest, gorzej właśnie wymyślić coś porządnego, sensownego i inteligentnego, co by się spodobało większości graczy i by nie było kolejnym darmowym ułatwieniem do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Nieużywane technologie mogły by być wymagane do postawienia resortów. Np. technologia energetyczna lvl 20 wymagany do resortów wydobycia a plazma, jonowa i laserowa lvl 20 wymagany do resortów bojowych. Co do niszczenia moona - moony 3k powinny być trudniejsze do zniszczenia, a moony 5k+ łatwiejsze, ale to nie ten temat raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 a żeby wybadać dalej wymagania z badań plazmowych jonowych itd także będą rosły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Podoba mi się pomysł spieriza z suwakiem obrona - atak, jednak myślę, że to rozmowa na nowy temat ! Czyli co, pozostaje nam jeszcze przemyślenie kosztów trytu i pomysł można realizować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 5k trytu do resortu kolejny poziom x 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 A ile w końcu by było tych poziomów, jaki byłby wzrost i jaki efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Na razie max 5 poziomów, każdy poziom to jeden %, czyli max 5% wzrost na jednym surowcu lub 5% wzrost w elementach bojowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 5% w elementach bojowych nie da żadnej widocznej zmiany, chyba że mówimy tu o wzroście 5% na lvl. Inaczej bez sensu będą te resorty.Co do surowców to się zgadzam niech będzie 1%. A czy dołożymy resort obniżający koszty statków i obrony dajmy każdy lvl o 2%.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloodp3t Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 @ bloodp3t : (05 lipiec 2013 - 13:18 ) moze przyda sie resort "kolonizacyjny" zwiększający ilość planet z kazfym lv o 1 + dodatkowe badanie tp technologia kolonizacji to by było coś lepszego od kazdego resortu wielu ekowcow ma 21 zabudowanych planet i usunięcie 1 na "lotke" i postawienie floty to bardzo duze koszty....a po za tym 1 kolonia da wiecej niz wszystkie resorty razem wziete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) Kapitol - nowy budynek, nowe możliwości. Twoi najlepsi badacze zebrali się z jednym miejscu aby tworzyć nowe rozwiązania dla Twojego imperium.czas budowy 48H , skrócenie możliwe jak przy standardowej budowie, fabryki robotów, fabryki nanitówKapitolSurowce. mnożnik x 1,51 lvlMetal: 1.000.000.000.000Kryształ 500.000.000.000Deuter 200.000.000.000 WymaganiaLaboratorium Badawcze - 32 lvlStocznia - 15 lvlFabryka Nanitów 20 lvl Resort Wydobycia Metalu - Jak każde mocarstwo, do rozwoju potrzebne są surowce. Twoi badacze dzięki wykorzystaniu nowych technik laserowych a także wierteł plazmowych stworzyli wydajniejsze maszyny. Dzięki nim Twoje wydobycie wzrośnie o 1% za każdym razem jak zdecydujesz się rozwijać dalej tęn resort. czas badania 12hSurowce: Kolejne poziomy cena x 1,5Metal: 500.000.000.000Kryształ 300.000.000.000Deuter 150.000.000.000Tryt 5.000 Wymaganiakapitol 1 lvlTechnologia laserowa 25 lvlTechnologia plazmowa 22 lvlMSBN 16 lvl Resort Wydobycia Kryształu- Tak jak metal, kryształ doczekał się nowych rozwiązań technologicznych. Dodano dodatkowe wiertła jonowe, dzięki czemu udało się uzyskać powiększone wydobycie o 1% na poziom resortu. czas badania 12hSurowce:Metal 300.000.000.000Kryształ 500.000.000.000Deuter 150.000.000.000Tryt 5.000WymaganiaKapitol 2lvlTechnologia Laserowa 25lvlTechnologia Plazmowa 22 lvlTechnologia Jonowa 25 lvlMSBN 16 lvl Resort Wydobycia Deuteru - Zwieńczeniem wysiłków naszych badaczy jest rozwój technologi grawitacyjnych. Roboty wyposażone w nowe sterowniki grawitacyjne zapewniły szybszą eksplorację planety. Uzyskano zwiększone wydobycie deuteru na poziomie 1%. czas badania 12SurowceMetal 500.000.000.000Kryształ 300.000.000.000Deuter 250.000.000.000Tryt 5.000WymaganiaJak KryształRozwój Grawitonów 15 lvl Resort Wojenny - Wśród badaczy zasiedli również najwięksi bohaterowie wojen galaktycznych,a dzięki wysoko wykwalifikowanym inżynierom udało się zwiększyć wartości bojowe wszystkich jednostek. Dzięki ich wiedzy możliwości bojowe statków i obrony zwiększają się o 5% na każdy poziom resortu. CZas badania 12hSurowceMetal 200.000.000.000Kryształ 100.000.000.000Deuter 100.000.000.000Tryt 6.000 WymaganiaKapitol 3 lvlTechnologia Bojowa, Ochronna i opancerzenie 25 lvlTechnologia nadprzestrzenna 20 lvlTechnologia energetyczna 25 lvl Edytowane 5 Lipca 2013 przez hites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hites Napisano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) i temat umarł dziękuję ojcze, będę cierpliwy Edytowane 5 Lipca 2013 przez hites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 5 Lipca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 hitess, kolejny raz piszesz post pod postem. I temat wcale nie umarł, przecież nikt nie musi odpisywać od razu jak się jakiś post nowy pojawi. Nie wszyscy cały czas przy kompie siedzą a zresztą zawsze trzeba przemyśleć wszystko, nie ma potrzeby się nigdzie spieszyć. A odnośnie umierania tematu, to o tym, że umarł, mógłbyś powiedzieć gdyby nikt przez miesiąc w nim nic nie napisał a nie 4 godziny. Cierpliwości, synu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi