Gleiss Posted June 9, 2013 Report Posted June 9, 2013 (edited) Witam, http://forum.ogam.online/topic/15517-rambo277-vs-wucosammassrafio1992-508487935/ - tutaj wszystko opisałem. "I to jest chore w tej grze Zatrzymaj powinno działać tylko po zaproszeniu (W tym przypadku Buddylista/sojusz). A nie że pierwszy lepszy sobie zatrzymuje." Edited June 9, 2013 by ZEzycieMAsens
Marco Posted June 9, 2013 Report Posted June 9, 2013 (edited) Ja tak nie uważam. Weźmy np taką sytuację, że gracz z top 300 prosi Ciebie (gracza top 20) o pomoc bo atakuje Go inny gracz (top 50). Jako, że jest to szansa dla Ciebie na jakiś zarobek (ze złomu) nie mógłbyś pomóc bo ten gracz atakowany nie jest w twoim sojuszu ani buddyliście według mnie to nie było fajne. W obecnej sytuacji gdy zatrzymaj jest możliwe na każdej obcej planecie nie ma takich problemów dlatego nie biorę tego jako błąd. Dobrze jest jak jest. Edited June 9, 2013 by Marco
Gleiss Posted June 9, 2013 Author Report Posted June 9, 2013 (edited) Ja tak nie uważam. Weźmy np taką sytuację, że gracz z top 300 prosi Ciebie (gracza top 20) o pomoc bo atakuje Go inny gracz (top 50). Jako, że jest to szansa dla Ciebie na jakiś zarobek (ze złomu) nie mógłbyś pomóc bo ten gracz atakowany nie jest w twoim sojuszu ani buddyliście według mnie to nie było fajne. W obecnej sytuacji gdy zatrzymaj jest możliwe na każdej obcej planecie nie ma takich problemów dlatego nie biorę tego jako błąd. Dobrze jest jak jest. Chwila, skoro Gracz cie prosi, to dodajesz go na ten czas do Buddy i tyle. Edited June 9, 2013 by Gleiss
toma791 Posted June 9, 2013 Report Posted June 9, 2013 Dokładnie a pozatym na innych serwerach potrzebny jest jeszcze depozyt, żeby flote zatrzymać a tu nie potrzeba, więc nie wiem po co ten budynek wogóle tutaj jest??
spieriz Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 Chwila, skoro Gracz cie prosi, to dodajesz go na ten czas do Buddy i tyle.na zwykłym ogame takie coś by przeszło, ale tutaj z tym gorzej, bo to zabiera cenny czas i przez to podstawka może się nie udać. Dokładnie a pozatym na innych serwerach potrzebny jest jeszcze depozyt, żeby flote zatrzymać a tu nie potrzeba, więc nie wiem po co ten budynek wogóle tutaj jest??jeszcze nie ma on żadnego przeznaczenia.
kOtello Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 Dokładnie a pozatym na innych serwerach potrzebny jest jeszcze depozyt, żeby flote zatrzymać a tu nie potrzeba, więc nie wiem po co ten budynek wogóle tutaj jest?? To jest modyfikowany przez Deusx'a skrypt dość starej wersji ugameli gdzie bobli były setki, między innymi Depozyt Sojuszniczy.
Marco Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 Gleiss, dnia 09 Cze 2013 - 23:57, napisał:Chwila, skoro Gracz cie prosi, to dodajesz go na ten czas do Buddy i tyle.na zwykłym ogame takie coś by przeszło, ale tutaj z tym gorzej, bo to zabiera cenny czas i przez to podstawka może się nie udać. Otóż to. Tu liczy się czas zwłaszcza na poprzednich uni przed "7" bo na 7 narazie jest nieco wolniej ale to i tak tylko minuty.A co do depozytu sojuszniczego dobry pomysł by z nim był aby umożliwiał korzystanie z planet sojuszników/buddy listy jak z lotek.
kOtello Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 A co do depozytu sojuszniczego dobry pomysł by z nim był aby umożliwiał korzystanie z planet sojuszników/buddy listy jak z lotek. A możesz wyjaśnić jak Ty to sobie wyobrażasz?
Marco Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 Normalnie jedna osoba (twój sojusznik) stawia depozyt sojusznicy. Lądujesz u niego na planecie, ta planeta pojawia Ci się w podglądzie umożliwiając wykonanie ataku z niej na kogoś innego. Przy czym deuter na lot musi leżeć na planecie twojego sojusznika. Dodatkowo za takie stacjonowanie floty mogłaby być pobierana jakaś ilość deuteru na godzinę. Tym mniejsza im wyższy poziom depozytu. spieriz 1
kOtello Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 (edited) Normalnie jedna osoba (twój sojusznik) stawia depozyt sojusznicy. Lądujesz u niego na planecie, ta planeta pojawia Ci się w podglądzie umożliwiając wykonanie ataku z niej na kogoś innego. Przy czym deuter na lot musi leżeć na planecie twojego sojusznika. Dodatkowo za takie stacjonowanie floty mogłaby być pobierana jakaś ilość deuteru na godzinę. Tym mniejsza im wyższy poziom depozytu. Depozyt Sojuszniczy w oryginalnej wersji gry miał służyć wyłącznie umożliwieniu stacjonowania na planecie zaprzyjaźnionej floty na określony czas uwarunkowany ilością zgromadzonego w nim deuteru.Idąc tokiem twojego rozumowania nie ma to nic wspólnego ze stacjonowaniem a wyłącznie z wykorzystaniem planety/moona jako "lotki" czyli dodatkowej 22 planety (lub kolejnej nawet 100-nej)Moim zdaniem pomysł nie do przeforsowania i nie myślę tu o graczach ale o administracji i programistach.Swoją drogą ja jestem przeciwny takiemu pomysłowi. Edited June 10, 2013 by kOtello
spieriz Posted June 10, 2013 Report Posted June 10, 2013 a mi się ten pomysł od gracza Marco bardzo podoba. przy czym cena deuteru na pewno by nie mogła być w jednostkach na godzinę, tylko jak już to w jednostkach na sekundę, podliczana np. po powrocie floty do jej właściciela. surowce mogą być pobierane bezpośrednio z banku (o ile gracz takie posiada, w przeciwnym razie flota zawraca) lub z planety/moona, aż do wyczeprania zapasów na tej planecie/moonie.Oczywiście warunkiem tego jest bardzo wysoka cena, bo jak ktoś napisał, byłaby to 22-ta planeta, druga lotka.np. 10 jednostek deuteru za jedną jednostkę floty na sekundę. czyli dla przykładu, jeżeli będzie stacjonować 100 000 000 OW przez minutę, to będzie to kosztowało 100 000 000 000 deuteru.wiem, że cena wysoka, no ale wygoda również ogromna. Można również dodać, że każdy poziom depozytu sojuszniczego zmniejsza koszt końcowy o 2%.
Recommended Posts