kastetostco Napisano 10 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 ale mała i duża powłoka zostaje i dajemy 3 niby jakąś mega czy usuwamy te 2 i dajemy 3 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Neriel, a czemu miałaby służyć tylko jedna dodatkowa jakaś "mega" powłoka? Jak chciałbyś ustawić jej parametry i cenę? Czy miałaby powstrzymać powiedzmy do 10.000.000 UT przed farmingiem? Jakoś nie widzę tego w takim wydaniu, chyba że zaproponujesz coś jeszcze innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 (edytowane) W sumie czego by nie zrobić to powłoki są zbędne. Zwykle przeciwnik ma dość floty by się przebić przez powłoki, a jakby już nie miał to i tak skuteczniejsze będą WR/LDL, z tego względu że broniąc jeszcze zniszczą agresora. Może zmiana jej funkcji? Nie było zastosowania grawitonów, więc można dać im zwiększenie skuteczności GŚ o x% i jednocześnie wzmocnienie powłok o x/y%. No i na co komu mała i duża - albo jedna będzie lepsza i tylko te będą budowane albo takie same i będzie to którą wybierzemy będzie bez znaczenia.Jedna powłoka mogłaby zmniejszać szanse utraty moona, a druga (jakaś taka odbijająca) zwiększać szanse utraty GŚ. Edytowane 10 Maja 2013 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kastetostco Napisano 10 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 pomysł fajny ale zapewne wyjdzie bardo drogi skoro miało by się równać z GŚ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZaiThu Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 A może tak jedna powłoka z poziomami tzn. kolejne poziomy będą kosztowały coraz więcej i będą uzależnione od poziomu poszczególnych technologii. Zniszczoną powłokę dałoby się odbudować za określoną cenę albo sama by się regenerowała przez jakiś czas (im większy poziom tym dłużej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 pomysł fajny ale zapewne wyjdzie bardo drogi skoro miało by się równać z GŚ Drogi czy nie drogi ważne, że warto. Gorzej jakby było coś droiego i nie wartego ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kastetostco Napisano 10 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 A więc czekamy z nie cierpliwością na konkretne odpowiedzi kiedy to będzie i i jaka cena I czy admin się zgodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kastetostco Napisano 11 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 A więc deusx jak tam twoje przemyślenia ???? na temat powłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Pisałem post, ale nie dodało, może jakiś lag. Oczywiście jestem za zmianą powłok, bo obecnie są one bezużyteczne. Trzeba by ustalić na nowo koszt, jakoś to obliczyć i można wprowadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Ale co z decyzją w kwestii formy tej powłoki?1. Jako wsparcie przy ochronie i niszczeniu moonów przy zastosowaniu tech. grawitonów (dwie pieczenie na jednym ogniu od razu )2. Jedna duża powłoka o stałej mocy3. Dowolna lub limitowana ilość dotychczasowych powłok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 mnie zastanawia sens stawiania jakiejkolwiek powłoki. Jak ktoś będzie chciał to i tak wleci, to jest nieuniknione.Najlepsza obrona to atak - w tym wypadku WR, mi szkoda byłoby surki na powłoki która nie zadaje żadnych strat agresorowi. d kiedy do ochrony używa się grawitronów, które wytwarzają czarną dziurę ? Chyba że ma to planete, moona i GS pochłonąć, to tak Cząstki grawitonów wystrzelonych z dużą siłą tworzą czarną dziurę, która wciąga i niszczy wszystko w zasięgu. Jeżeli miałbym decydować to wybrałbym punkt 3, ale ilość zdecydowanie limitowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 MiG, a po co badasz techy? Jak ktoś chce to i tak Cie pokona.To fantastyka, jak zachcemy to grawitony mogą nam robić ciasto czekoladowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Dobrze ale niech to się choć trochę trzyma ... całości.A techy badam po to żeby statki szybciej latały, żeby działa lepszy dmg zadawały, ekspedycje większe zyski przynosiły, ale to wszystko trzyma się ... A może by tak technologia szpiegowska na wyższych poziomach przynosić będzie zyski większe ? Jestem zdania, że technologia grawitonów i ochrony to dwie różne bajki.Ew można zmienić opis technologii grawitonów co raczej nie byłoby problemem.Niedawno była mowa że niektóre pomysły utrudniły by grę nowym graczom, a ułatwiło starszym, o bardziej rozwiniętych kontach i badaniach. W tym wypadku znów osoby o niskich poziomach badań byłyby poszkodowane, a Ci z TOP dostali by power up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Nie pytałem poważnie.. Te pytanie miało Ci uświadomić jaki masz dziwny punkt widzenia, że co nie zrobisz to i tak wlecą.Jak byś chciał taką równą grę to by trzeba usunąć większość badań, by każdy był równy o.O Większy poziom grawitonów daje wiedzę jak się przed nimi bronić oraz jak je wykorzystać w walce. Co tu się czego nie trzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Jak do tej pory rozwój technologii dla obrony ogranicza się do niezbędnego minimum potrzebnego do zbudowania WR, LDL itd. również powłok.Wg mojej opinii rozwój grawitonów jak już napisał MiG nijak ma się do powłok ochronnych.Moim zdaniem siła rażenia obrony powinna rosnąć wraz z rozwojem technologi podobnie jak to jest w przypadku statków bojowych. Dla przykładu;LDL, CDL Technologia laserowa - Każdy poziom technologii laserowej podwyższa efektywność ataku o 5% wartości podstawowej.DG Technologia energetyczna - Każdy poziom technologii energetycznej podwyższa efektywność ataku o 5% wartości podstawowej.DJ Technologia jonowa - Każdy poziom technologii jonowej podwyższa efektywność ataku o 5% wartości podstawowej.WP Technologia plazmowa - Każdy poziom technologii plazmowej podwyższa efektywność ataku o 5% wartości podstawowej.Dla powłok ochronnych - Każdy poziom technologii ochronnej podwyższa efektywność powłok o 5% wartości podstawowej. Oczywiście dla WR, LDL, CDL, DG, DJ i WP wzrost poziomu technologii ochronnej podwyższa efektywność obrony. To tylko propozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisu76 Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 O w końcu jakaś rozsądna propozycjaPo to są te technologie by je podwyższać i mieć z tego jakieś korzyści, bo na razie to sie podwyższa by było więcej punktów w ST i nic poza tym to nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Zastosowanie podane przez kotello odpowiada, ale Oczywiście dla WR, LDL, CDL, DG, DJ i WP wzrost poziomu technologii ochronnej podwyższa efektywność obrony. to działa już teraz Technologia ochronna zwieksza ochrone, tech. bojowa zwiększa ich atak a tech. opancerzenia zwiększa pancerz Żeby coś przebadać, trzeba czasu, tak jest w przypadku każdej technologii z wyjątkiem technologii grawitonów, gdzie wystarczy energia do przebadania.Energia = satelity słoneczne = surowce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 to działa już teraz Technologia ochronna zwieksza ochrone, tech. bojowa zwiększa ich atak a tech. opancerzenia zwiększa pancerz Nie do końca działa tak jak powinno, wczoraj robiłem symulacje chyba na wszystkie możliwe sposoby. Jako flotę agresora ustawiałem 1.000.000 OW techy 30,30,30 a obrończy 1.000.000 LDL i zaczynałem od techów 0,0,0 zwiększając o 1 w górę. Krótko mówiąc lipa, sprawdź sam MiG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisu76 Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 (edytowane) mnie zastanawia sens stawiania jakiejkolwiek powłoki. Jak ktoś będzie chciał to i tak wleci, to jest nieuniknione.Najlepsza obrona to atak - w tym wypadku WR, mi szkoda byłoby surki na powłoki która nie zadaje żadnych strat agresorowi. d kiedy do ochrony używa się grawitronów, które wytwarzają czarną dziurę ? Chyba że ma to planete, moona i GS pochłonąć, to tak Jeżeli miałbym decydować to wybrałbym punkt 3, ale ilość zdecydowanie limitowanyWłaśnie po to jest zakładka obrona żeby sie bronic przez zakładką FLOTA, teraz kwestia dobrej ochrony, osłony, powłoki czy jak ja tam zwał, nie każdy lata flotą może ktoś by tez chciał sie pobawić w obronę, dlatego stworzyliśmy ten temat by o tym podyskutowac by urozmaicić gre i przyciągnąć większą rzesze graczy nie tylko tych "flociarzy" Edytowane 11 Maja 2013 przez Krisu76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 (edytowane) Kotelo zauważ, że koszt ldl to 625 jednostek deuteru a koszt 1 ow to 18750 deuteru, co ty porównujesz człowieku, nie dziw się, że słabizna. To teraz do tematu, Mig co ty wygadujesz powłoki miałyby być wtedy nieopłacalne ? Rozumiem w takim razie, że dla ciebie opłacalność to klepanie ciągle tego samego systemu obronnego wr,ldl ale zauważ, że zyskałaby na ty różnorodność. Przypuszczam, że jakby te powłoki nie były osłabione względem obecnej dużej to kosmicznie dobrą kombinacją byłyby te powłoki + wyrzutnie plazmy, olbrzymie pole oslony + jebnięcie. Edytowane 11 Maja 2013 przez Skuzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Kotelo zauważ, że koszt ldl to 625 jednostek deuteru a koszt 1 ow to 18750 deuteru, co ty porównujesz człowieku, nie dziw się, że słabizna. Dzizas człowieku to przy symulacjach nie miało najmniejszego znaczenia, chodziło tylko o sprawdzenie jak będzie zmieniała się siła ataku i obrony, ilość zniszczeń po obu stronach w zależności od techów. To samo mogłem liczyć dla LM'ów i WP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisu76 Napisano 11 Maja 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Koledzy to nie tylko o przelicznik na deuter chodzi.To chodzi o to ze nie ma bunkra w tej chwili nie do zajechania.Dlatego rozmawiamy o powłokach i ich usprawnieniu bo te co są w tej chwili to są do niczego potrzebne.Ja bym zrobił levele powłok im wyższy level tym mocniejsza obrona i oczywiście wyższe koszty jej budowy a technologie zostawił w spokoju bo to i tak nikt tu niczego nie zmieni jak widzę. Dobra więcej nic nie gadam na temat tej obrony bo widzę ze to tylko pusta rozmowa która do niczego nie prowadzi.Ende Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi