Jump to content

Recommended Posts

Mam pytanie i zarazem pomysł :)

dlaczego nie można rozbudowywać albo wybudować kilka milionów albo więcej małej powłoki ochronne i dużej ???

jak zbuduję jakieś 10.000.000.000 dużej powłoki ochronnej to jej osłona wynosi 360.000.000.000.000 przy Opancerzenie 26 lvl

dla tych co inwestuję w obronę to bu było dobre :)

Link to comment
Share on other sites

Nieraz miałem sytuację, że została sama powłoka... no i remis

 

Jak wyliczasz w symulatorze co do sztuki to tak się dzieje :) nawet niewielka liczba UT niszczy powłoki w jednej rundzie.

Edited by kOtello
Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Jestem ZA - jakąś zmianą skuteczności powłoki ochronnej bo w tej chwili one nie mają zadnego znaczenia.Jest jedna , czy dwie nie robi to zadnej róznicy.

Mało w tej grze mowy o obronie natomiast o flocie bez przerwy czytam na forum

Może by sie ktoś tym pomysłem zajął ?

Link to comment
Share on other sites

" a może to, a może tamto "... A może... najpierw deus coś powie i wtedy się będziecie martwić szczegółami?

I tak na chybił trafił nie traficie odpowiednich wartości.. to trzeba zwyczajnie ustalić i obliczyć to co się ustaliło.

Link to comment
Share on other sites

Symulator udostępnia wpisanie większej ilości powłok, nie widzę problemu (przeciwnie), aby zdjąć limity. Oczywiście lekko je modyfikując, popierając to jakimiś obliczeniami.

Link to comment
Share on other sites

Jak jest:

 

Duża powłoka ochronna

Metal: 50.000 Kryształ: 50.000

W przeliczeniu na deuter: 37.500

 

Punkty strukturalne 100.000

Siła obrony 2.000

Siła ataku 1

 

Po przesymulowaniu... Dopiero 12 OW (225.000 deuteru) niszczy 1 dużą powłokę. Czy to aby na pewno fair?

 

Żeby nie było, że jestem we wszystkim na nie to proponuję dodać:

 

Mega powłoka ochronna (max. 10)

Metal: 10.000.000.000 Kryształ 10.000.000.000

W przeliczeniu na deuter: 7.500.000.000

 

Punkty strukturalne 1.100.000

Siła obrony 220.000

Siła ataku 1

 

Myślę, że byłoby to sprawiedliwe. Można kombinować, czekam na propozycje/udoskonalenia.

Link to comment
Share on other sites

Diabeł - czyli 1 mld dużych powłok pada bez problemu, bo o flotę kilkunastu mld OW nie problem.

Ew. można zakombinować i max. ilość powłok to wynik mnożenia badań (ochronna, pancerz, bojowa, laserowa, jonowa, plazmowa). Daje to wynik ok. 1 mld. Byłby też sens aby robić badania na wyższy poziom :)

Link to comment
Share on other sites

 

Byłby też sens aby robić badania na wyższy poziom :)

 

W ubiegłym roku pisałem że cześć badań w ogóle nie opłaca się robić , chyba że dla PKT bo nie mają żadnego wpływu na siłę obrony, mówiąc delikatnie zostałem olany :)

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Technologia plazmowa

Rozwój grawitonów

Technologia jonowa

Technologia laserowa

 

Te technologie w ogóle nie są brane pod uwagę podczas ataku a myślę ze tez są ważne, prosiłbym jeśli to możliwe fizycznie o wprowadzenie także ich

Nie wiem czy to skomplikowane czy tez nie ale dałoby to dodatkowego "kopa" gierce

Trzeba by było je także dodać do symulatora walk

Link to comment
Share on other sites

Jak jest:

 

Duża powłoka ochronna

Metal: 50.000 Kryształ: 50.000

W przeliczeniu na deuter: 37.500

 

Punkty strukturalne 100.000

Siła obrony 2.000

Siła ataku 1

 

Po przesymulowaniu... Dopiero 12 OW (225.000 deuteru) niszczy 1 dużą powłokę. Czy to aby na pewno fair?

 

 

Zsymuluj jeszcze raz i przemnóż przez miliard. Zdziwisz się jak się wynik zmieni..

Ponad 2x mniej OW sobie poradzi, więc jeśli chciałeś osłabić powłokę to ja bym się zastanowił nad jej wzmocnieniem.

To nie ma być fair - jakby było równo to po co powłokę robić? Lepiej OW.

 

A co do angażowania w limit wszystkich badań to już chyba za bardzo pokręcone by było..

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Neriel, a wzór na wydobycie deuteru to niby prosty jest? ;)

Mnie cały czas kluje w oczy to, że połowa badań jest zbędna i czy jest na 10 czy na 30 lvl nie ma żadnego wplywu na grę.

Link to comment
Share on other sites

pomysł może i ok, ale czy to będzie jedna powłoka tzw MEGA czy kilkaset mniejszych? przydałby się jakiś limit

pytanko też mam czy powłoki będą tak samo niszczone o 1/3(?) tak jak wr?

 

być może nie każdy pamięta ale powłoki mają swoje zadanie w tej grze, chce zobaczyć tych co będąc na nowym u7 po tygodniu powiedzą, że się nie przydają :P

Link to comment
Share on other sites

 

pomysł może i ok, ale czy to będzie jedna powłoka tzw MEGA czy kilkaset mniejszych? przydałby się jakiś limit

 

Świetny pomysł, też jestem za wprowadzeniem limitów, np nie można mieć więcej niż 1.000.000.000 OW

 

 

 

 

 

(sarkazm)

Link to comment
Share on other sites

Powłoka bez obrażeń niszczona jak WR. Kolejna genialna propozycja -.-

To czemu WR nie zrobić zamiast powłok? Skoro będą tak samo niszczone to WR mają te same staty + jeszcze duży atak.

Link to comment
Share on other sites

Kłopotem to jest ale nie dla mnie. Po prostu myśleć trzeba co się proponuje, dlatego ja jeszcze nic nie zaproponowałem, bo póki dobrze nie przemyślę to pewnie bzdurę jakąś walnę.

 

Możemy zamiast się męczyć z limitami dać jedną wielką powłokę i jeden problem z głowy.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.