kastetostco Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Mam pytanie i zarazem pomysł dlaczego nie można rozbudowywać albo wybudować kilka milionów albo więcej małej powłoki ochronne i dużej ???jak zbuduję jakieś 10.000.000.000 dużej powłoki ochronnej to jej osłona wynosi 360.000.000.000.000 przy Opancerzenie 26 lvldla tych co inwestuję w obronę to bu było dobre
kOtello Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Fakt, to co daje wybudowanie jednej dużej i jednej małej powłoki to nic, czyli można z niej w ogóle zrezygnować w grze likwidując możliwość jej budowy, bo i po co?
Neriel Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Już dawałem taki pomysł, by po prostu była większa. Ale się jakoś nikomu nie spodobał więc..
DiabelTasmanski Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Nic nie daje? Nieraz miałem sytuację, że została sama powłoka... no i remis, wiadomo co daje, a raczej czego nie daje - % do profilu.
kOtello Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 (edytowane) Nieraz miałem sytuację, że została sama powłoka... no i remis Jak wyliczasz w symulatorze co do sztuki to tak się dzieje nawet niewielka liczba UT niszczy powłoki w jednej rundzie. Edytowane 9 Maja 2013 przez kOtello
kastetostco Napisano 9 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 ale gdy powłok bu buło więcej to powłoki nie zostają zniszczone przez żaden statek one mają opancerzenie większe niż większość statków
Krisu76 Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Witam Jestem ZA - jakąś zmianą skuteczności powłoki ochronnej bo w tej chwili one nie mają zadnego znaczenia.Jest jedna , czy dwie nie robi to zadnej róznicy.Mało w tej grze mowy o obronie natomiast o flocie bez przerwy czytam na forumMoże by sie ktoś tym pomysłem zajął ?
Comes Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 moze i to ciekawy pomysl, ale niech tez swoje kosztuje,bo tak kazdy bedzie budowac tylko powloki, a latac flota sie oplacac nie bedzie
kastetostco Napisano 9 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 może jak Wyrzutnia plazmy ??? tania to ona nie jest
Neriel Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 " a może to, a może tamto "... A może... najpierw deus coś powie i wtedy się będziecie martwić szczegółami?I tak na chybił trafił nie traficie odpowiednich wartości.. to trzeba zwyczajnie ustalić i obliczyć to co się ustaliło.
kastetostco Napisano 9 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 oki to czekamy miejmy nadzieję że coś będzie z tego
deusx Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Symulator udostępnia wpisanie większej ilości powłok, nie widzę problemu (przeciwnie), aby zdjąć limity. Oczywiście lekko je modyfikując, popierając to jakimiś obliczeniami.
kastetostco Napisano 9 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 a więc jak tam już policzysz to będzie można je budować w większej ilości tak ???ile zajmie wprowadzenie ustawień ?
DiabelTasmanski Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Jak jest: Duża powłoka ochronnaMetal: 50.000 Kryształ: 50.000W przeliczeniu na deuter: 37.500 Punkty strukturalne 100.000Siła obrony 2.000Siła ataku 1 Po przesymulowaniu... Dopiero 12 OW (225.000 deuteru) niszczy 1 dużą powłokę. Czy to aby na pewno fair? Żeby nie było, że jestem we wszystkim na nie to proponuję dodać: Mega powłoka ochronna (max. 10)Metal: 10.000.000.000 Kryształ 10.000.000.000W przeliczeniu na deuter: 7.500.000.000 Punkty strukturalne 1.100.000Siła obrony 220.000Siła ataku 1 Myślę, że byłoby to sprawiedliwe. Można kombinować, czekam na propozycje/udoskonalenia.
Alwego Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Diabeł - czyli 1 mld dużych powłok pada bez problemu, bo o flotę kilkunastu mld OW nie problem.Ew. można zakombinować i max. ilość powłok to wynik mnożenia badań (ochronna, pancerz, bojowa, laserowa, jonowa, plazmowa). Daje to wynik ok. 1 mld. Byłby też sens aby robić badania na wyższy poziom
kOtello Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Byłby też sens aby robić badania na wyższy poziom W ubiegłym roku pisałem że cześć badań w ogóle nie opłaca się robić , chyba że dla PKT bo nie mają żadnego wpływu na siłę obrony, mówiąc delikatnie zostałem olany
Krisu76 Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Witam Technologia plazmowaRozwój grawitonówTechnologia jonowaTechnologia laserowa Te technologie w ogóle nie są brane pod uwagę podczas ataku a myślę ze tez są ważne, prosiłbym jeśli to możliwe fizycznie o wprowadzenie także ichNie wiem czy to skomplikowane czy tez nie ale dałoby to dodatkowego "kopa" gierceTrzeba by było je także dodać do symulatora walk
Neriel Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 (edytowane) Jak jest: Duża powłoka ochronnaMetal: 50.000 Kryształ: 50.000W przeliczeniu na deuter: 37.500 Punkty strukturalne 100.000Siła obrony 2.000Siła ataku 1 Po przesymulowaniu... Dopiero 12 OW (225.000 deuteru) niszczy 1 dużą powłokę. Czy to aby na pewno fair? Zsymuluj jeszcze raz i przemnóż przez miliard. Zdziwisz się jak się wynik zmieni..Ponad 2x mniej OW sobie poradzi, więc jeśli chciałeś osłabić powłokę to ja bym się zastanowił nad jej wzmocnieniem.To nie ma być fair - jakby było równo to po co powłokę robić? Lepiej OW. A co do angażowania w limit wszystkich badań to już chyba za bardzo pokręcone by było.. Edytowane 9 Maja 2013 przez Neriel
Alwego Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 Neriel, a wzór na wydobycie deuteru to niby prosty jest? Mnie cały czas kluje w oczy to, że połowa badań jest zbędna i czy jest na 10 czy na 30 lvl nie ma żadnego wplywu na grę.
oremi Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 pomysł może i ok, ale czy to będzie jedna powłoka tzw MEGA czy kilkaset mniejszych? przydałby się jakiś limitpytanko też mam czy powłoki będą tak samo niszczone o 1/3(?) tak jak wr? być może nie każdy pamięta ale powłoki mają swoje zadanie w tej grze, chce zobaczyć tych co będąc na nowym u7 po tygodniu powiedzą, że się nie przydają
kOtello Napisano 9 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 9 Maja 2013 pomysł może i ok, ale czy to będzie jedna powłoka tzw MEGA czy kilkaset mniejszych? przydałby się jakiś limit Świetny pomysł, też jestem za wprowadzeniem limitów, np nie można mieć więcej niż 1.000.000.000 OW (sarkazm)
kastetostco Napisano 10 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Maja 2013 lepiej by było jak można by powłoki budować bez limitu ale one by były niszczone jak WR
Neriel Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 10 Maja 2013 Powłoka bez obrażeń niszczona jak WR. Kolejna genialna propozycja -.-To czemu WR nie zrobić zamiast powłok? Skoro będą tak samo niszczone to WR mają te same staty + jeszcze duży atak.
kastetostco Napisano 10 Maja 2013 Autor Zgłoszenie Napisano 10 Maja 2013 Poniekąd to było pytanie źle to napisałem sorka za kłopot
Neriel Napisano 10 Maja 2013 Zgłoszenie Napisano 10 Maja 2013 Kłopotem to jest ale nie dla mnie. Po prostu myśleć trzeba co się proponuje, dlatego ja jeszcze nic nie zaproponowałem, bo póki dobrze nie przemyślę to pewnie bzdurę jakąś walnę. Możemy zamiast się męczyć z limitami dać jedną wielką powłokę i jeden problem z głowy.
Rekomendowane odpowiedzi