Jump to content

Wydłużenie lotu GS'ów


Luke20

Recommended Posts

Witam,

 

Dużo graczy skarży się że floty za szybko latają i dlatego mamy brak flot na Ogam,

Ja uważam że gdyby wydłuzyć tylko lot GS;ów do 1h ( w układzie) było by sie łatwiej bronić przed gwiazdami śmierci i przez to nasze floty mogą żyć dłużej.

 

Wygodniej jest sprawdzać konto raz na 1h niż wchodzić ciągle co 15 min i sprawdzać czy nikt na nas nie leci.

Wtedy będziemy mieć szanse się bronić.

 

 

Wydłużenie lotu GS'ow oprócz w czasie nic by nie utrudniło flotowcowm w grze, zawsze przecież można wysłać obstawe by nie stracić gs'ow.

 

 

Proszę o poważne opinie i podanae swoich ZA i PRZECIW.

 

Link to comment
Share on other sites

To ja proponuje od razu żeby w układzie leciały cały dzień, po co się tak ograniczać ?

A na serio uważam że to bez sensu. 90% graczy traci flote nie przez to, że tracą moony, bo samo strącenie to 30% drogi.

Większość nie robi FSów, a jak robią to na zbieraj, a potem się dziwią że tracą flotę, a potem nie chce się stawiać.

Mnie przyciągnęła tu szybkość, a nie że gsami mam latać po pare godzin, właśnie dlatego uciekłem z oryginała.

 

Pod GS jest się bardzo łatwo podstawić, wystarczy pare ow i po zawodach. Jak zostanie zmniejszona prędkość to poproszę jak mathar, o zmniejszenie spalania GS do 1, no i bedzie sie latać z obstawą i znowu będzie płacz żeby zwiększyć spalanie bo za dużo lotów czyszczących jest.

Ponadto zniszczenie moona graczowi silniejszemu znów będzie trudniejsze, tego chcesz ? Niby ma ułatwić ale co to da ? NIC .

 

Wystarczy, że jest ta ochrona słabych graczy, o którą tak zabiegaliście, a teraz jeszcze to ? PRZESADA !!!!

 

#przepraszam, troche mnie poniosło ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie pierwszy tego typu temat, zawsze one upadały, tutaj prędkość gry ma być zaletą dlatego nie widzę najmniejszego sensu spowalniania gś, bo co za tym idzie trzeba by wszystkie statki spowolnić. Dlaczego? Ponieważ nikt by nie siedział 5 h gdy lecą gś na niszcz i czekał do 2 minut do dolotu tylko po to aby  puścić flotę czyszczącą np pancki + ow.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Dużo graczy skarży się że floty za szybko latają i dlatego mamy brak flot na Ogam,

Ja uważam że gdyby wydłuzyć tylko lot GS;ów do 1h ( w układzie) było by sie łatwiej bronić przed gwiazdami śmierci i przez to nasze floty mogą żyć dłużej.

 

Wygodniej jest sprawdzać konto raz na 1h niż wchodzić ciągle co 15 min i sprawdzać czy nikt na nas nie leci.

Wtedy będziemy mieć szanse się bronić.

 

 

Wydłużenie lotu GS'ow oprócz w czasie nic by nie utrudniło flotowcowm w grze, zawsze przecież można wysłać obstawe by nie stracić gs'ow.

 

 

Proszę o poważne opinie i podanae swoich ZA i PRZECIW.

 

 

Spostrzegłem , że jestes przeciwny wszystkiemu ... np zniesieniu ochrony , wydluzeniu lotów ... czlowieku idz grac na zwykłe Ogame a nie głowe nam grą zawrcasz . po to tu gramy bo jest fajnie ! a nie ;/ 

Link to comment
Share on other sites

Nie pierwszy tego typu temat, zawsze one upadały, tutaj prędkość gry ma być zaletą dlatego nie widzę najmniejszego sensu spowalniania gś, bo co za tym idzie trzeba by wszystkie statki spowolnić. Dlaczego? Ponieważ nikt by nie siedział 5 h gdy lecą gś na niszcz i czekał do 2 minut do dolotu tylko po to aby  puścić flotę czyszczącą np pancki + ow.

Uważam że do końca nie przemyślałeś tego co napisałeś, nie widze powodu aby siedzieć 5h przy koncie, logujesz się widzisz 4h do ataku, i za 4h się logujesz, proste? Proste.

 

Utrudnił grę flotowcą.. chyba żartujesz jedynie wydłużył atak , ale i tak 80% flot pada tu z braku fsa więc temat bez sensu..

Ja nie napisałem że udrudni grę flotowcom, napisałem dokładnie to co Ty .................., przejrzalem ST, wiekszosc padam tam nie z powodu braku fs'a, jest to albo flanga albo brak odbioru floty.

 

To ja proponuje od razu żeby w układzie leciały cały dzień, po co się tak ograniczać ?

A na serio uważam że to bez sensu. 90% graczy traci flote nie przez to, że tracą moony, bo samo strącenie to 30% drogi.

Mnie przyciągnęła tu szybkość, a nie że gsami mam latać po pare godzin, właśnie dlatego uciekłem z oryginała.

 

Pod GS jest się bardzo łatwo podstawić, wystarczy pare ow i po zawodach. Jak zostanie zmniejszona prędkość to poproszę jak mathar, o zmniejszenie spalania GS do 1, no i bedzie sie latać z obstawą i znowu będzie płacz żeby zwiększyć spalanie bo za dużo lotów czyszczących jest.

Ponadto zniszczenie moona graczowi silniejszemu znów będzie trudniejsze, tego chcesz ? Niby ma ułatwić ale co to da ? NIC .

 

Wystarczy, że jest ta ochrona słabych graczy, o którą tak zabiegaliście, a teraz jeszcze to ? PRZESADA !!!!

 

#przepraszam, troche mnie poniosło ;)

Jak sam zaznaczyłeś jest to speed uni.

Nie rozumiem o CO ci chodzi, piszesz że przyciąga cię szybkość, przecież jej nie stracisz, tylko GS'y będą spowolione, skoro twierdzisz iż wiekszość pada z powodu braku GS'ow to chyba GS'ami nie lecisz na takiego gracza tylko zwykłą flotą, więc nic na tym nie tracisz.

 

To nie jest ogame gdzie na napadaj lata się cały dzień albo i lepiej !

Na ogame nie lata się cały dzień na Napadaj^^

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

Utrudnił grę flotowcą.. chyba żartujesz jedynie wydłużył atak , ale i tak 80% flot pada tu z braku fsa więc temat bez sensu..

 

Flotowca ruszyć to jak palec w mrowisko włoźyć. Widać to p postach powyżej.

Moim zdaniem:

Powinna być blokada niszczenia max 6-8 moona jednemu graczu na 24h lub lot GS w układzie w jedną stronę przynajmniej 4h.

Reszta floty niech fruwa tak jak fruwa - GS bym dał prędkość x1. Możliwość utraty kompletu moona jest tutaj głównym powodem tego, że co bardziej obcykani nie stawiają flotek. Bo jak się uprze ze dwóch narwańców w soju, to gracza w 3minuty zdemonują i mają go na fali. KOlejny maniak go wyklika i po flotce

 

Zróbcie GS na pędkość x1 i zobaczycie, że flotki urosną jak po deszczu grzyby

 

 

.........

 

a co do tych 80% to się nie zgadzam. Tutaj pada przynajmniej 95% flot z powodu nieodebrania.. Aczkolwiek trudno zinterpretować nieodebranie fs'a na 24h a takiego na wysikanie się.

Bo też wiele flot spada po nieodebraniu krótkich fs

Edited by DropShot
Link to comment
Share on other sites

GŚ dolecą później więc upilnujesz moona, ale gorzej kiedy nie jesteś w stanie nawet odebrać FSa. Z jakiegokolwiek powodu - jest ich od cholery.

Nie trzeba niszczyć moona, zwyczajnie w 5 min ktoś podleci i po flocie.

 

Gra flotą tutaj oznacza, że za każdym razem gdy odchodzisz od kompa musisz pomyśleć czy flota jest w locie.

Oczywiście można wysłać sobie FSa na trzycyfrową liczbę godzin lotu i spokój... z tym, że dla mnie jest to jak wpłacenie surki do banku, który można wyliczyć i ograbić, a z którego ja nie mogę w dowolnym momencie wypłacić surki.

 

FSy trwają u nas tyle co w oryginale, a ataki ponad 10x szybciej. Mamy wieeele godzin na zebranie ludzi do ACSa, przemyślenie każdego ruchu i wykonanie ataku.

Na ewentualną obronę przed takim atakiem mamy mniej jak 10 min. Piszesz do soja czy by ktoś nie pomógł ale cóż.. kto ma stojącą flotę gotową by pomóc kumplom skoro takowe stojące natychmiast padają? I kto odpowie w 10 min...? Kto w tym czasie zdąży zareagować?

Ktoś pewnie tak, może nawet znajdzie się takich kilku.. i dla tych kilku stoją 4 uniwersa i powstaną kolejne.

 

Nowych może i prędkość przyciąga ale zmieniają zdanie jak widać.

 

Podsumowując problemem jest m.in. prędkość flot, która przyciąga tysiące i zatrzymuje jednostki.

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

 

Floty tu nie urosną nie ma szans , juz kilka zabiegów tu takich było robione co miały zwiększyć ilosć flot i tego efektu nie widać.
Więc kolejny pomysł rewolucji nie przyniesie .

 

Dobry pomysł przyniesie rewolucję (!)

OGam to garstaka wyrafinowanych flociarzy, którzy doskonale wiedzą jak tutaj złomować. 

Parwdą jest, że wiele flot spada z powodu niedopilnowania. Ale mamy tutaj też wiele spektakularnych złomów, spowodowanych zdjęciem kompletu moona (lub przynajmniej wiecej niż pozwala regulamin)

 

Pisałem o tym do Deusa, on jednak twierdzi, że taka blokada zabije grę wieloosobową. Tylko czy gra wieloosobowa powinna pozwalać nz "zgnojenie gracza" i zdjęcie mu 21 moonów w 5s? (!!!!)

 

Ktoś chyba myli pojęcie gry wieloosobowej. Na OGam konieczna jest przebudowa sposobu niszczenia moona.

Przemyślcie na spokojnie to co napisałem

Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

GŚ dolecą później więc upilnujesz moona, ale gorzej kiedy nie jesteś w stanie nawet odebrać FSa. Z jakiegokolwiek powodu - jest ich od cholery.

Nie trzeba niszczyć moona, zwyczajnie w 5 min ktoś podleci i po flocie.

 

Gra flotą tutaj oznacza, że za każdym razem gdy odchodzisz od kompa musisz pomyśleć czy flota jest w locie.

Oczywiście można wysłać sobie FSa na trzycyfrową liczbę godzin lotu i spokój... z tym, że dla mnie jest to jak wpłacenie surki do banku, który można wyliczyć i ograbić, a z którego ja nie mogę w dowolnym momencie wypłacić surki.

 

FSy trwają u nas tyle co w oryginale, a ataki ponad 10x szybciej. Mamy wieeele godzin na zebranie ludzi do ACSa, przemyślenie każdego ruchu i wykonanie ataku.

Na ewentualną obronę przed takim atakiem mamy mniej jak 10 min. Piszesz do soja czy by ktoś nie pomógł ale cóż.. kto ma stojącą flotę gotową by pomóc kumplom skoro takowe stojące natychmiast padają? I kto odpowie w 10 min...? Kto w tym czasie zdąży zareagować?

Ktoś pewnie tak, może nawet znajdzie się takich kilku.. i dla tych kilku stoją 4 uniwersa i powstaną kolejne.

 

Nowych może i prędkość przyciąga ale zmieniają zdanie jak widać.

 

Podsumowując problemem jest m.in. prędkość flot, która przyciąga tysiące i zatrzymuje jednostki.

 

 

Mniej więcej prawidłowy FS na OGam to FS na 48h zawracany tak, żeby stał się FS'em na 16-24h. Wszystkie inne są wyklikane i zezłomowane

 

 

 

 

 

 

...................

Przepraszam za podwójny post. Info o nowym poście mnie zmyliło. MOżna połączyć

Edited by DropShot
Link to comment
Share on other sites

Pograłbym flotą gdyby miał czas na chociażby spokojne skorzystanie z toalety.Nawet przebudował planety bo większość mam w jednej galaktyce.

Dlatego gram eko bo nie ogarniam tej prędkości flot :).

I proszę nie pisać bym zmienił grę jak mi się nie podoba bo wcale nie o to tu chodzi. Mógłbym nawet trafić w recki :D w końcu miedzy innymi na tym polega ta gra no ale taaaa prędkość jest zabójcza  :)

Pozdrawiam znajomych z Szóstki

Link to comment
Share on other sites

Flotowca ruszyć to jak palec w mrowisko włoźyć. Widać to p postach powyżej.

Moim zdaniem:

Powinna być blokada niszczenia max 6-8 moona jednemu graczu na 24h lub lot GS w układzie w jedną stronę przynajmniej 4h.

Reszta floty niech fruwa tak jak fruwa - GS bym dał prędkość x1. Możliwość utraty kompletu moona jest tutaj głównym powodem tego, że co bardziej obcykani nie stawiają flotek. Bo jak się uprze ze dwóch narwańców w soju, to gracza w 3minuty zdemonują i mają go na fali. KOlejny maniak go wyklika i po flotce

 

Zróbcie GS na pędkość x1 i zobaczycie, że flotki urosną jak po deszczu grzyby

 

 

.........

 

a co do tych 80% to się nie zgadzam. Tutaj pada przynajmniej 95% flot z powodu nieodebrania.. Aczkolwiek trudno zinterpretować nieodebranie fs'a na 24h a takiego na wysikanie się.

Bo też wiele flot spada po nieodebraniu krótkich fs

 

Jak tak to czytam, to nawet jestem skłonny uznać rację Dropka i Neriela.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.