Jump to content

Lagi u6


M a t h a r - Warning^.-^
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest -LEON-

Laguje na ponad 30s co przeliczenie, ponadto laguje dokładnie 15 minut po każdej pełnej godzinie. Lag jest krótszy, ale znacząxy, około15-20c.

 

Przy tym speed, to takie lagi nie mają prawa istnieć ld

 

Nie wiem czego tu nie można zrozumieć Deusx

 

 

............

edit dla nycza.

Lagi mają wszyscy, tylko nie każdy je wyłapuje. Są niestety systematyczne, dokładnie co przeliczenie coś koła 1 minuta, natomiast 15 minut po pełnej godzinei około 20s. Sprawdź sobie

 

 

 

...............

mój zegarek późni się względem czasu OGam o około 3 minuty. Jak sobie farmię i mi się zaczyna kręcić kółoeczko przy wskaźniku, to lukam na czas i mam x;57. Wtedy sobie spokojnie idę siku zrobić, wracam i kółeczko jeszcze się kręci. Kolejny przypadek jwst, jak mam x;12. To samo ale krócej

 

I tak jest dokładnie co 1h od chyba już 2 tygodnie

Edited by DropShot
Link to comment
Share on other sites

Guest -LEON-

sory za post pod post, ale konieczność.. Przeliczenie z pełnej godziny złamiłem

Godzina 21;15 - lag około 20s

 

o 21;00 (przeliczenie) też był pewno lag

 

 

 

Deus tam szukaj powodu

Link to comment
Share on other sites

deusx przeliczenie dziś o H 13:00   lag od  13:00:25 do 13:00:50 akurat co to jest 25 sek prawie tyle co lot w układzie.

Zaznaczam tylko ze to było w przypadku gdzie było zalogowanych 58 graczy a co z sytuacjami kiedy loguje się grubo ponad 100.

 

wydaje mi się ze to nie jest wina po stronie fizycznej servera ale skryptem przeliczania statystyk może za długo zbiera i analizuje dane statystyczne,przecież to nie jest kilka pozycji tylko kilka tysięcy do przeliczenia a może by tak wprowadzić np. przeliczenie flot od np 1 mld pkt floty w statystykach te kilka stówek by wtedy odpadło bo i tak w dół to 80% idlerów

Link to comment
Share on other sites

deusx przeliczenie dziś o H 13:00   lag od  13:00:25 do 13:00:50 akurat co to jest 25 sek prawie tyle co lot w układzie.

Zaznaczam tylko ze to było w przypadku gdzie było zalogowanych 58 graczy a co z sytuacjami kiedy loguje się grubo ponad 100.

 

wydaje mi się ze to nie jest wina po stronie fizycznej servera ale skryptem przeliczania statystyk może za długo zbiera i analizuje dane statystyczne,przecież to nie jest kilka pozycji tylko kilka tysięcy do przeliczenia a może by tak wprowadzić np. przeliczenie flot od np 1 mld pkt floty w statystykach te kilka stówek by wtedy odpadło bo i tak w dół to 80% idlerów

 

Jeśli Deusx nie planuje zmiany serwera to chyba warto pomyśleć nad podobnym rozwiązaniem. Twórcy ogame (przynajmniej kiedy tam grałem) zdawali sobie sprawę z podobnych niedogodności i o ile dobrze pamiętam aktualizowanie następowało o 00:00, 8:00 oraz 16:00 a także restart całości o 3:00 i może dlatego nawet przy tysiącach graczy online problem nie był odczuwalny a i każdy wiedział o której nie złomować.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.