Jump to content

Szybki ogień - aktywny?


Gwiezdny Kloszard
 Share

Recommended Posts

A dokładniej SD u nas nie działa na zasadzie zniszczenia X statków przeciwnika bez względu na jego pola ochronne.

Tu przemnaża się zadane obrażenia danemu statkowi przez ilość SD.

Link to comment
Share on other sites

A dokładniej SD u nas nie działa na zasadzie zniszczenia X statków przeciwnika bez względu na jego pola ochronne.

Tu przemnaża się zadane obrażenia danemu statkowi przez ilość SD.

 

Dzieki za odpowiedz.

Moglbys jednak rozwinac swoja wypowiedz? Jest na to jakis wzor? Chcialbym lepiej zrozumiec mechanizm dzialania tutejszych szybkich dzial.

Link to comment
Share on other sites

Ja tego nie pisałem więc wzorów nie znam ale jak sobie posymulujesz trochę walk to się zorientujesz co i jak.

 

1 LM w składzie przeciwnika nie sprawi, że nagle krążki u agresora strzelą 3-4x więcej, chyba że 1 LM to cały skład obrońcy :P

Dokładnie jak to wygląda nie wiem, ale zdaje się, że jeśli wartość / ilość statków w składzie przeciwnika przekroczy jakiś % to wtedy SD się aktywują.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.