Jump to content

TECHNOLOGIA STERINGU RMP


oremi
 Share

Recommended Posts

 

 

Przeglądając gale, farmiąc sobie zobaczyłem że dużo na planetach leży rakiet :D

 

1 level - jak w fali, może opanować planete która ma rakiety we własnym układzie, a rakietami strzelać też jedynie w tym układzie

 

2 level - jak w fali, może opanować planete która ma rakiety 3 układy od własnej planety a rakietami strzelać 3 układy od własnej planety - czyli np nasza planeta 1:100, przejęta planeta z rakietami 1:97 można strzelać w układzie od 1:97 do 1:103

 

3 level - jak w fali, może opanować planete która ma rakiety 8 układy od własnej planety a rakietami strzelać 8 układy od własnej planety - czyli np nasza planeta 1:100, przejęta planeta z rakietami 1:92 można strzelać w układzie od 1:92 do 1:108

 

 

itd

w myśl zasady (level^2)-1 = zasięg działania

 

obostrzenia:

- dotyczyłoby to jedynie planet z podwójnym i czyli (I,i)

- maks za jednym razem można by było wystrzelić do 1/10 ilości rakiet na planecie ( tzw uciążliwość stosowania)

 

koszt levelu, żeby się nie bawić w mety, krysie itp..

 

proponuje 500kkk deu - każdy kolejny level 2 razy więcej

Link to comment
Share on other sites

Nie napisałeś ani zdania dlaczego zrobić tak a nie inaczej.

Nie ma sensu robić rzeczy bez żadnego celu.

 

Np. dlaczego właśnie taki a nie inny zasięg wybrałeś? No i skoro ma zasięg 3 układów i pozycję w 1:97 to sięga od 1:94 do 1:100 xP

Link to comment
Share on other sites

Czyli ta opcja likwidowałaby użyteczność przeciwrakiet ?

.

.

dlaczego by likwidowała przeciwrakiety... a pytanie z innej beczki choć jakby zbieżność a rmp nie likwidują przeciwrakiet?

Nie napisałeś ani zdania dlaczego zrobić tak a nie inaczej.

Nie ma sensu robić rzeczy bez żadnego celu.

 

Np. dlaczego właśnie taki a nie inny zasięg wybrałeś? No i skoro ma zasięg 3 układów i pozycję w 1:97 to sięga od 1:94 do 1:100 xP

.

.

.

Neriel a to nie do ciebie należy uzasadnienie dlaczego ten pomysł jest zły? nie mieszaj tutaj dwóch róznych systemów... prosze cie...

 

ja przedstawiam pomysł a to wy macie albo się nad nim zastanowić, albo odrzucić bo jest .... i w tym miejscu kilka argumntów dlaczego tak a nie inaczej, dlaczego moje myślenie jest złe..

 

a zasięg wybrałem sobie taki jaki mi pasował, no i jest pwoszechnie rozumiany

Edited by oremi
Link to comment
Share on other sites

 

dlaczego by likwidowała przeciwrakiety... a pytanie z innej beczki choć jakby zbieżność a rmp nie likwidują przeciwrakiet?

Pytam, bo nie wiem czemu to służy, bo nie napisałeś.

 

 

Neriel a to nie do ciebie należy uzasadnienie dlaczego ten pomysł jest zły

 

Dlatego Ci właśnie zwrócił uwagę, że to należy do Ciebie. Pomysłu nie dajesz dla nas (administracji), tylko dla graczy, dlatego musisz opisać ten pomysł, aby inni go zrozumieli i wyrazili swoje zdanie.

Link to comment
Share on other sites

Podałem argument - brak twoich argumentów.

Kiedy ja np. zmieniałem spalanie pisałem wyraźnie za każdym razem - OW np. 60%, ponieważ to bezwzględnie silne statki, Pancki np. 15%, gdyż są mocne tylko na OW i w oryginale również mało paliły.

 

Ty dowaliłeś pomysł ni z gruchy ni z pietruchy, jak widzisz ludzie go nie rozumieją, dlatego chciałem byś to rozwinął - dlaczego to czy tamto o takim a nie innym zasięgu i takiej a nie innej cenie zaproponowałeś?

Ogólnie skąd ten pomysł?

 

Póki co widzę, iż uzasadnieniem jest "czyjeś RMP sobie stoją to fajnie by było je sobie podpier***ić", a dla takich zachcianek raczej nie będziemy nic robić.

Link to comment
Share on other sites

no może użyłem skrótu myślowego dot. sensu /PRZEPRASZAM za całe zamieszanie/ no więc:

na planetach idków znajdują się duże zasoby rmp, które się marnują, czasem latami stoją, można by dzięki nim rozbroić inne farmy(mogą to być jedynie idkowie-ale się nie upieram) i by było pięknie, czyściutkie planetki bez obrony

 

koszt badań jest znaczny, więc w zasadzie byłoby to jedynie stosowane przy własnych planetach,

 

jeszcze jedne obostrzenie bym dopisał:

- używanie jedynie przy wybudowaniu budynku silosów na 12 level

(to by znacznie ograniczyło lotki)

 

a pytanie zadałeś: skąd ten pomysł:

widzę na u3 multum planet z dużą obroną - planety które są uzbrojone i które zawsze będą uzbrojone, bo ich rozbrajanie(idki) jest nie opłacalne. Taka funkcja napewno by urozmaiciła grę, częściowo zabiła nudę w grzę na starych uniach, wniosła by ciekawą funkcjonalność nieznaną nigdzie indziej, miało by się większy wpływ na to co dzieje się w gali.

Link to comment
Share on other sites

 

widzę na u3 multum planet z dużą obroną - planety które są uzbrojone i które zawsze będą uzbrojone, bo ich rozbrajanie(idki) jest nie opłacalne

 

Na jeden farming nie jest ale jak sobie taką farmę będziesz regularnie odwiedzał co 2 dni to po tygodniu do dwóch ci się zwróci a i zabawa jest. Co do pomysłu... jak dla mnie lipa.

Link to comment
Share on other sites

Na jeden farming nie jest ale jak sobie taką farmę będziesz regularnie odwiedzał co 2 dni to po tygodniu do dwóch ci się zwróci a i zabawa jest. Co do pomysłu... jak dla mnie lipa.

.

.

.

no to chyba bunkru nie widziałeś, ja nie odnosze się do faktu bunkru ze 100kk wr gdzie wjade pare razy 20-40 kk auror tylko farmom które mają np 100kkk wr - wtedy problem przebicia się istnieje wyraźnie, no jeszcze pal licho wr, gorzej jak z wr stoją np 40kk plazm - to rób co chcesz nie idzie wlecieć niczym

 

na u6 widziałem bunkier gdzie wlot 1kkk auror wychodził ze stratami, przystępny robił sie od wartości 2kkk auror i poważnej osłony np z pc, ale nie opłacalny totalnie lot ze względu na spalanie no i oczywiście faktu że nikt wybuduje na bunkier floty... bez sens

Edited by oremi
Link to comment
Share on other sites

Strzelałbym, że jednak mało jest takich wielkich bunkrów. Zwłaszcza, że chyba odnosisz się do jednego uni, a opcja by musiała wejść wszędzie.

Nie wygodniej zignorować tego idlaka, skoro nie jest na nasze siły? Zawsze coś będzie poza naszym zasięgiem (chyba że mamy TOP1 ;D )

Link to comment
Share on other sites

 

planety które są uzbrojone i które zawsze będą uzbrojone, bo ich rozbrajanie(idki) jest nie opłacalne

 

To wszystko zależy, o jakim czasie myślimy. Farma będzie do końca swego istnienia dawać surowce, czyli lepsza farma nigdy nie zniknie, więc jej rozbrojenie na dłuższy okres czasu jest opłacane. Twoje argumenty nie mają logicznego sensu i poparcia w faktach, już nie wspomnę, że wszystko piszesz jednym zdaniem co już w ogóle jest niezrozumiałe.

 

Podobnie jak Neriel widzę w tym pomyśle tylko chęć zysku i to podwójnego, bo raz że stajesz się posiadaczem RMP to jeszcze rozwalasz farmę rakietami, przez co zdobywasz darmowe surowce.

 

Pomysł jakiś to jest, można pomyśleć na opanowaniem elementu czyjejś planety, jednak na pewno nie w tej formie.

Link to comment
Share on other sites

 

no to chyba bunkru nie widziałeś, ja nie odnosze się do faktu bunkru ze 100kk wr gdzie wjade pare razy 20-40 kk auror tylko farmom które mają np 100kkk wr - wtedy problem przebicia się istnieje wyraźnie, no jeszcze pal licho wr, gorzej jak z wr stoją np 40kk plazm - to rób co chcesz nie idzie wlecieć niczym

na u6 widziałem bunkier gdzie wlot 1kkk auror wychodził ze stratami, przystępny robił sie od wartości 2kkk auror i poważnej osłony np z pc, ale nie opłacalny totalnie lot ze względu na spalanie no i oczywiście faktu że nikt wybuduje na bunkier floty... bez sens

 

Widziałem, widziałem, i to nie jeden. Na U2 mam takie jedno moje ulubione konto od bardzo dawna nieaktywne, było zabunkrowane po kilkanaście miliardów WR + dodatki i to na każdej planecie. Fakt na rozbunkrowanie poświęciłem wiele surówki ale od ponad pół roku wlatuje sobie na czyściocha samymi UT co kilka dni a że magazyny na wysokich lvl to 6 fal daje nawet ponad 800kkk dexu z jednej planety i inwestycja dawno się zwróciła z nawiązką.

I wcale nie sugerowałem budowania floty ale właśnie wykorzystanie RMP

Link to comment
Share on other sites

Mo moze i trochę pojechałem po bandzie w tym temacie, ale jeśli chodzi o sam zysk, to powiem że nie do końca było to moim celem. Po prostu są planety które są mocno zabunkrowane i nie da się tego zrobić nie mając poważnej floty. Z tego zysku żadnego nie będzie, ani dla mnie ani dla kogoś innego, nawet jak ja rozbunkruje ta planete to farmić ją może ktoś inny. Tak więc zysk może być dla mnie zerowy.

 

Sama zasada jeśli nie chcemy żeby dotyczyła kilku planet może dotyczyć jedynie tej planety na której znajdują się i rmp i pr. Wtedy uwalniamy rmp przeciw przeciwrakietom które znajdują się na tej samej planecie.

Wadą jest napewno to, że nie zawsze są rakiety gdy są przeciwrakiety - no bo po co mi one?

Ochrona gracza będzie polegała na tym że wybuduje przeciw rakiety a nie wybuduje rmp. Wtedy technologia nie będzie miała zastosowania.

Dlatego w takiej opcji najlepiej jakby technologia mogła być użwyana u wszystkich nie tylko idlaków, ale również u aktywnie grających.

 

No ale jeśli przyjmiemy jednak że będą rmp i pr mamy:

 

Tzn ja mając 1 levele mogę rozbunkrować planetę w swoim układzie.

Mając 2 level technologii mogę rozbroić planetę która jest ode mnie oddalona o 3 układy. ITD.

 

Należy pamiętać że zysk może i jest po dłuższej chwili. ale nie zawsze znajdzie się cel w zasięgu którego będziemy, no i sama technologia jest kosztowna - za darmo jej nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Takie same zdanie mam co kolega wyżej.. tzn bezsensu.!.

przeczytałem to na początku i nic nie skapowałem ;c

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.